Moet nog 2 verslagen maken dus komt niet goed denk ik.quote:
Ja, sorry ik hield geen rekening met de Engelse tijd.quote:
Mijne wel want er staat niets opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is het daar niet mee eens.
Je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijne wel want er staat niets op
Ik ben een mongool. Ik kon heel veel bronzen pakjes openen en met cheat engine erop zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Had je heeeeeel veel geluk of ben je een goede handelaar?
Ik ben bang voor een mod of RROD, maar ik heb het geld ook niet anders had ik hem zeker gekocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[TK] Xbox 360 met games,3 controllers + 20GB harde schijf + bluray
goedkoper wordt het niet
Ik zou hem bijna weer kopen. Ik mis haloquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[TK] Xbox 360 met games,3 controllers + 20GB harde schijf + bluray
goedkoper wordt het niet
[TK] Diverse playstation 3 spellenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een mod of RROD, maar ik heb het geld ook niet anders had ik hem zeker gekocht.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[TK] Diverse playstation 3 spellen
Wil niet echt lukken he?
Klopt, heb er van de week 1 verkocht. Het is niet anders. Fifa zal ik toch nooit verkopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[TK] Diverse playstation 3 spellen
Wil niet echt lukken he?
Nice! Das na tax toch 1125 coins winst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had net een IF Siggurdson van Spurs voor 9.8k en doorverkocht voor 11.5k.
Ik heb ook directeuren gezien die worden gedreven door hebzucht en zichzelf hoge bonussen uitkeren ten koste van hun eigen werknemers, dus aan filosofie heb je tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb directeuren gezien die niet eens met MS Office om kunnen gaan, dus aan Informatice heb je tenminste nog iets.
Hm, killzone enzo zouden toch wel moeten verkopen. Staan ze ook op mp?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, heb er van de week 1 verkocht. Het is niet anders. Fifa zal ik toch nooit verkopen.
Nopequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hm, killzone enzo zouden toch wel moeten verkopen. Staan ze ook op mp?
Hoe zou ik het moeten aanbieden dan? Per spel één advertentie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Daar zou het wel moeten lukken denk
Ik heb die van mij met 2 controllers en iets van 10 spellen verkocht voor 80.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
150 voor een PS2 en 37 spellen te duur vinden. Azijnzeikerd.
Alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nice! Das na tax toch 1125 coins winst.
Ik verkoop ze niet, retro. :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb die van mij met 2 controllers en iets van 10 spellen verkocht voor 80.
Laat maar de meeste spellen staan erop voor <10 euro dus is niet echt de moeite denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe zou ik het moeten aanbieden dan? Per spel één advertentie?
Nope, gewoon 1 advertentie en dan per spel een prijs doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe zou ik het moeten aanbieden dan? Per spel één advertentie?
Ja en dan Welliton.quote:
De vorige keer dat ik dat deed kreeg ik geen reactiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nope, gewoon 1 advertentie en dan per spel een prijs doen
Uncharted- 10 euro
Resistance 2- 12.50
etc etc
en dan bijvoorbeeld 'voor alle spellen 150 euro' eraan toevoegen.
Ik heb nu Pato en Carlos Eduardo in de spits, met Jadson erachter. Welliton kan ik ook wel halen als back-up en misschien wel meer.quote:
Wat mij betreft schaffen ze alle vakken af want het merendeel heb je geen fluit aan bij je vervolg opleiding.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb ook directeuren gezien die worden gedreven door hebzucht en zichzelf hoge bonussen uitkeren ten koste van hun eigen werknemers, dus aan filosofie heb je tenminste nog iets.
Wat mij betreft maken ze filosofie verplicht op de middelbare school. Uitvogelen hoe Excel werkt doe je maar lekker in je eigen tijd, dat brengt een samenleving niet verder.
Wellitonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nu Pato en Carlos Eduardo in de spits, met Jadson erachter. Welliton kan ik ook wel halen als back-up en misschien wel meer.
Volgens mij hadden ze Nederlands bij jou al afgeschaft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat mij betreft schaffen ze alle vakken af want het merendeel heb je geen fluit aan bij je vervolg opleiding.
Wat is de grap?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[GEZ] 1 kaartje Feyenoord - Ajax
De reactie over Eriksen.![]()
Haha ja, of niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze Nederlands bij jou al afgeschaft.
Ik ga je ook niets geven.quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
Eriksen heeft ook weer 1 wedstrijd redelijk gespeeld hoor en daar komen ze. Voor de wedstrijd werd hij nog afgeschilderd als een kneus dat geen talent is.
Terug in je mand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |