zelfbevredigingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb altijd de neiging om dure dingen te gaan kopen na tentamens. Is dat normaal?
Heb je een Vuitton-tas gekocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb altijd de neiging om dure dingen te gaan kopen na tentamens. Is dat normaal?
Verschilt per fabrikant, lijkt me...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zoek nog steeds een Messenger/Schoudertas
Vraagje: hoelang duurt het ongeveer voordat inkt droog is? Heel dat project nu uitgeprint op Fotopapier, maar het moet natuurlijk wel goed droog zijn voordat ik het in het mapje stop
Kan ook maar het zijn er stuk of 25quote:
DM!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar heb je ze staan? Ik wil best ff kijken hoor
Ja hoor, DM maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wilt 1 van de ervaren fotografen mijn fotos beoordelen?
DMquote:
Wat een lelijk ding!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je een Vuitton-tas gekocht?
Zou wel mooi zijn als ie van binnen padded is voor je camera. Maak je wel dé blits in de fotopit:
[ afbeelding ]
Meuning....quote:
Spyder 4 PRO heb ik. Kost ca. 100 euro, inc. licentie en hardware en er word je precies verteld hoe te kalibreren.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:06 schreef Puala het volgende:
Ik moet uberhaubt eens kijken hoe je moet kalibreren en wat ik er voor moet aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |