Hihi, dan woon ik vlakbijquote:
Van jouw mede KLB SC'er mag ik niet meer SC'en, dus vaarwel 40 years old asian virgin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit cex gehad met een Aziatische![]()
![]()
.
Hier kreeg je gisteren potverdorie al een waarschuwing voor, vlerk.quote:
Okéquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hier kreeg je gisteren potverdorie al een waarschuwing voor, vlerk.
Ook niet met Jumi? Die was toch Aziaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit cex gehad met een Aziatische![]()
![]()
.
Ah weesp, daar waar ik in de toekomst een bepaald meisje ga stalken, is het leuk daar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh..
Ik bedoelde Maastricht
Rosepetals woont te ver weg
Niet te dronken worden hè. En ff bellen als ik je moet ophalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
Sorry F_D
Ik ben weg(naar een of ander gaar stalfeest)
SC ze
Het gaat denk ik ook om de types die elkaar aanraken, enzo. Lelijke mensen zijn erger dan mooie mensen, deze zullen wel afzichtelijk zijn geweest en dan is het not done in het openbaar.quote:
Goddelijk. Fucking koud, serieus, had net handschoenen aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mckroket is lekker?
Het is koud buiten #autist
Kan je me nu brengen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet te dronken worden hè. En ff bellen als ik je moet ophalen.
Mackroketquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:01 schreef Ziba het volgende:
Ik zat laatst heerlijk bij de mac met een vriendin om mijn mackrokette eten, ga ik tegenover twee afzichtelijke gothics zitten (iets wat ik eigenlijk niet had moeten doen), beginnen die afzichtelijke gothics elkaar ineens heftig af te lebberen. Inclusief tong. Het was zó vies, dat meisje met onverzorgd, vet, lang haar en dan ook nog een stuk van haar blote, witte, buik toen ze opstond.
En dan die kerel met lange potlood-venter-jas (hoewel dat bij sommige mannen heel fijn kan staan
) maar bij van die vreselijke gothic-creeps alleen maar eng en een te breed hoofd. Maargoed, toen had ik meteen geen zin meer in mijn mackroket.
Als ik je nu breng aanschouwen alle feestgangers mijn goddelijke gelaat en denken ze dat ze geen kans bij je maken, dus als je vanavond penis wil kun je beter zelf gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je me nu brengen?
Ik sta als een autist bij de voordeur
Geen zin
Ik heb net gesport, maar zelfs dan heb ik het koud, kut NLquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goddelijk. Fucking koud, serieus, had net handschoenen aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |