Bedoel je Inge of die jongen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef anoukane het volgende:
Die verstandelijk beperkte mag elke week wel langs komen.
Ik heb er spijt van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Gozer is baas.![]()
Hoe voel jij je nu GGMM om hem Davy te noemen?
Ik ook.quote:
Die schijnt 4 en een half uur te duren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga morgen naar media markt vragen of ze ook de extended edition van SS DOOMTROOPER (c) verkopen.
Eerder een gilfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Een van de beste uitzendingen van dit seizoen. Een lekkere milfen die jochie
![]()
Ultimate Deluxe super edition?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga morgen naar media markt vragen of ze ook de extended edition van SS DOOMTROOPER (c) verkopen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)5eb-bb58e76ed4a8.mp4
Die film nu op RTL7 - S.S. Doomtrooperquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar S.S. Doomtrooper heeft mijn leven veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Zombiesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:05 schreef Eenskijken het volgende:
zit 't nu terug te kijken.. vreselijke zanger aan het begin zeg :/
Het is inderdaad geen standaard 20-jarig sletje, dat zal ongetwijfeld eng voor je zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:04 schreef Jivis het volgende:
Mensen die Inge lekker vinden hebben zeker nog nooit een lekker wijf gezien.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:18 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen standaard 20-jarig sletje, dat zal ongetwijfeld eng voor je zijn.
Dat is iets anders dan haar 'lekker' te noemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Inge ziet er prima uit voor een vrouw van eind 40.
Haha ja inderdaad! Keek het vanmiddag ook terug, hoor je dat het een echte topper was blah blah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:05 schreef Eenskijken het volgende:
Misschien is niet iedere fokker een middelbare scholier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan haar 'lekker' te noemen.
Als ik op jouw profiel klik zie ik bij geboortedatum 00-00-0000 staan. 2012 jaar dus. Te oud voor groep 8.quote:
Ja, ik ben de vader-vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Als ik op jouw profiel klik zie ik bij geboortedatum 00-00-0000 staan. 2012 jaar dus. Te oud voor groep 8.
Ik dacht dat onze Heiland zich in Hans Kraaij jr. gemanifesteerd had?
Ken jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:05 schreef Eenskijken het volgende:
spreekt me ook niet echt aan tbh, maar het is wel iets beter ja. Maar toen was ie nog niet zo oud als gister neem ik aan.. soms moet je gwoon weten wanneer je moet stoppen. niemand zit op bejaarde zangers te wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ken je
Diezelfde Colin Blunstone zingt dit
Inderdaad, heerlijk showtje. Ik hoop dat je in het vervolg goed nadenkt voordat je iets inplant op de vrijdag avond, zoiets zou je toch voor geen goud willen missen?quote:
Mijn nederige excuses. Helaas moet ik als verzachtende omstandigheid opmerken dat ik dit niet gepland had, het overkwam me. En aangezien ik voor het eerst sinds tijden niet naar meisjes die aan palen hangen zit te kijken op zaterdagavond vond ik het een prima gelegenheid om het showtje terug te kijken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk showtje. Ik hoop dat je in het vervolg goed nadenkt voordat je iets inplant op de vrijdag avond, zoiets zou je toch voor geen goud willen missen?
Ik herken je verhaal grotendeels. Even iemand een beurt geven, de lampenkappen van het plafond neuken, de vliegjes uit de jacuzzi halen, uitsmijtertje halen, met je mental-coach bellen, een stoeptegel koppen, wedstrijdje kijken, naar een palendans vereniging vermomd als Van der Valk gaan, lekker op de pot zitten met een sigaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Helaas moet ik als verzachtende omstandigheid opmerken dat ik dit niet gepland had, het overkwam me. En aangezien ik voor het eerst sinds tijden niet naar meisjes die aan palen hangen zit te kijken op zaterdagavond vond ik het een prima gelegenheid om het showtje terug te kijken.
Maar deze pak ik van de week zeker nog een keertje meer, was echt prachtig.
quote:The Dutch international moved to Goodison from Inter Milan for £2million in 2005 on a four-year deal that would earn him a whopping £6.24m.
But in an astonishing autobiography, due out this week, Van der Meyde tells how he:
Became addicted to drugs and stole pills from the Everton club doctor.
Regularly got drunk on beer, wine and spirits. Cheated on his wife with a Liverpool stripper and was filmed being unfaithful by a private detective.
Battled with Everton manager David Moyes.
Despised Everton skipper Phil Neville.
It all began in a Brussels hotel where he met Moyes.
Van der Meyde, 33, admitted: “They offered me £30,000 a week — more than double my pay at Inter Milan.”
The midfielder was quick to sign and quick to spend his mega wages. He confessed: “I bought a Ferrari and first stop was the News Bar, a popular place in Liverpool.
“After a couple of hours of alcohol I drove to the nearest strip club.
“Getting drunk in a strip club in the middle of Liverpool was not very smart. But I had a strong longing for naked women.
“I saw a brunette and I wanted to have sex with her. But after I’d had sex with Lisa once I was addicted, she was wild, crazy and horny.”
The affair cost him his marriage as wife Diana hired a private detective.
He said: “They put a tracker in my car so it didn’t take ‘Sherlock’ long to find me.
“He made lots of pictures and films of us, even when we had sex. Diana phoned and asked if my new girlfriend was nice and if she was good (in bed). Two days later I had to say goodbye to my daughters Isabella and Purple — I could have punched myself in the face.”
The Dutchman then went completely off the rails.
He said: “In the world Lisa lived it was pretty usual to drink a lot and use cocaine.”
It was soon his world, too.
COMING CLEAN ... Andy van der Meyde
But Van der Meyde claimed his first experience with drugs was his girlfriend’s 26th birthday.
He said: “We went to Lisa’s favourite restaurant and met up with her friends and family. Suddenly I felt nauseous but I’d only had two beers so it couldn’t be alcohol.
“I threw up and my puke was blood and red clots, very scary. I passed out and woke up in hospital. They said probably some guys put some drug in my beer.
“I had to go to David Moyes and he fined me £30,000 because Everton have a rule that you can’t be seen in any bar or club two days before a game.”
It was the first of a series of run-ins.
In March 2007 Lisa had a baby but a serious bowel disorder meant a long-term stay in hospital.
So Van der Meyde was reluctant to go on Everton’s pre-season tour to the USA.
He explained: “Moyes gave me permission to stay in England but let me know he was not happy.”
He was even unhappier when the Dutchman refused to join Ipswich on loan.
Van der Meyde said: “Moyes was sick to the stomach that he had to pay me £30,000 a week yet in two years I didn’t even play 20 matches. He said he had a club for me.
“But my daughter was still in hospital and Ipswich was a five-hour drive. Moyes never said more than 10 words to me ever again. He did everything to try to break me.
“At West Ham I was 19th man and got a ticket for the stands. I just walked out still in my Everton kit and got a cab back to Liverpool.
“For a home game with Middlesbrough I spent 90 minutes on the bench and was p***ed off. At Everton, players who don’t play have a training session at the end of the game. But I didn’t go on the pitch.
“Moyes said: ‘What are you doing?’ I said: ‘I’m going home.’ Moyes replied: ‘No, you have to do your training.’
“I said: ‘You can stick it.’ Moyes grabbed me by the throat and screamed: ‘You are going to do your training.’
“I said: ‘Go on hit me, hit me!’ Steam was coming out of Moyes’ ears but he let me go and two minutes later he gave me his hand and apologised.”
Van der Meyde also clashed with Everton skipper Phil Neville. The Dutchman explained: “He was Moyes’ pet so I picked on him a lot. I think he told everything that was going on to the boss and that’s why he was captain, he was a snitch.
“It is a complete joke he played more than 250 games for Manchester United and almost 60 games for England.”
The former Ajax ace had no platform to criticise Neville, though, as his own life was in freefall.
He recalled: “After one wild night out in Manchester I had a whole bottle of rum. I got into the car and drove straight to training.
“But I could hold my liquor and in the bleep test that day I did my best time ever.”
His private life was his worst time ever.
He said: “Because of the constant fighting with Lisa, the illness of my daughter and the b******t at the club I developed sleeping problems.
“I was going through lots of bottles of wine and Bacardi and because I never got tired I started taking sleeping pills to get my night’s rest.
“Soon I couldn’t sleep without popping a pill — I was addicted. The pills were pretty heavy, the kind you only get with a doctor’s prescription. So I stole them from the office of the club doctor and no one noticed, for more than two years I stole those pills.”
Those two years saw Van der Meyde spiral further out of control.
He said: “The worry about my daughter determined my last two years at Everton.
“I wasn’t able to focus on the Premier League or the world around it. Going out became an even bigger part of my life.”
Things really hit rock bottom when his Goodison deal ran out in 2009.
He added: “My buddies had the solution — cocaine. I took cocaine and liquor and in Liverpool you can party seven nights a week.
“It is a life-threatening city if you can’t put up your own boundaries. I realised Liverpool could become my death so I had to leave.”
Van der Meyde is back in Holland and has cleaned up his act. He hopes to return to football soon and is taking his UEFA coaching badges.
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)e.html#ixzz2Ab7D5tQh
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pelle maakt ook alleen intikkers.
Die Piet Struik is wel erg kritisch hoor.quote:Eerste thuisoverwinning JVC Cuijk: 5-0
zondag 28 oktober 2012 | 08:52 | Laatst bijgewerkt op: zondag 28 oktober 2012 | 08:54
CUIJK - Topklasser JVC Cuijk boekte zaterdagavond de eerste thuiszege van het seizoen.
SWZ uit Sneek werd met 5-0 verslagen. JVC kende een bliksemstart op het kunstgras in Cuijk. Na tien minuten was het al 3-0 met treffers van Dennis Schouten (3e minuut), Sam Wassenberg (5e) en Mehmet Dingil (10e). Vervolgens liet JVC de teugels wat vieren. In de 45e minuut scoorde Dingil zijn tweede doelpunt wat een 4-0 ruststand betekende. Na rust was alleen Ahmed el Allachi in de 58e minuut nog succesvol voor JVC: 5-0. De trainers Hans Kraaij jr. en Piet de Kruif hadden nog wel één puntje van kritiek: dat JVC naliet de score verder uit bouwen. De Kruif: "Als het 5-0 wordt, moet je ook voor 6-0, 7-0 gaan." JVC heeft nu 15 punten uit elf duels.
De bal is rond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar het excuus.
Hij moest het heel snel invullen, omdat de uitzendtijd er bijna op zatquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon met alleen die laarzen aan. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef DUK het volgende:
Prachtige vrouw die Inge. Zeker voor haar leeftijd.
haha ook echt álles foutquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom ga je er dan naar zitten kijken ouwe reus?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Na zo'n kutaflevering van Studio Voetbal verlang je weer naar VI
Voetbal verslaafd. En lekker ouderwets irriteren. En ze daarna in de kantine tegenkomen en dan vallen ze reuze mee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan naar zitten kijken ouwe reus?
Dan ga ik wel naar Kim Holland zitten kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal verslaafd. En lekker ouderwets irriteren. En ze daarna in de kantine tegenkomen en dan vallen ze reuze mee.
Broekje uit op de bank niks mis mee man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Kim Holland zitten kijken
De toto is ook eigenlijk maar een non itemquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal de sponsor leuk vinden om te horen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De toto is ook eigenlijk maar een non item
in deze hedendaagse voetbalwereld valt niks meer te voorspellen
Die kan ook wel op de FP: Jack van Gelder: Ik ben geen Ajaciedquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef Oliver23 het volgende:
Laat het voor eens en altijd duidelijk zijn, Jack van Gelder is geen Ajacied
'onbelangrijke man' maar wel een minuut en een beetje over pratenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk vanavond bij VI
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_van_raiola.html
100 procent, deze keer had een of andere mevrouw er een flinke duit voor over door Johan 5 minuten lang beledigd te worden. Nou je weet, dan krijgt zo'n iemand waar voor haar geld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Is het showtje van vrijdag nog de moeite van het terugkijken waard?
Als AFC'er/Amsterdammer heb je ook wel wat met Ajax hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef Oliver23 het volgende:
Joh denk je? Wat scherp van jou zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als AFC'er/Amsterdammer heb je ook wel wat met Ajax hoor
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:14 schreef Oliver23 het volgende:
Jan van Halst kan een paardenkop in zijn bed verwachtenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
"Dat is een hele foute opmerking!"
Met de tonatie alsof iemand hem een NSBer noemtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
"Dat is een hele foute opmerking!"
Haha dat moet ik zien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
100 procent, deze keer had een of andere mevrouw er een flinke duit voor over door Johan 5 minuten lang beledigd te worden. Nou je weet, dan krijgt zo'n iemand waar voor haar geld.
Ook zette Aad Wilfred op zijn plaats en belde de Witte op om vervolgens met de andere Witte te gaan praten.quote:
twitter:LuisvGaal twitterde op maandag 29-10-2012 om 17:45:32Morgen worden er op alle scholen gratis condooms uitgedeeld, want rutte en samson gaan ons allemaal keihard naaien. #regeerakkoord reageer retweet
twitter:VITV twitterde op maandag 29-10-2012 om 20:09:08Kwam Clasie goed weg tegen Ajax? Komt Johan terug op zijn mening over Pellè? En opnieuw een schwalbe van Luis Suarez... (1/2) reageer retweet
Gestolen Tweets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:46 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LuisvGaal twitterde op maandag 29-10-2012 om 17:45:32Morgen worden er op alle scholen gratis condooms uitgedeeld, want rutte en samson gaan ons allemaal keihard naaien. #regeerakkoord reageer retweet
een 8je jonge, lekker weekendjequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Kansloos begin tegenwoordig met dat cijfertje.
Leerdam dit datquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oeh, nieuw bij Feyenoord dus, Krabby zit er.
kost geldquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom mag VI de beelden niet tonen
Oké ik heb het genoteerd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Ik heb wel eens pizza gegeten bij die tent van Raiola. Althans, niet zijn tent.. maar van zn ouders.
koedettiequote:
Zo mooi. Helden hebben jullie in Amsterdam niet.quote:
Uh, oke.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo mooi. Helden hebben jullie in Amsterdam niet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Asare zorgt voor spetterende tv inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
We moeten blij zijn dat we weer eens een spraakmakende gozer in onze competitie hebben gehad, al die nietszeggende allochtonen en jonge knaapjes nu
[..]
We hebben nu Bommel, Strootje en Sanaquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
We moeten blij zijn dat we weer eens een spraakmakende gozer in onze competitie hebben gehad, al die nietszeggende allochtonen en jonge knaapjes nu
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben nu Bommel, Strootje en Krielkip
[..]
Iemand die doorslaat in gele kaarten, nog zo'n randdebiel die buiten het veld ook niet voor opschudding zorgt, en een ananas. Hiep hoiquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben nu Bommel, Strootje en Sana
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Iemand die doorslaat in gele kaarten, nog zo'n randdebiel die buiten het veld ook niet voor opschudding zorgt, en een ananas. Hiep hoi
Ik had het over spraakmakende figuren, bedoelde ik ook buiten het veld, en ook positief in het veld, niet enkel negatieve matige spelers bij een grijze emotieloze club.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Je vroeg om characters, je krijgt characters. Die krijgen wel eens gele kaarten.
Dat mag RTL niet uitzenden...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
Gijp vergeet aftrap city tegen ajax
Lulverhaal weer van hem
Daar hoort koedetti dus ook bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had het over spraakmakende figuren, bedoelde ik ook buiten het veld, en ook positief in het veld, niet enkel negatieve matige spelers bij een grijze emotieloze club.
groeten
Het blijft een PSVer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:40 schreef DonRaja het volgende:
Klassieker in NL en Gijp gaat weer lopen geilen op Barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |