quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als ik je nu breng aanschouwen alle feestgangers mijn goddelijke gelaat en denken ze dat ze geen kans bij je maken, dus als je vanavond penis wil kun je beter zelf gaan.
quote:
Ik denk een stal zonder dierenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Stalfeest?
Soort van schuurfeest alleen dan in een stal met dieren?
Serieus nog nooit een stalfeest gehad?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
Stalfeest?
Soort van schuurfeest alleen dan in een stal met dieren?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Serieus nog nooit een stalfeest gehad?
Dan ga ik liever naar de FOK!meet;quote:
Leugenberend, je zit gewoon al de hele tijd thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga naar huis, mijn schoentjes worden vies, en mensen zijn nu al dronken
xoxo
Wat verwacht je ook in een stal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga naar huis, mijn schoentjes worden vies, en mensen zijn nu al dronken
xoxo
Nee hoor, ik liep naar een boerderij aan het Utrechtse wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leugenberend, je zit gewoon al de hele tijd thuis.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik liep naar een boerderij aan het Utrechtse weg
Even serieus, welke sukkels zijn nou dronken om half 10
Ja maar niet om focking half 10, kom opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook in een stal?
Feestbeesten en zatlappen!
Pics van je schoenen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar niet om focking half 10, kom op
En nu ga ik mijn schoenen poetsen(ja ik hoi van mijn schoenen)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Mijn nederlands niet goed isquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]jij bent zo heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van je enkels.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |