troll niet zo of ga het goed lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
Ik las gisteren ergens (twitter dacht ik) dat er weer iets van PSN gehackt was. Chinezen hadden een of ander iets gehackt waardoor ze bij klantgegevens konden komen en dus ook creditcard gegevens.
Dat zal wel slechts een kwestie van tijd zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
troll niet zo of ga het goed lezen.
Ze hebben wel iets gekraakt, maar ze kunnen niet bij je creditcard gegevens.
FF pronken met mijn kennis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien dacht ik dat ook. Volgens mij heeft hij ook een ICT baan. Was ik even vergeten, maar daar heb ik hem dus vandaan. Geen idee wat er met een google dns bedoeld wordt. Nog nooit van gehoord
Ik weet wat een DNS is, maar ik begreep niet wat er met het DNS van Google bedoeld werd. Ik heb zelf een ICT opleiding gevolgdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FF pronken met mijn kennis.Een DNS is een "Dynamic Name Server". Als het ware het telefoonboek van het internet. Als jij intypt "www.blotemannen.nl" dan gaat hij kijken welk IP daarbij hoort.
Je wilt een virtuele pro selecteren die nog niet gemaakt is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef MartijnTor het volgende:
Weet iemand hoe je ipv een bestaande speler je eigen virtuele pro kunt selecteren?\
Of moet je hem eerst ergens maken?
ik zie het al, kunt geen pro kiezen bij creation centre teamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je wilt een virtuele pro selecteren die nog niet gemaakt is?
Google stelt DNS servers beschikbaar die je gratis mag gebruiken, maar meestal is dat heel langzaam, en in mijn geval werkte het helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet wat een DNS is, maar ik begreep niet wat er met het DNS van Google bedoeld werd. Ik heb zelf een ICT opleiding gevolgd
Oh sorryquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet wat een DNS is, maar ik begreep niet wat er met het DNS van Google bedoeld werd. Ik heb zelf een ICT opleiding gevolgd
https://developers.google.com/speed/public-dns/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Filosofie heb je veel meer aan dan Informaticaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
Ik snap de ballen van ICT en computer meuk, toch had ik het op de middelbare school maar dat was alleen omdat je anders filosofie oid moestelke keer keurig een 5,5
Arsenal moet zometeen volgens mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Zijn er ook nog leuke voetbalwedstrijden vandaag?
Had je heeeeeel veel geluk of ben je een goede handelaar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Toefjes het volgende:
De balans na een maand Fifa:
[ afbeelding ]
+
TP:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Staat nog een bod op Clichy. Daarna een eredivisie team voor erbij en dan weer ingemaakt worden en een nieuw team verzinnen
fuckquote:
15.00quote:
Grapje zeker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Filosofie heb je veel meer aan dan Informatica
Beide heb je geen flikker aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Filosofie heb je veel meer aan dan Informatica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |