Socios heeft dat een keer gedaan. Als het uit Leeuwarden kan, kan het overal vandaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:00 schreef James1988 het volgende:
Jaaaaaa
Amsterdam - Parijs - Frankfurt - Amsterdam, zou dat te doen zijn op 1 dag? En dat je dan ook nog tijd hebt om ergens wat te eten.
Dat is waar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Socios heeft dat een keer gedaan. Als het uit Leeuwarden kan, kan het overal vandaan
Ja maar dat lukt toch niet. Gewoon in de hoek Drielandenpunt blijven is wel vet tof trouwens, er is daar VEEL te zien. En Aachen heeft een Jeugdherberg waar we zouden kunnen slapen met een groepje. Gewoon als idee hequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef James1988 het volgende:
Voor België zouden we wellicht iets kunnen met een Euregioticket, alleen hebben we daar niks aan als we bij Roosendaal/Hazeldonk de grens over gaan
Zou sowieso pas ergens in de loop van januari zijn denk ik. Tweede helft van de maand bijv.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Bitlord het volgende:
Misschien kan ik dan ook eindelijk weer eens mee? Ik zou dan trouwens pas de 5e kunnen, aangezien ik de vierde pas weer terug in Nederland kom.
Je durft het niet eens te vragen he. Of het mag. Van je vriendin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef James1988 het volgende:
Het is een mogelijkheid, maar ergens blijven slapen heeft niet echt mijn voorkeur. Liever één dag een rondje maken en dan weer richting huis.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je durft het niet eens te vragen he. Of het mag. Van je vriendin.
Ter voorbeeld:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Socios heeft dat een keer gedaan. Als het uit Leeuwarden kan, kan het overal vandaan
komt weinig anders langs waarmee je daar roest kunt rijdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ice, ach, toch al te laat. Laat maar even roestrijden bij Zevenaar![]()
Prorail sterf hard
Sinds wanneer bepaalt Prorail welke treinen de NS inzet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef greavy het volgende:
Vreemde pipo's bij ProRail. De extra treinen vandaag waren alleen voor medewerkers NS, ProRail enz. Per trein een man of 30. Reden SLT-VI en VIRM-VI's...
ProRail heeft die treinen in samenwerking met NS ingelegd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt Prorail welke treinen de NS inzet?
Waar reden ze extra voor eigenlijk?
Hanzelijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef greavy het volgende:
[..]
ProRail heeft die treinen in samenwerking met NS ingelegd.
Dit was om personeel kennis te laten maken met de lijn. Na afloop even een vragenlijstje invullen over de ervaring, en thats it.
Hoe moet ik raden dat met 'extra treinen voor medewerkers' wordt bedoeld dat NS/prorail kennismakingsritten voor personeel over de hanzelijn hebben gepland? Ik ben Jomanda nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |