Ach het was gezellig, de muziek was soms alleen om te huilenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ach zelf was ik in een niet veel betere kroeg, wat een avond hahaha
Wanneer?quote:
Gitaaaaaaaaar.quote:
was best een leuk tentjequote:
Vanmiddagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach het was gezellig, de muziek was soms alleen om te huilen
[..]
Wanneer?
Het was niks zonder jou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hello
Hoe is het? Was de meet leuk enzo?
Heb je een griepje ofwatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hey, ja! Gaat stukken beter
Kan alleen nog niet eten
cyberia is een cybergothic feest in utrechtquote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
je moet het zelf altijd leuk maken toch
Denk eerder dat ik wat verkeerds gegeten heb ofzo, voel me nu best okéquote:
Dat kan ook na een goeie beurtquote:
Awww, arme schat. Ben je nog steeds ziek? Fruitmandje nodig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik lag ziek te zijn, de hele fucking dag
Fijn dat je je beter voelt danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik wat verkeerds gegeten heb ofzo, voel me nu best oké
Mwoah, voel me al een heel stuk beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, arme schat. Ben je nog steeds ziek? Fruitmandje nodig?
Nee, beargumentatie waarom studeren/werken beter is voor mijn toekomst. Mijn hoofd zit er vol mee en het moet eruit.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Fijn dat je je beter voelt dan
Eej Vinnieeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt mijn begroeting gemist
O hai
Ga dan naar ME voor een ritjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, beargumentatie waarom studeren/werken beter is voor mijn toekomst. Mijn hoofd zit er vol mee en het moet eruit.
Voor wie moet je dat maken dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, beargumentatie waarom studeren/werken beter is voor mijn toekomst. Mijn hoofd zit er vol mee en het moet eruit.
Je was ziek?quote:
Voor mezelf, zodat ik weet wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Voor wie moet je dat maken dan?
Kom ik wel n keer brengen dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, voel me al een heel stuk beter
Moet alleen even heel goed nadenken met wat ik ga eten enzo. M'n maag is nog steeds van streek
Fruitmandje mag altijd natuurlijk
Dat ligt inderdaad niet bepaald op de route neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom ik wel n keer brengen dan.Nu ligt het niet echt op de route, ben onderweg naar Utrecht > Den Bosch > vorig thuis.
Ja maar je moest werken zijn je netquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik hem was.
Misschien was het sarcastisch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar je moest werken zijn je netConfusing...
Oh okquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was ziek?Dawissiknie
[..]
Voor mezelf, zodat ik weet wat ik kan doen.
Haha vinnie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik hem was.
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien was het sarcastisch?![]()
Ja idd.. als ik vrij was kon je zo komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar je moest werken zijn je netConfusing...
Komt goed, eventjes mijn Chin's ophalen en naar mama brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad niet bepaald op de route nee
Veel succes bij jouw vorige huis
Komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja idd.. als ik vrij was kon je zo komen.
Wat zijn Chin's?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt goed, eventjes mijn Chin's ophalen en naar mama brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |