abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:00:38 #76
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_118506849
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.
Wat win je ermee door in het verleden te blijven leven?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_118507061
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik kan het wel afwerpen, maar dan houdt het op op 13 augustus. De tijd ervoor is dan blanco.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118507068
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij in het verleden leeft, maar bedoelt dat hij niet veel te melden heeft over z'n heden :P
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:05:35 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118507077
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

:*
Heeeeej lekkertje! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan. Ik denk dat het aan mijn profiel ligt. Ik ben te eerlijk en ik geef teveel info over mezelf weg. Ik moet misschien volledig mijn bek houden over mijn verleden. Ik wil ze eigenlijk waarschuwen voor het feit dat ik een abnormaal verleden heb, zodat ze niet tijdens de eerste date me raar beginnen te vinden. Maar als ik mijn klep erover houd, dan heb ik eigenlijk niets meer te vertellen.
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bent ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:06:16 #80
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_118507100
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je mag niet liegen :P ;)
quote:
[...]
Het verleden is niet belangrijk, hoe kut die ook is. Het gaat er om hoe jij er vandaag de dag er mee om gaat. Dat zegt namelijk alles over hoe jij bent ;)
Dat dus.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_118507214
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:10:17 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118507277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar als ik daar mijn mond over houd dan heb ik helemaal niets meer te vertellen.
Want alles in je verleden is kut?
Mijn basisschooltijd was overwegend klote, maar toch heb ik daar legio leuke ervaringen aan over gehouden. Zomaar een vergelijking.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:11:38 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118507332
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Je mag niet liegen :P ;)

Oke, hey vieze lelijke stinkende trol :*

quote:

[..]

Dan ga je zorgen dat je iets hebt om over te praten, muziek, weer, vakantie, hobbys, films, wat wilt ze doen qua reizen enz enz enz
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118507381
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Want alles in je verleden is kut?
Mijn basisschooltijd was overwegend klote, maar toch heb ik daar legio leuke ervaringen aan over gehouden. Zomaar een vergelijking.
Het aantal leuke ervaringen dat ik heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school is bij mij op één hand te tellen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:15:39 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118507494
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het aantal leuke ervaringen dat ik heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school is bij mij op één hand te tellen.
Je doet vrijwillegerswerk, daar valt vast genoeg over te vertellen.
Niet alles kan kut zijn geweest lijkt me.
C'est la vie
pi_118507526
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke, hey vieze lelijke stinkende trol :*

[..]

Dan ga je zorgen dat je iets hebt om over te praten, muziek, weer, vakantie, hobbys, films, wat wilt ze doen qua reizen enz enz enz
Klopt, maar dat is nog steeds lastig. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit op vakantie geweest, ik kijk geen films en ik ga ze niet lopen vervelen met technische details van mijn hobby.
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Je doet vrijwillegerswerk, daar valt vast genoeg over te vertellen.
Niet alles kan kut zijn geweest lijkt me.
Nee, daar valt vrij weinig over te vertellen als ik het puur in Jip en Janneke taal moet uitleggen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:16:35 #87
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_118507530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik kan er naast zitten.

[..]

Zelfs de lelijkerds willen me niet. Lelijkerds friendzonen me meteen bij het eerste contact.

Ik weet trouwens dondersgoed dat het aan mij ligt.

[..]

Dat soort dingen doe ik allemaal al => geen succes. Als ik op een datingsite nog niet eens een reactie krijg op 1 van de 50 berichtjes die ik stuur dan mogen al die sites van mij wel opgedoekt worden.
Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doel ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:19:47 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118507651
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jouw mindset is zodanig vercrackt, dat je gewoon een coach nodig hebt man. Kost wel wat centjes, maar in jouw geval lijkt het me dat zeker waard Wat je ook kan doen is een keertje naar een bootcamp komen van dutchattraction (50 eutjes). Dat schijnt een ervaring BOM te zijn. Daarnaast vind je een hoop mensen met hetzelfde doel ;)
Hij moet meedoen aan het volgende seizoen van Casanova Bootcamp.
C'est la vie
pi_118507833
quote:

[..]

Je leven draait om je verleden?
Burning bridges gives you so much more
pi_118507841
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Je leven draait om je verleden?
Nee, hij heeft niks te melden over z'n heden.
Subtiel verschil ;)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:26:13 #91
192481 Core2
Happiness is the road
pi_118507896
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is nog steeds lastig. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit op vakantie geweest, ik kijk geen films en ik ga ze niet lopen vervelen met technische details van mijn hobby.

[..]

Nee, daar valt vrij weinig over te vertellen als ik het puur in Jip en Janneke taal moet uitleggen.
Je doet iets met IT las ik ergens, ik zit in dezelfde richting. Waarom je hersens niet gebruiken voor andere interessante dingen, die andere mensen misschien ook leuk vinden? Ik ben me bijvoorbeeld wat meer gaan verdiepen in atheïsme, de evolutietheorie en de Amerikaanse politiek om maar wat te noemen. Die interesses kunnen voor jou volledig anders zijn, maar door je wat te verbreden heb je al wat meer materiaal om over te praten. IT vinden de meeste mensen niet zo interessant en dan ben je al snel klaar met een gesprek.
pi_118507909
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik houd het in mijn achterhoofd. Tot dusverre vind ik de studentenvereniging en de nieuwe sportclub leuk genoeg :)
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef dr.Qwak het volgende:
@comp-lex
Dat moet wel erg saai geweest zijn dan. :|W
Of was het vooral vervelend? :X :'( :@ |:( :9~ *; O-) :Y :N }:| :X :W 8)7 }) :( -O- *O* ^) o|O ~O> ~:) w/
Of is het vooral in retrospectief dat je dit vindt? :{
Alles, maar dat is dus recent erg veranderd en ik heb geen spijt dat ik het gedaan heb. Ik kom nu veel meer in contact met mensen (en ook meiden). Ik ga niet weer die isoleercel in.
Ik voel me nu ook veel beter. Ik kan weer gewoon werken en weer trots op mezelf zijn. Dat kon ik sinds mijn twaalfde niet meer doen eigenlijk. Ik loop nu ook niet meer zoveel te flippen.
pi_118508220
Overigens zal ik hier ook maar eens gaan lurken. Lijkt wel alsof ik m'n swag een beetje kwijt ben, sta al een half jaar droog. ;(
pi_118508416
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef Core2 het volgende:

[..]

Je doet iets met IT las ik ergens, ik zit in dezelfde richting. Waarom je hersens niet gebruiken voor andere interessante dingen, die andere mensen misschien ook leuk vinden? Ik ben me bijvoorbeeld wat meer gaan verdiepen in atheïsme, de evolutietheorie en de Amerikaanse politiek om maar wat te noemen. Die interesses kunnen voor jou volledig anders zijn, maar door je wat te verbreden heb je al wat meer materiaal om over te praten. IT vinden de meeste mensen niet zo interessant en dan ben je al snel klaar met een gesprek.
Klopt, jij hebt het goed door ^O^
Ik combineer IT momenteel met energie. Ik vind dat eigenlijk heel leuk en als ik daar een beetje over vertel dan vinden veel mensen het heel interessant en bijzonder, maar omdat het dus iets is met IT kan ik daar niet in-depth iets over gaan vertellen. Meiden knappen volledig op je af als je ellenlang gaat zitten praten over een algoritme of wat dan ook.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:41:05 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118508481
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Gatenkaas het volgende:
Overigens zal ik hier ook maar eens gaan lurken. Lijkt wel alsof ik m'n swag een beetje kwijt ben, sta al een half jaar droog. ;(
Waar ben je je swag precies verloren?
C'est la vie
pi_118508569
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Waar ben je je swag precies verloren?
Waarschijnlijk in m'n laatste one night stand.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:45:20 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118508632
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in m'n laatste one night stand.
Het was een succubus? _O-
C'est la vie
pi_118508808
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Het was een succubus? _O-
Ah, jij bent er eentje die vrouwen nog steeds voor mythische wezens aanziet? ;)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:52:27 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118508889
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ah, jij bent er eentje die vrouwen nog steeds voor mythische wezens aanziet? ;)
Ik? Nee allang niet meer.
Maar wat is je probleem? Je loopt nu meer blauwtjes dan vroeger?
C'est la vie
pi_118508953
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik? Nee allang niet meer.
Maar wat is je probleem? Je loopt nu meer blauwtjes dan vroeger?
Ja. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')