Maar deze film is gemaakt voor een tv zender en Asylum vaak voor direct to DVD. Al heb je wel gelijk dat het wel hetzelfde soort film is.quote:
Ik vind dat soort films echt geweldig, je ligt in een deuk. Two headed shark attackquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar deze film is gemaakt voor een tv zender en Asylum vaak voor direct to DVD. Al heb je wel gelijk dat het wel hetzelfde soort film is.
Ik had nog zoveel vertrouwen in jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor. GGMM is te dom om een diepzinnige film te volgen. Hij snapt er niks van. Lach me maar uit.
Je zou ook je best kunnen doen om me te helpen.
Meer voor Mannen, soms denk ik wel eens dat ze denken dat mannen achterlijk zijn, ik bedoel wie vindt RTL zakelijk nou leuk? Maar door dit soort films weet ik weer dat ze van ons houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die reeks is ook sterk. Mega Shark Versus Crocosaurus is al eens uitgezonden op RTL7
[..]
Die dialoog toen Lewis wilde opgeven, echt kippenvel gewoon.
is idd sick, want stel je voor dat een je been heeft en de ander je hoofd.. Dan ben je gewoon fuckedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt geweldig, je ligt in een deuk. Two headed shark attackte erg gewoon.
En wat denk je als Hitlerrobot achter je aan komt, man dan ren je echt voor je leven!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
is idd sick, want stel je voor dat een je been heeft en de ander je hoofd.. Dan ben je gewoon fucked
Ik heb er volgens mij geen één gezien. Moet eens checken. Welke is een 'must see' van hun?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt geweldig, je ligt in een deuk. Two headed shark attackte erg gewoon.
En die met de nazi'sHitler als robot.
Dan gelijk alle bejaarden verantwoordelijk stellen dat ze hun werk nooit hebben afgerondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat denk je als Hitlerrobot achter je aan komt, man dan ren je echt voor je leven!
Het zou wel wat verklaren, is de theorie achter de film al eens onderzocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat denk je als Hitlerrobot achter je aan komt, man dan ren je echt voor je leven!
Film is al 6 jaar oud, maar met dat soort graphics kan die nog steeds mee met dat soort multi miljoenen budget spellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Medal of Honor Warfighter, keiharde rip-off van S.S. Doomtrooper.
Beginnen met Mega Shark versus Giant Octopus met het vliegtuig dat in elkaar word gehapt door een haaiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij geen één gezien. Moet eens checken. Welke is een 'must see' van hun?
Ik denk dat alle film mods te bang zijn om uberhaupt in deze topic te komenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand topic misschien ff reeksen?
De reclame constant tussendoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gevoelige soundtrack gewoon![]()
Kan iemand bedenken wat slecht is aan deze film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |