NU OP RTL7!quote:Een naziwetenschapper creëert een gemuteerde soldaat. Hij is een reusachtige zombie met bovennatuurlijke krachten. Het monster is onverslaanbaar en gaat een zware strijd aan met een dappere soldaat. Uiteindelijk weet de mutant deze soldaat te verslaan en hij laat een spoor van verwoesting achter.
Veel te koud ook buitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde uitgaan, maar no fucking way, dit moet ik zien.
Op de Piratebay 2 gig aan datakostenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat deze film niet is ge-edit met Windows Movie Maker, maar met Sony Vegas Pro 11. Voor de echte bazen hoor, kost geloof ik al gauw 7 euro op martplaats.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal? Ik houd niet zo van overdreven oorlogfilms.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal? Ik houd niet zo van overdreven oorlogfilms.
¤7.14 nu hoor. Kut BTW verhoging.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat deze film niet is ge-edit met Windows Movie Maker, maar met Sony Vegas Pro 11. Voor de echte bazen hoor, kost geloof ik al gauw 7 euro op martplaats.
Peter Parker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
Hey, deze acteur ken ik! Die speelde "Man in het park nummer 3" in Spider-man.
Die dikke?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene lijkt erg op Lance Armstrong.
Nee jongen, Parker Lewisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
Hey, deze acteur ken ik! Die speelde "Man in het park nummer 3" in Spider-man.
Dit gaat toch ook gebruikt worden op scholen? Aangezien dit WW2 het beste laat zien in het geheelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat Band of Brothers afgeleid is van deze film.
Je kijkt volgens mij naar verkeerde RTL, want film op RTL7 is juist geweldig.quote:
fixedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij heeft een Junkie hier muziek voor gemaakt.
Klopt ja, Anne Frank d'r dagboek wordt vervangen door deze film.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook gebruikt worden op scholen? Aangezien dit WW2 het beste laat zien in het geheel
Niet echt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal jezelf vast erg stoer vinden door geforceerd tegendraads te doen.
Hij is anders, laat maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zal jezelf vast erg stoer vinden door geforceerd tegendraads te doen.
OMG, dit lijkt wel een een kamikaze-missie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
In 2 dagen kan je dat helemaal niet doen.
hoe the fuck maak je screens?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze film roept meteen vragen op. Wie is Digger? Wat wil hij? Is hij belangrijk voor het plot? De emoties ik weet niet of ik dit vol ga houden...
[ afbeelding ]
En het zijn niet een Japanners.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG, dit lijkt wel een een kamikaze-missie.
Ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Ze hebben geen excuus neger genomen. Dat is pas een bazen regisseur.
Hij heeft wel iets weg van de Strootquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijkt mij een man met een duister verleden, ik ben benieuwd naar zijn karakter ontwikkeling.
[ afbeelding ]
Alsof ze in die tijd wisten wat voor weer het morgen zou wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n rode baret valt ook niet op als het sneeuwt
Ze landen goffetomme 2 kilometer verderop, zoiets moet je toch zien?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ze in die tijd wisten wat voor weer het morgen zou worden
Denk eens na man.
Zo'n film als dit met 200miljoen euro als budget moet het op een manier terug verdienen.quote:
Dan ga ik nu in mijn polsen snijden, mij zie je vandaag niet meer op Fok.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De matige kwaliteit van jouw screenshots doen de special effects niet goed.
Doe het wel goed hé. Verticaal snijden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik nu in mijn polsen snijden, mij zie je vandaag niet meer op Fok.
Nee joh, kijk de film gewoon af.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik nu in mijn polsen snijden, mij zie je vandaag niet meer op Fok.
Vrolijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, kijk de film gewoon af.Daar word je vanzelf weer vrolijk van.
Vrolijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, kijk de film gewoon af.Daar word je vanzelf weer vrolijk van.
Inderdaad, proberen de Engelse wereldtaal belachelijk te maken, hoe durven ze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrolijk?Dit is gewoon een nieuw hoofdstuk in de wandaden van de nazi's. Dat hier niet meer aandacht aan is geschonken blijft onbegrijpelijk.
Leugenaar. Wees eerlijk en zeg gewoon dat je niet dood wilde gaan, omdat je film wilde afkijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik post in naam van Johannes Vermeer, hij is nu dood, zijn laatste woorden waren "S.S. Doomtrooper, was mijn leven maar zo mooi als jij."
Groeten,
Herman Bosselkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |