Ik wil gewoon een Mac met meer opslagquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef freud het volgende:
In een pc kan je een extra HD plaatsen
Sorry, hij moet gewoon even...quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sorry, hij moet gewoon even...
Mja, een 27' imac, en dan 1Tb. Beetje karig imo. Doe er dan standaard een hybride 2Tb in oid. Hequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een Mac met meer opslag
De nieuwe komen idd pas december (de 27"), dan worden de meer prijzen ook pas bekend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, een 27' imac, en dan 1Tb. Beetje karig imo. Doe er dan standaard een hybride 2Tb in oid. He
Aas meerprijzen niet te zien. Ze zijn ook niet meer te bestellen op de site merk ik net.
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik kan deze Delicacy flitsset van iemand overnemen voor een leuke prijs. Is dit een goede beginnersset voor studiofotografie in eigen huis?
Ik kan je helaas niet verder helpenquote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?
Lijkt me een OK set. Koffer is ook handig voor het opbergen. Let er wel op dat bij de goedkopere series (zoals deze en FE), de statieven niet zo mega stevig zijn. De flitsers werken vaak goed, maar zijn ook niet zo stevig in bouwkwaliteit. Als je van plan bent veel te slepen, dan denk ik dat ze niet gek lang meegaan. voor thuiswerk lijkt het mee een prima setje, maar wel voorzichtig mee omgaan.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?
Oke? Andere suggesties dan? Ik kan de set voor ¤175 overnemen en dan krijg ik er nog een trigger bij van ¤40. Zal hem wel eens ergens mee naartoe slepen, maar niet vaak.quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me een OK set. Koffer is ook handig voor het opbergen. Let er wel op dat bij de goedkopere series (zoals deze en FE), de statieven niet zo mega stevig zijn. De flitsers werken vaak goed, maar zijn ook niet zo stevig in bouwkwaliteit. Als je van plan bent veel te slepen, dan denk ik dat ze niet gek lang meegaan. voor thuiswerk lijkt het mee een prima setje, maar wel voorzichtig mee omgaan.
PS
DVD is nog niet binnen, zou de TNT aan het upgraden zijn?
Zou kunnen, maar hij gaf wel af. Leek wel op grafiet oid.quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef freud het volgende:
Thanx! Als je er voorzichtig mee doet, dan kan het wel goed meegaan. Het is vaak allemaal dun plastic en dun aluminium, dus dat is iets kwetsbaarder.
@Kano, is dat geen stift voor je sensor? De brush neemt alleen losliggende stofjes mee. Met de stift pak je ook plakkerigere meuk mee.
Nee die krijg ik er ook nog bijquote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef freud het volgende:
@PA: een trigger kost niwue 45, dus beetje duur
Neuh, voor dienset een goeie prijsquote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee die krijg ik er ook nog bij
Maar heb je zelf andere (betere) suggesties? Budget ¤200 ongeveer...
Lens Pen... Het ene uiteinde bevat een koolstof plaatje. Door de goede bindingseigenschappen van koolstof is het uitermate geschikt om vettere substanties van je lens af te halen. Wel eerst met de gewone borstel deeltjes als zand weghalen... Anders breng je alleen maar krassen aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |