Ach het was gezellig, de muziek was soms alleen om te huilenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ach zelf was ik in een niet veel betere kroeg, wat een avond hahaha
Wanneer?quote:
Gitaaaaaaaaar.quote:
was best een leuk tentjequote:
Vanmiddagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach het was gezellig, de muziek was soms alleen om te huilen
[..]
Wanneer?
Het was niks zonder jou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hello
Hoe is het? Was de meet leuk enzo?
Heb je een griepje ofwatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hey, ja! Gaat stukken beter
Kan alleen nog niet eten
cyberia is een cybergothic feest in utrechtquote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
je moet het zelf altijd leuk maken toch
Denk eerder dat ik wat verkeerds gegeten heb ofzo, voel me nu best okéquote:
Dat kan ook na een goeie beurtquote:
Awww, arme schat. Ben je nog steeds ziek? Fruitmandje nodig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik lag ziek te zijn, de hele fucking dag
Fijn dat je je beter voelt danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik wat verkeerds gegeten heb ofzo, voel me nu best oké
Mwoah, voel me al een heel stuk beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, arme schat. Ben je nog steeds ziek? Fruitmandje nodig?
Nee, beargumentatie waarom studeren/werken beter is voor mijn toekomst. Mijn hoofd zit er vol mee en het moet eruit.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt dan
Eej Vinnieeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt mijn begroeting gemist
O hai
Ga dan naar ME voor een ritjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, beargumentatie waarom studeren/werken beter is voor mijn toekomst. Mijn hoofd zit er vol mee en het moet eruit.
Voor wie moet je dat maken dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, beargumentatie waarom studeren/werken beter is voor mijn toekomst. Mijn hoofd zit er vol mee en het moet eruit.
Je was ziek?quote:
Voor mezelf, zodat ik weet wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Voor wie moet je dat maken dan?
Kom ik wel n keer brengen dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, voel me al een heel stuk beter
Moet alleen even heel goed nadenken met wat ik ga eten enzo. M'n maag is nog steeds van streek
Fruitmandje mag altijd natuurlijk
Dat ligt inderdaad niet bepaald op de route neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom ik wel n keer brengen dan.Nu ligt het niet echt op de route, ben onderweg naar Utrecht > Den Bosch > vorig thuis.
Ja maar je moest werken zijn je netquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik hem was.
Misschien was het sarcastisch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar je moest werken zijn je netConfusing...
Oh okquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was ziek?Dawissiknie
[..]
Voor mezelf, zodat ik weet wat ik kan doen.
Haha vinnie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik hem was.
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien was het sarcastisch?![]()
Ja idd.. als ik vrij was kon je zo komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar je moest werken zijn je netConfusing...
Komt goed, eventjes mijn Chin's ophalen en naar mama brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad niet bepaald op de route nee
Veel succes bij jouw vorige huis
Komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja idd.. als ik vrij was kon je zo komen.
Wat zijn Chin's?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt goed, eventjes mijn Chin's ophalen en naar mama brengen.
Te lui om te googlenquote:
Chinchilla's. Grijze pluizenbolletjes met kraaloogjes.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Chinchilla's. Grijze pluizenbolletjes met kraaloogjes.
Mooi zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor J.
2 nieuwe broeken, een trui, en schoenen
Oh leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Chinchilla's. Grijze pluizenbolletjes met kraaloogjes.
Heyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gitaarman![]()
![]()
hoe is het met je knie![]()
De griebus.. lig je er nou nog in ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk helemaal geen zin om uit bed te gaan
Je moet vinnie luister naar je moederquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk helemaal geen zin om uit bed te gaan
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De griebus.. lig je er nou nog in ?
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet vinnie luister naar je moeder
heeyquote:
Die vindt vast ook dat je uit bed moet, luie aapquote:
Geen idee, ik heb de telefoon al een paar keer over horen gaan, en werd telkens niet opgenomenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vindt vast ook dat je uit bed moet, luie aap
Meh, tot op zekere hoogte. Begin last van me rug te krijgen, heb honger, dus moet er zo toch echt maar eens uit gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik heb er al een dag op zitten
En stiekem wil ik nog even naar bovenkarspel
"Me rug"?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, tot op zekere hoogte. Begin last van me rug te krijgen, heb honger, dus moet er zo toch echt maar eens uit gaan
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, tot op zekere hoogte. Begin last van me rug te krijgen, heb honger, dus moet er zo toch echt maar eens uit gaan
Datquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk
quote:
Jaaaaaa, die heb ik 2.quote:
Niet.quote:
Nicequote:
Kruising tussen een hamster/muis/caviaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet.
[..]
NiceIk wilde eerst 'verkapte hamster' zeggen, maar toen zag ik dat ze nog best groot waren
Hebben ze ook namen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kruising tussen een hamster/muis/cavia
Maar ze zijn wel tof
Wel een verkapte hamster dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kruising tussen een hamster/muis/cavia
Maar ze zijn wel tof
Herkenbaar. En dan heb jij ook nog korte benen, no offencequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, ik ben lopend aan t fokken en nog zijn er mensen die slomer lopen dan ik
Evie doe knuffel aanval op Vinniequote:
Mag ik de rekening?quote:
Mag wel hoor.quote:
whehehe thnxsquote:
Ook jij mag dat.quote:
Nice!!!quote:
Ik hoop dat mijn plaatsvervanger Vinnie, goed dienst heeft gedaan. Anders moet ik hem straffenquote:
Aardbeienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie, waarom moeten we je omkopen dan? En hoe?
Ik hoop dat Evie lekker warm is.quote:
Ook jij bent welkom.quote:
Hij haalde t niet bij je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn plaatsvervanger Vinnie, goed dienst heeft gedaan. Anders moet ik hem straffen
Hopelijk knuf ik je nog eens in het echt![]()
Wat krijg ik dan voor die aardbeien?quote:
Vast wel.quote:
Niet dat ik weet.quote:
Nee, ze wil mij knuffelen.quote:
Dan gaan we toch eens knuffelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je niet he? ...
[..]
Ik wil jou ook wel knuffelen
Jouw knuffels lijken me heel warm en fijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je niet he? ...
[..]
Ik wil jou ook wel knuffelen
De mannen mag je houden hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen wil elkaar maar knuffelen hier.
Volgende keer krijg je een knuffel van mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijkt mij ook wel ietsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw knuffels lijken me heel warm en fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest eens wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Knuffelen is liefde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest eens wetenPrecies zoals in mijn dromen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mannen mag je houden hoor
Deal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je een knuffel van mij
Jij kent ze niet eens.quote:
Is er nou liefde tussen jou en Joof? Of tussen mij en Rokje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Knuffelen is liefde.
Behalve Mur, die wil ik haatknuffelen.
Deal staatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deal.
Ik beloof je dat mijn hand niet naar je kont af zal zakken.
Nog nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deal.
[..]
Jij kent ze niet eens.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Deal.
[..]
Jij kent ze niet eens.
[..]
Is er nou liefde tussen jou en Joof? Of tussen mij en Rokje?
Mur wil ik slechts bruut in zijn billetjes nemen terwijl ik hem uitscheld.
* Fera knuffelt Murquote:
Wat je maar wil.quote:
Jij wil ook Mur knuffelen? Begrijpelijk. Dat effect heeft hij op mensen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- speelt de jaloeziekaart
Wat spelen we?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- speelt de jaloeziekaart
Nehh, Mur hoef ik niet te knuffelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil ook Mur knuffelen? Begrijpelijk. Dat effect heeft hij op mensen.
Ben je homo of zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, Mur hoef ik niet te knuffelen.
Het wil dan ook gaan sneeuwen en allesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, motorritje van morgen ineens allemaal afzeggingen. Waren met 14, nu 6 met 1 twijfelaar
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, motorritje van morgen ineens allemaal afzeggingen. Waren met 14, nu 6 met 1 twijfelaar
In het noorden misschien. Hier nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het wil dan ook gaan sneeuwen en alles
Best moeilijk te verkroppen dat ik ook heul geef ... Euh ... knuffelbaar ben.quote:
Beetje jammerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, motorritje van morgen ineens allemaal afzeggingen. Waren met 14, nu 6 waarvan 1 twijfelaar
He Joy.quote:
Mensen die Mur niet knuffelen.quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Joy.
Hoe is het in de beschaafde wereld?
[..]
Mensen die Mur niet knuffelen.
Goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Joy.
Hoe is het in de beschaafde wereld?
quote:
Geen harde L?quote:
Je weet waar de emmer en/of de wc staat.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Best moeilijk te verkroppen dat ik ook heul geef ... Euh ... knuffelbaar ben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet mang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
Tijd om te douchen en bloot te knuffelen.
Of ben je er nog niet bijna kaneel?![]()
Ik moet nu opruimen, afwas, scheren, hond uitlaten en dan weg.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piemels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kan niet mang.
Ik moet nu opruimen, afwas, scheren, hond uitlaten en dan weg.
[..]![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Piemels zijn best leuk speelgoed, die van mijzelf of anderequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Noez, ik word voorspelbaar. Een teken van ouderdom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik speel wel eens met die van mijzelf, maar niet met die van een anders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Piemels zijn best leuk speelgoed, die van mijzelf of andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij al oud bent, hoe oud is Kaneel wel niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Noez, ik word voorspelbaar. Een teken van ouderdom.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij al oud bent, hoe oud is Kaneel wel niet?Hoogbejaard. Gat in de grond is al bijna gegraven.
Ik lig in een deuk hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]Hoogbejaard. Gat in de grond is al bijna gegraven.
![]()
![]()
[..]
Ik speel wel eens met die van mijzelf, maar niet met die van een anders.Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.althans dat heb ik gedaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
[..]
Ik speel wel eens met die van mijzelf, maar niet met die van een anders.Je bent niet mijn type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer gehaat op mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij al oud bent, hoe oud is Kaneel wel niet?
Ik ga weer even zitten krassen. BrbEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
I call dibs on his comic collectionquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]Hoogbejaard. Gat in de grond is al bijna gegraven.
14 SHADES OF GREY
Oh, gelukkigquote:Wel de goeie richting héquote:[..]
Nog meer gehaat op mijn leeftijd.
Ik ga weer even zitten krassen. Brb![]()
![]()
middag
net geprobeerd hier de ramen te lappenKennelijk is dat in 10 jaar niet gedaan, krijg het er gewoon echt niet af ...
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
WAT ZEG JIJ NOU?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
middag
net geprobeerd hier de ramen te lappenKennelijk is dat in 10 jaar niet gedaan, krijg het er gewoon echt niet af ...
Ramen lappen?
Sinds wanneer maak jij iets schoon, of doe je een poging tot![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I call dibs on his comic collection
Down the lane, not across the street.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, gelukkig
[..]
Wel de goeie richting héEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
van mijn eigen kamerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ NOU?!Ramen lappen?
Sinds wanneer maak jij iets schoon, of doe je een poging tot
Mensen die niet elke dag hun hele huis poetsen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
middag
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Down the lane, not across the street.Oh,quote:![]()
![]()
Goed onthouden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Down the lane, not across the street.
Ik woon er nu 1 jaar, nooit de ramen gelaptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die niet elke dag hun hele huis poetsen.Maar voor mij zat iemand er 8 jaar in, en volgens mijn vorige huisgenoot deed hij dat ook nooit. Dus dat is al 9 jaar
Wat krijg je er niet af?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
middag
[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2012 14:55:29 ]![]()
Die ga ik dan verkopen voor veel geld.quote:I don't care about comic much
14 SHADES OF GREY
Allemaal witte puntjes ofzo, ik gok kalk, maar zelf antikal lukt het niet.quote:
Baaaaah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon er nu 1 jaar, nooit de ramen gelaptMaar voor mij zat iemand er 8 jaar in, en volgens mijn vorige huisgenoot deed hij dat ook nooit. Dus dat is al 9 jaar
Ik heb t in ons appartement ook niet gedaan. Waren lastige ramen wel. Bij moeder al wel gedaan.
Maar als je gekke schaduwen krijgt vanwege de vieze ramen wordt het toch echt tijd om het schoon te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Baaaaah.
Ik heb t in ons appartement ook niet gedaan. Waren lastige ramen wel. Bij moeder al wel gedaan.
Verfspetters van de kozijnen? Even voorzichtig krabben misschien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Allemaal witte puntjes ofzo, ik gok kalk, maar zelf antikal lukt het niet.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Veel is het niet waard hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ga ik dan verkopen voor veel geld.I don't care about comic much
Vind het onzin om veel geld neer te leggen voor oude issues. Ik koop slechts trades en hardcovers. Staat mooier en is efficiënt opbergen. Daarnaast goedkoper.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
krabben lukt ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Verfspetters van de kozijnen? Even voorzichtig krabben misschien.
Jammer, ik maar hopen dat jij een klein fortuin had.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel is het niet waard hoor.
Vind het onzin om veel geld neer te leggen voor oude issues. Ik koop slechts trades en hardcovers. Staat mooier en is efficiënt opbergen. Daarnaast goedkoper.14 SHADES OF GREY
kalk? op de ramen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Allemaal witte puntjes ofzo, ik gok kalk, maar zelf antikal lukt het niet.schuursponsje?quote:![]()
Zou het verf kunnen zijn?14 SHADES OF GREY
Schuren op glas, not a good ideaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kalk? op de ramen?
[..]
schuursponsje?![]()
![]()
ik denk kalk. 1x in het jaar komt er zo'n vent met een zwabber en doet ff over het raam met water. aka the glazenwasser van vestiaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kalk? op de ramen?
[..]
schuursponsje?
Ik heb niks van waarde. Sorry. Slechts mijn maagdelijkheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, ik maar hopen dat jij een klein fortuin had.
Ik heb wel veel geld liggen, maar dat is (nog) niks waard. Heel veel oud geld (Nederlands) en buitenlandse munten en papiergeld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan neem ik maar genoegen met je maagdelijkheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks van waarde. Sorry. Slechts mijn maagdelijkheid.
Ik heb wel veel geld liggen, maar dat is (nog) niks waard. Heel veel oud geld (Nederlands) en buitenlandse munten en papiergeld.14 SHADES OF GREY
mijn huisgenoot heeft trouwens een gesprek bij de beheerder aangevraagd he
ben benieuwdWǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ramen met witte stipjes nee dat is een goed idee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schuren op glas, not a good idea![]()
![]()
Je bent into necrofilie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan neem ik maar genoegen met je maagdelijkheid
Het zij nzeker geen verspetters trouwensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ramen met witte stipjes nee dat is een goed idee?
Hell noquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eerste hagelbui al op mijn hoofd gehad
Tevens: hoi![]()
![]()
![]()
Ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ramen met witte stipjes nee dat is een goed idee?![]()
![]()
Voor je dood natuurlijk.quote:14 SHADES OF GREY
Dat deze nog niet is gezegd: spermavlekken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het zij nzeker geen verspetters trouwens![]()
aan de buitenkant?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deze nog niet is gezegd: spermavlekken?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deze nog niet is gezegd: spermavlekken?14 SHADES OF GREY
Als ik zelf ook bejaard ben?quote:
14 SHADES OF GREY
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wtf kan zo hardnekkig zijn ....![]()
Ik heb ook geen flauw idee hor ik het in godsnaam schoon krijg
Nahja dan maar niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten![]()
Ik heb ook geen flauw idee hor ik het in godsnaam schoon krijg![]()
![]()
Pepernotenpics!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik eindelijk de pepernoten gevonden die ik al jaren zoek![]()
![]()
Lekker! Net terug uit Soest-Zuid, zo cadeautjes halen voor een collega die vader is geworden, dan douchen/eten, even naar mijn ouders en dan weer naar SZ. Druk dus!quote:Und du??
![]()
Mensen die niet eloquent zijn.quote:Ik ben stiekem geen maagd meer.quote:
Ik heb liever dat hij ze deelt met onsquote:
14 SHADES OF GREY
Dan ben je waardeloos voor mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet eloquent zijn.
[..]
Ik ben stiekem geen maagd meer.kras maar lekker verder
14 SHADES OF GREY
Waarom niet? Als het er niet af gaat dan niet?quote:
Misschien moet je zo'n verfkrabbertje kopen
En ja je zei al dat het geen verf was
Maar wie weet![]()
![]()
van de auto?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het er niet af gaat dan niet?
Misschien moet je zo'n verfkrabbertje kopen [ afbeelding ]
En ja je zei al dat het geen verf was
Maar wie weet
ff proberen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je waardeloos voor mijkras maar lekker verder
Je wilde me offeren zeker aan Satan?
Drukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker! Net terug uit Soest-Zuid, zo cadeautjes halen voor een collega die vader is geworden, dan douchen/eten, even naar mijn ouders en dan weer naar SZ. Druk dus!Und du??
Maar wel leuk
Kan beter, maar opzich wel goed. Net even boodschappen gedaan, zo uitzoeken of het beter voor me is om te gaan studeren of verder werken.
Vanavond film kijken ofzo.![]()
Ja the dark lord demands me to kill youquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilde me offeren zeker aan Satan?14 SHADES OF GREY
![]()
volgende week is er biologische pompoen in den reclame.. daar ga ik eens een lekker soeppie van maken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2012 15:25:23 ]![]()
Ik trek maar een biertje open om dit debacle te vergeten
Meeeehquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op mij
OkĂŠ te voorspelbaar. Leuk
.
En dat was het!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
Voor een meet met Mono maak ik een uitzondering.
![]()
![]()
Zoals? Als het er niet eens met een krabber afgaat dan weet ik niet waarmee welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun je voor mij hardcore ramenwasspul kopen?![]()
![]()
Zoutzuur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals? Als het er niet eens met een krabber afgaat dan weet ik niet waarmee welBrutal. Fucking. Metal.![]()
ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals? Als het er niet eens met een krabber afgaat dan weet ik niet waarmee wel
Wanneer ga je weer naar de mooiste stad van NL?quote:
Ruit kapot slaan is makkelijkerquote:
14 SHADES OF GREY
lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook weer thuis tot een uurtje of 9..Drink maar een bier namens mij
Want daar zijn speciale skills voor nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooizo
Oh ik ben goed. Pistoletje met jonge kaas en komkommer?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zwollequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het ook niet
[..]
Wanneer ga je weer naar de mooiste stad van NL?
11 november, dan speelt PEC tegen 020.![]()
Ik bedoelde natuurlijk Rotterdamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle
11 november, dan speelt PEC tegen 020.
Wij spelen morgen tegen julliequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Oh,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk RotterdamBeide mooi, maar Zwolle is beter
Aankomende maandag ben ik weer in 010![]()
En jullie zullen geveld worden door het Machtige en Glorieuze leger van Blauw-Wittenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij spelen morgen tegen jullie
HEIL PEC ZWOLLE![]()
Monoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle
Hoe is het met je zoon?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh,Beide mooi, maar Zwolle is beter
Aankomende maandag ben ik weer in 010
Hoi Monoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En jullie zullen geveld worden door het Machtige en Glorieuze leger van Blauw-Witten
HEIL PEC ZWOLLE
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hij is bezig met een ondernemingsplan heb ik vernomenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono
Hoe is het met je zoon?![]()
![]()
Nah, nog werken om 9 uur helaas..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekkerDrink maar een bier namens mij
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: