Sommige dingen moeten gewoon verteld worden. En deze film laat eindelijks eens zien wat er nou precies is gebeurd, zodat het niet nog een keer gebeurt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrolijk?Dit is gewoon een nieuw hoofdstuk in de wandaden van de nazi's. Dat hier niet meer aandacht aan is geschonken blijft onbegrijpelijk.
Als ik een bestaande naam had gekozen had je het wel geloofd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leugenaar. Wees eerlijk en zeg gewoon dat je niet dood wilde gaan, omdat je film wilde afkijken.
[ afbeelding ]
Wat denk jezelf? Natuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een bestaande naam had gekozen had je het wel geloofd?
Iron Man 3 lijkt hierop en niet andersom.quote:
Ik hoop van niet, want zag er vet uit.quote:
Bazenreactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit moeten top acteurs zijn, je moet je namelijk realiseren dat dit monster niet echt is, het is een computer effect.
Als dat waar is ben jij de meest macho man van dit hele forum.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Godver, die vent is echt té tof.
Ik ben echt maar 1/10de de man die hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |