In tegenstelling tot opa kwam Ciske de Rat wel regelmatig buiten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop: "Ik voel me net zo'n kwajongen. hoe heet ie ook weer, die van Krijg toch allemaal de tering."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"No more speed he's almost there"quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
En bij Radar Love van de Golden Earrring is Oop helemaal in z'n hum
[ afbeelding ]
Ik heb geen belletjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik wil meer bier, kom breng het hier."
Dat is prima.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat voeren we even in in de kloonscan.
Thermische lansen wel dacht ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nooit verwacht dat opa van krakers zou houden.
Ja? Zou opa een vriendje van Aage M. zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:04 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Thermische lansen wel dacht ik
Nope. Opa zijn ander vriend, Willem, heeft vandaag klappen gekregen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of schrijf ik dat ook verkeerd ?
Tenzij opa in het kamp van Dick Vrij zit.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Opa zijn ander vriend, Willem, heeft vandaag klappen gekregen.
"Ze moeten koel zijn, ik heb dorst als een stier"quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik wil meer bier, kom breng het hier."
Die zat voorheen in hetzelfde kamp als Willem. Alles is dus mogelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij opa in het kamp van Dick Vrij zit.....
Met zijn sportschool vrienden!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij opa in het kamp van Dick Vrij zit.....
Opa ging, toen hij nog buitenkwam, ook regelmatig naar de sportschool. Helaas schenken ze daar geen alcohol meer dus blijft-ie maar thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Met zijn sportschool vrienden!
Ik denk dat Oop ook alleen maar op zijn vrienden kan teren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa ging, toen hij nog buitenkwam, ook regelmatig naar de sportschool. Helaas schenken ze daar geen alcohol meer dus blijft-ie maar thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |