Deel 1 voor de mensen die het gemist hebben.quote:Srs.
De eerste keer toen ik haar ging neuken rook ik het al toen ze haar broek uitdeed, wat een gore tyfuslucht zeg, echt niet te zuinig..
Haar neuken vind ik nog wel te doen, maar vingeren en beffen vind ik echt goor en ga ik ook niet aan beginnen. Heb haar wel gevingerd een tijdje geleden, maar die lucht zat de volgende dag nog aan mijn vingers..
Ruikt ze dat nou verdomme zelf niet? Ik durf er niets van te zeggen![]()
x
Een onzekere jongen.
Dus jij likt onvrijwillig, hoezo onder de plakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
Alle kutten stinken na vieze rotte vissen. Vrijwillig een kut likken.Fucking smerig.
Er moet inderdaad een hele goede reden zijn wil ik een kut likkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
Alle kutten stinken na vieze rotte vissen. Vrijwillig een kut likken.Fucking smerig.
Daarna mag je ALLES met d'r doen, zou een goede reden zijn tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een hele goede reden zijn wil ik een kut likken
Conclusies trekken is niet je sterkste punt krijg ik de indruk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dus jij likt onvrijwillig, hoezo onder de plak
Sad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een hele goede reden zijn wil ik een kut likken
Mag daarvoor ook wel hoor. Dat heet uitstraling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef abuse het volgende:
[..]
Daarna mag je ALLES met d'r doen, zou een goede reden zijn toch
Wil jij wel gepijpt worden dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mag daarvoor ook wel hoor. Dat heet uitstraling.
Geen kut likken, dat scheelt
Jeps, en dat is nooit een probleemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wil jij wel gepijpt worden dan?
Mijn kutje ruik je zwoel door m'n broek heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef LXIV het volgende:
In het vorige deel kwamen allerlei dames leuke wetenswaardigheden over hun kutje vertellen. Dat mis ik hier.
hahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dus jij likt onvrijwillig, hoezo onder de plak
Dit. Voorliefde voor (schone) kutjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Eigenlijk vind ik het veel lekkerder om te beffen dan om gepijpt te worden.
jij bent raar manquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hmmm, sweet smell of Aliseeeeeehhhhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn kutje ruik je zwoel door m'n broek heen.
Die bestaan, die bestaan. Viskutjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bi-curious, gewoon omdat het kan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Vagina's:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Ziba het volgende:
Sowieso:. Als je een vagina echt goed verzorgd, stinkt 'ie ook niet. En ik kan het weten. Dus gewoon niet met tokkies in zee gaan, heb je dat probleem ook niet.
Vind ik wel heel egoistisch van jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jeps, en dat is nooit een probleem
Jouw kut stinkt nog erger dan die van de vriendin van ts. Echt zo'n onverzorgd oerwoud zie ik bij jou voor me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Ziba het volgende:
Sowieso:. Als je een vagina echt goed verzorgd, stinkt 'ie ook niet. En ik kan het weten. Dus gewoon niet met tokkies in zee gaan, heb je dat probleem ook niet.
Heb jij veel kutjes geroken dan?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
frank, het is nog vrijdagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, nog een deeltje kutjespret. Moet kunnen op de zaterdag.
Ts: heb even deel 1 in je OP gezet.
Met mijn neus erop of?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij veel kutjes geroken dan?
Nee, heb gewoon principesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind ik wel heel egoistisch van je
Vrijdag*quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, nog een deeltje kutjespret. Moet kunnen op de zaterdag.
Ts: heb even deel 1 in je OP gezet.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
frank, het is nog vrijdag
Oja, dat is waar ja.quote:
Ja, zoiets.quote:
Ook een oerwoud kan verzorgd zijn, zolderkamer-alert?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jouw kut stinkt nog erger dan die van de vriendin van ts. Echt zo'n onverzorgd oerwoud zie ik bij jou voor me.
Oprotten met je grafkut.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook een oerwoud kan verzorgd zijn, zolderkamer-alert?
Als je niet gebeft wordt kom je sowieso te kort.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon principes![]()
Vrouw komt zowiezo niks te kort hoor, daar zorg ik wel voor
Precies.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als je niet gebeft wordt kom je sowieso te kort.
Nee, eigenlijk niet, nee. Maar je hebt wel van die viskut-vrouwen. Iedere vagina heeft een geur en je hebt wel onverzorgde mensen, enzo.quote:
Gezien het feit dat ik weet dat de vrouw niks te kort komt, heb jij hier ongelijk. Dat kan ook komen omdat jij niet weet wat ik wel doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
nee maak hem , snelquote:
Op fok zitten alleen lelijke smatjes met een verrotte kut. Die voelen zich snel aangevallen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
grappig dat juist dit soort rare topics zo hard gaan op fok
Mijn vagina heeft wel een speciaal geurtje. Die van jou dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, nee. Maar je hebt wel van die viskut-vrouwen. Iedere vagina heeft een geur en je hebt wel onverzorgde mensen, enzo.
Nou wat jij wel doen dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik weet dat de vrouw niks te kort komt, heb jij hier ongelijk. Dat kan ook komen omdat jij niet weet wat ik wel doen
Die haten op niet-kut likkers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op fok zitten alleen lelijke smatjes met een verrotte kut. Die voelen zich snel aangevallen.
Nou, ligt ook maar net aan de kwaliteiten van de beffer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ligt aan de dame die mij me in bed ligt en het amount of respect dat ik voor haar heb. Waarom zou ik iemand gaan likken die een relatie heeft/wellicht iemand anders paar dagen ervoor erin heeft gezeten?quote:
Heel fijn, ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn vagina heeft wel een speciaal geurtje. Die van jou dan?
Dat is idd waar. Mannen die op je kut afgaan alsof je een hond eten voorschoteltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, ligt ook maar net aan de kwaliteiten van de beffer.
ik ga gewoon lekker toekijken hoe iedereen elkaar afzeiktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op fok zitten alleen lelijke smatjes met een verrotte kut. Die voelen zich snel aangevallen.
Oh op die manier. Ja ik bef ook geen onbekende vrouwen en pijp geen onbekende mannen. Maar bij je vriend of vriendin ligt dat wel even anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ligt aan de dame die mij me in bed ligt en het amount of respect dat ik voor haar heb. Waarom zou ik iemand gaan likken die een relatie heeft/wellicht iemand anders paar dagen ervoor erin heeft gezeten?
Ik heb zelfrespect
Je ligt met een vrouw in bed die mogelijk een paar dagen eerder is gepenetreerd door andere figuren, je hangt je piemel erin en je hebt zelfrespect omdat je niet beft. Nee, prima, zo heeft iedereen d'r een andere kijk op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ligt aan de dame die mij me in bed ligt en het amount of respect dat ik voor haar heb. Waarom zou ik iemand gaan likken die een relatie heeft/wellicht iemand anders paar dagen ervoor erin heeft gezeten?
Ik heb zelfrespect
Als het de periode van de maand is ruiken ze doorgaans niet naar bosviooltjes nee.quote:
Bij een relatie ligt dat zeker anders..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja ik bef ook geen onbekende vrouwen en pijp geen onbekende mannen. Maar bij je vriend of vriendin ligt dat wel even anders.
Geven ze vaak niet voldoende aandacht aan de clitoris?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is idd waar. Mannen die op je kut afgaan alsof je een hond eten voorschotelt![]()
Maar goed, zoiets moet je leren.
Ja, dat zien we zelfs een beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bij een relatie ligt dat zeker anders..
Maar je get my point?
Ja dat ook maar zo'n wild schuddend hoofd vind ik ook gewoon niet leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geven ze vaak niet voldoende aandacht aan de clitoris?
Hehehe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat zien we zelfs een beetje hetzelfde.
[..]
Ja dat ook maar zo'n wild schuddend hoofd vind ik ook gewoon niet leuk
Je moet het dan ook gewoon niet met Fokkers doen, echt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat ook maar zo'n wild schuddend hoofd vind ik ook gewoon niet leuk
iewl vrouwen moete helemaal niet van seks houden bahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
geweldig dit, alle vrouwen beginnen er gewoon over hoe ze het liefst gebefd worden hahaha
Doe ik beide niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
Roken en koffie, das ook niet goed voor een vagina.
Andere kijk of niet. Ik heb mogen genieten van heel wat fijne momenten. Op dat gebied meet ik mijn zelfrespect niet aan het feit of ik mij "spaar" voor andere.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je ligt met een vrouw in bed die mogelijk een paar dagen eerder is gepenetreerd door andere figuren, je hangt je piemel erin en je hebt zelfrespect omdat je niet beft. Nee, prima, zo heeft iedereen d'r een andere kijk op.
Ik ook niet. Koffie is smerig en roken stinkt en krijg je uiteindelijk zo'n vies puthoofd van inclusief hijgersstem. Zo smerig om te zien ook gewoon.quote:
Het smerigst vind ik nog dat rokers van die gele plekken op hun vingers krijgen en bruine plekken op de tanden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook niet. Koffie is smerig en roken stinkt en krijg je uiteindelijk zo'n vies puthoofd van. Zo smerig om te zien ook gewoon.
En vergeet de gele kleur op kamer niet, daar ga je toch niet in beffenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het smerigst vind ik nog dat rokers van die gele plekken op hun vingers krijgen en bruine plekken op de tanden.!
Gele plekken op vingers? Wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het smerigst vind ik nog dat rokers van die gele plekken op hun vingers krijgen en bruine plekken op de tanden.!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt zo. Meerdere malen gezien. Maar dat zijn volgens mij ook wel de diehard-rokers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Dit denken. Nergens last van hier.
zieke shit manquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:46 schreef Buikboor het volgende:
nah nah, zolang er geen rode tsunami uit die gleuf golft vlieg ik er wel voor, en lik die hele straat flink door. Ik ben er scherp op en de vrouwen ook als ik die klit aanzuig. Na 1 min. proper likwerk is de stank ook weg en kan het echte werk beginnen.
Doe dat maar niet hier plaatsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef Smack10 het volgende:
Een kut kan trouwens ook roken hé.
Zijm filmpjes van
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef Buikboor het volgende:
Yeah, en een broodje doner bij de shoarmaboer met strontbacterietjes vreet je zonder probleem op, nou geef mij maar een heerlijke meurkut. Ik vreet die rommel er wel weg en neem vaak ook het 2e netje ff mee.
Ik begreep weinig van die post eigenlijk.quote:
En als de vrouw in kwestie zo'n broodje stront heeft gegeten, ben je dubbel genaaidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef Buikboor het volgende:
Yeah, en een broodje doner bij de shoarmaboer met strontbacterietjes vreet je zonder probleem op, nou geef mij maar een heerlijke meurkut. Ik vreet die rommel er wel weg en neem vaak ook het 2e netje ff mee.
alleen da 2e netje was me niet helemaal duidelijk maar die heb ik zelf maar ingevuldquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik begreep weinig van die post eigenlijk.
Vinden ze dat niet geil? Zo gaat mijn eerste befpartij namelijk worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is idd waar. Mannen die op je kut afgaan alsof je een hond eten voorschotelt![]()
Maar goed, zoiets moet je leren.
Doe dat alleen als je dat meisje echt een plezier wil doen want voor jezelf is het niets. Wellicht ben ik gewoon een egocentrische zeikerd maar ik krijg er kramp van onder mijn tong.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vinden ze dat niet geil? Zo gaat mijn eerste befpartij namelijk worden.
Nog iets toe te voegen?quote:
Ja maar jij bent ook meer een ik-ben-stoer- rokertjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Dit denken. Nergens last van hier.
Uhm waarover moet het onderwerp gaan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog iets toe te voegen?
Inhoudelijk dan?
Over stinkende kutten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Uhm waarover moet het onderwerp gaan?
Ohja daar heb ik het vorige topic al veel over losgelaten.quote:
Wel stinkhoerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik het vorige topic al veel over losgelaten.
Gewoon letterlijk uitspreken is mijn idee.
Jij weleens de dupe van stinkkutten?
Nou, ik heb serieus letterlijk weleens bijna moeten kokhalzen van een ongestelde kut, de geur dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ohja daar heb ik het vorige topic al veel over losgelaten.
Gewoon letterlijk uitspreken is mijn idee.
Jij weleens de dupe van stinkkutten?
owkee, das goor man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb serieus letterlijk weleens bijna moeten kokhalzen van een ongestelde kut, de geur dan.
Jij likt ongestelde vrouwen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb serieus letterlijk weleens bijna moeten kokhalzen van een ongestelde kut, de geur dan.
Ochjij.. hmm nog nooit gehad. En i have seen a lot of crazy shitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
kijk dat zijn nou dingen die er echt toe doen. kan ook wezen dat de ts van de vorige topic de boel toch schoongelikt heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef Smack10 het volgende:
Zou de kut waar het topic over gaat ondertussen al gewassen zijn?
hoe reageerde zij daar op danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
hahaha ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe reageerde zij daar op dan
KOTSEN IN EEN KUT IS HET LEUKSTE WAT ER IS.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Nou, het was zo goed als over hoor. En ik gebruikte een lapje als voorzorg maar ik rook het wel.quote:
Toen waren we al enige tijd bij elkaar dus ze stond er niet om te juichen uiteraard maar ook geen dramatiek verder a la GTST.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het was zo goed als over hoor. En ik gebruikte een lapje als voorzorg maar ik rook het wel.
[..]
Toen waren we al enige tijd bij elkaar dus ze stond er niet om te juichen uiteraard maar ook geen dramatiek verder a la GTST.
Beflapje? Wtf..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het was zo goed als over hoor. En ik gebruikte een lapje als voorzorg maar ik rook het wel.
[..]
Toen waren we al enige tijd bij elkaar dus ze stond er niet om te juichen uiteraard maar ook geen dramatiek verder a la GTST.
gelukkig maar, kan me voorstellen dat het een beetje voor een benauwde situatie zorgtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
hoe zie jij het voor jequote:
Een vrouw met een kut die met haar benen wijdt lig, Frank ertussen met een erg zuur gezichtquote:
Ik was jong.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Een beflapje ja wordt dat serieus door iemand gebruikt ja?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een vrouw met een kut die met haar benen wijdt lig, Frank ertussen met een erg zuur gezicht![]()
En kotsneigingen heeft
Ik weet meer over jou dan jij over mij. Ga elders ruige taal in de rondte slaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook meer een ik-ben-stoer- rokertje
Zoveel weet je ook alweer niet, je denkt veel te weten. ik wil ook geen gebitch met je, praat gezellig mee over stinkkutten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik weet meer over jou dan jij over mij. Ga elders ruige taal in de rondte slaan.
Enlighten us with your knowledgequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik weet meer over jou dan jij over mij. Ga elders ruige taal in de rondte slaan.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En ga je nu nog steeds met de zelfde vrouw?
Je wil haar niet proeven en haar horen/zien genieten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe dat alleen als je dat meisje echt een plezier wil doen want voor jezelf is het niets. Wellicht ben ik gewoon een egocentrische zeikerd maar ik krijg er kramp van onder mijn tong.
Vandaar dat je op FOK! altijd loopt te sjansen met rosepetals! je bent je vrouw uitgekeken. Je hebt te veel leed met haar moeten delen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja
Zo zie je maar weer, stinkende kutten hoeven geen obstakel te zijn voor een verdere relatie.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wil haar niet proeven en haar horen/zien genieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]Jij bent dan ook een onderdanig type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
Nouja haar proeven?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]hoe oud bende gij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt ik ga er van uit dat iedere volwassen vrouw toch wel een keer in haar leven gebefd ishet leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
[..]Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een onderdanig type.
Gewoon niet, het hoeft van mij ook niet per sé eigenlijk, en ik weet ook niet hoe het is dus ik mis niks.quote:
Als je opgewonden bent wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja haar proeven?
Heb je daar echt zo een behoefte aan dan?
Jawel vandaar mijn eerste opmerking, ik bedoelde daarmee, doe dat alleen als je van iemand houdt en er plezier in hebt diegene te zien genieten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohjee, ik voel een storm richting huize Drebin gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vandaar dat je op FOK! altijd loopt te sjansen met rosepetals! je bent je vrouw uitgekeken. Je hebt te veel leed met haar moeten delen.![]()
Grapje
ik ben 20.. :Squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe oud bende gij dan.
komt ik ga er van uit dat iedere volwassen vrouw toch wel een keer in haar leven gebefd is
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon niet, het hoeft van mij ook niet per sé eigenlijk, en ik weet ook niet hoe het is dus ik mis niks.
Schaam je je er een beetje voor?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon niet, het hoeft van mij ook niet per sé eigenlijk, en ik weet ook niet hoe het is dus ik mis niks.
ooo dan heb je tijd genoeg daarvoor lijkt mequote:
Dat je jezelf wegcijfert voor zijn plezier.quote:
Oki...quote:
Nee, maar zolang ik er geen behoefte aan heb hoef het van mij ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schaam je je er een beetje voor?
Ja maar daar geef ik niet veel om, als ik er geen zin in heb dan zou ik het ook niet doen wel of slechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dat je jezelf wegcijfert voor zijn plezier.
Dus je schopt hem weg downunder als hij daar naartoe gaat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, maar zolang ik er geen behoefte aan heb hoef het van mij ook niet
ik heb liever een goede massage daarvoor terug.
Nu voel ik me raar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki...
Dat je haar wilt verwennen snap ik.. Maar zo van.. Ik wil haar kut proeven... Nee, kan me daar weinig bij voorstellen
Maar wees blij dat je dat hebt... Maakt het leuker om te doen denk.
Ja, maar als je niet weet hoe het voelt, weet je niet of je er behoefte aan hebt. Misschien vind je het wel superfijn en kom je er goed klaar van. Zou zonde zijn dat je dat nu mist omdat je denkt dat het niets voor je is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, maar zolang ik er geen behoefte aan heb hoef het van mij ook niet
ik heb liever een goede massage daarvoor terug.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je schopt hem weg downunder als hij daar naartoe gaat?
[..]Goed zo meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb je gelijk in, maar ik heb wel zoiets van ik word niet geil van het idee laat zo zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu voel ik me raar.
[..]
Ja, maar als je niet weet hoe het voelt, weet je niet of je er behoefte aan hebt. Misschien vind je het wel superfijn en kom je er goed klaar van. Zou zonde zijn dat je dat nu mist omdat je denkt dat het niets voor je is.
Whut?quote:
Ik ben verbaasdquote:
Dat velen niet willen beffen dan wel gebeft willen worden? Zo ja, eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd
Maar meloewa je vriend denkt dan ook niet dan ga ik jou eens lekker verwennen?
Ja of in geval van man/vrouw pijpen en beffenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat velen niet willen beffen dan wel gebeft willen worden? Zo ja, eens.
Misschien zien we dat beide wel andersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd
Maar meloewa je vriend denkt dan ook niet dan ga ik jou eens lekker verwennen?
Dat kan, maar probeer het eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien zien we dat beide wel anders
Precies, je bent toch wel nieuwsgierig? Volgens mij komt het voort uit schaamte. Geen onbekend fenomeen onder vrouwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat kan, maar probeer het eens zou ik zeggen
haha goeie tipquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat kan, maar probeer het eens zou ik zeggen
Nee en dat snap ik ook wel, maar als je eenmaal over die gene heenbent...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, je bent toch wel nieuwsgierig? Volgens mij komt het voort uit schaamte. Geen onbekend fenomeen onder vrouwen.
Condoom is er een beetje ongeschikt voor hoor. Of je moet echt van die ultra dunne nemen.quote:
Noe loester us good wa, hier in het vieze zuiden doen wij niet aan die onzin tenzij er sprake is van een relatie met betrouwbare vriendin, aangezien het overgrote deel white-trash is..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat velen niet willen beffen dan wel gebeft willen worden? Zo ja, eens.
Onhandig gefrutsel, ben je soms van de knutselclubquote:
Nee, stond op wikiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onhandig gefrutsel, ben je soms van de knutselclub
Dat is ook debiel gewoon zonderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onhandig gefrutsel, ben je soms van de knutselclub
Met lijkt me ook ronduit droevigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is ook debiel gewoon zonder
Dude, dat spreekt alleen maar voor je.quote:
Idd, vrouwen hebben het eigenlijk veel makkelijker met dat gepijp.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe dat alleen als je dat meisje echt een plezier wil doen want voor jezelf is het niets. Wellicht ben ik gewoon een egocentrische zeikerd maar ik krijg er kramp van onder mijn tong.
Vroegah, toen het Canoniek Recht nog gold, was een van de redenen waarom een vrouw mocht scheiden, de impotentie van de man. Dan kon het huwelijk niet meer geconsumeerd worden, dus ja. Om christenen nou uit te sluiten van seks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, dat spreekt alleen maar voor je.
Of ben je zo bijbaelvast dat je vindt dat orale sex niet mag omdat het niet 'productief' is!?
'Het huwelijk consumeren' Wat een formulering... Fantastischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vroegah, toen het Canoniek Recht nog gold, was een van de redenen waarom een vrouw mocht scheiden, de impotentie van de man. Dan kon het huwelijk niet meer geconsumeerd worden, dus ja. Om christenen nou uit te sluiten van seks.
Nouja, dat ligt eraan waar je gaat zitten natuurlijk in het gelovige spectrum, de een rekent begeerlijk kijken naar een vrouw al als seks want dan heb je immers geestelijk seks.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
'Het huwelijk consumeren' Wat een formulering... Fantastisch(niet dat ik die term niet kende)
Maar volgens die wet/regel is orale sex toch geen sex!? Anders zou het huwelijk ook met orale sex geconsumeerd kunnen worden
Gewoon op de brandstapel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt eraan waar je gaat zitten natuurlijk in het gelovige spectrum, de een rekent begeerlijk kijken naar een vrouw al als seks want dan heb je immers geestelijk seks.
Maar om het in die tijd te houden, nee, uit seks kwamen kinderen. En owee als een vrouw - zeker die van de adel - geen kinderen kon krijgen, dan was het vast en zeker een heks of zo.
Daarom boerkaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt eraan waar je gaat zitten natuurlijk in het gelovige spectrum, de een rekent begeerlijk kijken naar een vrouw al als seks want dan heb je immers geestelijk seks.
Maar om het in die tijd te houden, nee, uit seks kwamen kinderen. En owee als een vrouw - zeker die van de adel - geen kinderen kon krijgen, dan was het vast en zeker een heks of zo.
Je denkt zwart/wit. Waar ik vandaan kom is het zo dat mannen nog een bepaalde positie innemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom boerka![]()
Sowieso het idee van dat vrouwen genieten van sexWij mannenbroeders moeten hier paal en perk aan stellen en een voorbeeld nemen aan landen als Iran of Saudi-Arabië
Mjah, dat kun je wel stellen. Maar goed, ik geloof dat je beter kunt weten dan geloven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je denkt zwart/wit. Waar ik vandaan kom is het zo dat mannen nog een bepaalde positie innemen.
Vandaar dat ik ook wordt verketterd als ik mijn mening geef.
Ik zeg cultuurverschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, dat kun je wel stellen. Maar goed, ik geloof dat je beter kunt weten dan geloven.Ik heb ook gebeft, begrijp me niet verkeerd. Maar wel alleen bij ultieme kutjes. De meeste meiden die ik voorheen gehad hebt zijn het niet waard. M'n ex-vriendin daargelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik ben geen moslim, maar van oorsprong Oost-Europees. Daar liggen de verhoudingen wat anders dan de pittige kapel mentaliteit hier. Wordt daar niet geaccepteerd. Een vrouw hoort er vrouwelijk uit te zien.
Tja..
Klopt. Been there en dat cultuurverschil viel me ook op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeft, begrijp me niet verkeerd. Maar wel alleen bij ultieme kutjes. De meeste meiden die ik voorheen gehad hebt zijn het niet waard. M'n ex-vriendin daargelaten.
En nee, ik ben geen moslim, maar van oorsprong Oost-Europees. Daar liggen de verhoudingen wat anders dan de pittige kapel mentaliteit hier. Wordt daar niet geaccepteerd. Een vrouw hoort er vrouwelijk uit te zien.
Tja..
Datquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Been there en dat cultuurverschil viel me ook op.
Prettige zaadlozingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:25 schreef Smack10 het volgende:
Dit gevaar voor de maatschappij gaat nog even chille en dan slapen om de revalidatie te bevorderen.
WOWquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ga dit weekend met een paar Russische maten naar saunaclub, dus ff nog uitstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
WOWGa daar met 4 vrouwen dus beter wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen , maar ik weet niet hoe zij is in het echt, dus beetje moeilijk (ook al wonen we in dezelfde buurt ongeveer).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:33 schreef Puntenjager het volgende:
Trouwens, Smack... ik vind jou en Meloewa het ideale koppel. Jij wil niet beffen en zij wil niet gebeft worden. Match made in heaven
Meloewa is stiekem een heel lief meisje, dus misschien zijn jullie toch weer niet zo'n heel goeie matchquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou kunnen , maar ik weet niet hoe zij is in het echt, dus beetje moeilijk (ook al wonen we in dezelfde buurt ongeveer).
'die meisje'quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:38 schreef Smack10 het volgende:
Eenmaal in een relatie zorg ik voor de meisjeVergeet je niet, eenmaal een relatie neem ik deze zeer serieus
![]()
Vagijn, wat een kutwoordquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef Monopoly het volgende:
Jammer dat TS van topic 1 niets meer van zich laat horen.
Ben wel benieuwd of hij die dame al zover heeft gekregen om haar vagijn te wassen.
Eerst werken en daarna nog meer werken? Nee, dan moet zíj maar werken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:29 schreef Equites het volgende:
Er is niks lekkerders dan je vriendin haar kutje likken na een lange dag werken. Hoe kan je dat niet willen? Zijn sommige gasten homo hier ofzo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef SchoneZoon het volgende:
Vrouwen die verwachten dat je ze likt, terwijl ze hun reet niet goed hebben afgeveegd. Al is dat kutje nog zo schoon, bij sommige vrouwen ruik je nog een strontlucht![]()
Zeg gewoon tegen haar dat je haar kutje wel wil wassen voor haar. Ik zou het met plezier doen [ afbeelding ]
wat nobel van jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:25 schreef JiggyJ het volgende:
Fuark, mijn topic heeft een #2
My life is complete now.
( Heb er nog steeds niets van gezegd ).. Gore kut hoer, het is dat ze me af en toe nog spontaan begint te pijpen anders had ik er al een einde aan gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |