Deel 1 voor de mensen die het gemist hebben.quote:Srs.
De eerste keer toen ik haar ging neuken rook ik het al toen ze haar broek uitdeed, wat een gore tyfuslucht zeg, echt niet te zuinig..
Haar neuken vind ik nog wel te doen, maar vingeren en beffen vind ik echt goor en ga ik ook niet aan beginnen. Heb haar wel gevingerd een tijdje geleden, maar die lucht zat de volgende dag nog aan mijn vingers..
Ruikt ze dat nou verdomme zelf niet? Ik durf er niets van te zeggen![]()
x
Een onzekere jongen.
Dus jij likt onvrijwillig, hoezo onder de plakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
Alle kutten stinken na vieze rotte vissen. Vrijwillig een kut likken.Fucking smerig.
Er moet inderdaad een hele goede reden zijn wil ik een kut likkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
Alle kutten stinken na vieze rotte vissen. Vrijwillig een kut likken.Fucking smerig.
Daarna mag je ALLES met d'r doen, zou een goede reden zijn tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een hele goede reden zijn wil ik een kut likken
Conclusies trekken is niet je sterkste punt krijg ik de indruk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dus jij likt onvrijwillig, hoezo onder de plak
Sad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een hele goede reden zijn wil ik een kut likken
Mag daarvoor ook wel hoor. Dat heet uitstraling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef abuse het volgende:
[..]
Daarna mag je ALLES met d'r doen, zou een goede reden zijn toch
Wil jij wel gepijpt worden dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mag daarvoor ook wel hoor. Dat heet uitstraling.
Geen kut likken, dat scheelt
Jeps, en dat is nooit een probleemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wil jij wel gepijpt worden dan?
Mijn kutje ruik je zwoel door m'n broek heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef LXIV het volgende:
In het vorige deel kwamen allerlei dames leuke wetenswaardigheden over hun kutje vertellen. Dat mis ik hier.
hahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dus jij likt onvrijwillig, hoezo onder de plak
Dit. Voorliefde voor (schone) kutjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Eigenlijk vind ik het veel lekkerder om te beffen dan om gepijpt te worden.
jij bent raar manquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Eigenlijk vind ik het veel lekkerder om te beffen dan om gepijpt te worden.
Hmmm, sweet smell of Aliseeeeeehhhhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn kutje ruik je zwoel door m'n broek heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |