Rondrijden. Ik stap vaak op en beslis aan het einde van de steeg of het links of rechts gaat worden. Nu is het plan om het strand ff op te gaan, maar ik zie het ook wel gebeuren dat ik omgekleed ben en de totaal andere kant op gaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:31 schreef freud het volgende:
Het is er goed weer voor! Waar ga je heen?
Waardoor je vervolgens weer tot 3 uur wakker bent/blijft...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Uitslapen is heerlijk, maar dan kom je er wel gelijk achter dat de dagen te kort zijn...
ik had echt wat slaap nodig, dus denk dat dat wel mee valt. Ben in de regel meer een ochtendmensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waardoor je vervolgens weer tot 3 uur wakker bent/blijft...
Welke App is dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef freud het volgende:
En, bleef hij zitten?
Ik gebruik sinds een tijdje een app die me wakker maakt op basis van mijn slaapritme. Werkt an sich wel best! Wordt niet gaar meer wakker, terwijl hij me gemiddeld 15 minuten eerder wakker maakt dan mijn wekker normaal stond.
quote:
Toen ik dat aan vrienden van mij deed uitleggen lachten ze mij uit, toen ze het zelf gebruikten stonden er net zo versteld van als ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef freud het volgende:
En, bleef hij zitten?
Ik gebruik sinds een tijdje een app die me wakker maakt op basis van mijn slaapritme. Werkt an sich wel best! Wordt niet gaar meer wakker, terwijl hij me gemiddeld 15 minuten eerder wakker maakt dan mijn wekker normaal stond.
Er is wel een klein "V&A" topicje hier in FOT, even zoeken onder 'ruilhoekje' oidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
Was er op Fok ook geen (soort van centraal) topic waar je kon vragen wat bepaalde lenzen/camera's waard zijn? Ik heb namelijk wat spul te koop (wil upgraden) en kon wel wat vinden op bijvoorbeeld Marktplaats, maar dat is ook niet altijd betrouwbaar en een goed uitgangspunt.
('t gaat om Canon 70-210/3.5-4.5 usm, Canon EF 35-105mm f/3.5-5.6 Ultrasonic USM en 350D inclusief alle accessoires/boekjes/doos enz.). Allemaal in zeer goede staat. En nog een nieuwe Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III)
Tis het strand geworden. 2.5 km door het mulle zand en toen had ik het wel weer gezien. Uiteindelijk 100 km gefietst.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:31 schreef freud het volgende:
Het is er goed weer voor! Waar ga je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |