Gekkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Oef, ik was al bang dat-ie vandaag iets van groente of fruit zou gaan eten
Beetje voorbarig wel, die zorgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Oef, ik was al bang dat-ie vandaag iets van groente of fruit zou gaan eten
Hij had vorige week zeker al vitamines binnengekregen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje voorbarig wel, die zorgen
De vissen in het aquarium gaan wraak nemen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen vinden er achter Oops rug enkele bewegingen plaats. Er worden tactische stellingen ingenomen
[ afbeelding ]
Die zitten niet achter zijn rug hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vissen in het aquarium gaan wraak nemen?
Da's haring die over is van vorige week?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie zich zorgen maakt over gebrek aan groenvoer: Oop gaat zo groene haring eten
+de uitjes en augurk van het garnituur .quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie zich zorgen maakt over gebrek aan groenvoer: Oop gaat zo groene haring eten
Oop vraagt zich af waarom jij jezelf Scrutinizer noemt, terwijl je Kees Knalpiemel heetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's haring die over is van vorige week?
Omdat je niet geheel spoort volgens Oopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zit-ie over mij te lullen?
Iemand die met z'n bordje op een internetstream zit te poseren is goed snik, wou hij zeggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat je niet geheel spoort volgens Oop
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop vraagt zich af waarom jij jezelf Scrutinizer noemt, terwijl je Kees Knalpiemel heet
Vandaag moeten we Scrut echt even met liefde behandelen.quote:
Moet hier nog steeds om lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan doe ik nu wel 3 uur achteruit, heb ik morgen tenminste iets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |