Verder zijn er ook ritten geweest met VIRM harder dan 140.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef greavy het volgende:
[..]
De ICE heeft één keer 200kmh gereden onder 1500volt.
Dennis, Bastiaan, en de broertjes Zwoferink. Verder was iedereen minimaal het kwadraat van mijn leeftijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef CrashO het volgende:
![]()
Fles was één van de jongste aanwezigen denkt?
keihardquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef b2py het volgende:
http://www.nicospilt.com/nieuw/
Fles keihard op website Nico Spilt!
Niet te missen
Mwoa dat niet echt. Beetje. Gaat nog lang niet 100 % qua armquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
Feli, Fles.
Ben je weer ouderwets door de treinen aan het lopen geweest?
Ik laat me niet chanteren met zogenaamd "noodzakelijke"' cookies. Waar gaat het over?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef remcoP het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1299617
Eerste onderwerp
Prima joh. Niet echt bordjes te verdienen dan voor mij, of we moeten weer die lijn naar Esens op kunnen. Dat zou misschien net lukken. Maar dat is wel een enorme rimboequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef James1988 het volgende:
Aanzet voor een nieuwjaarsrondje, op een zaterdag.
Startpunt van het ritje Almere Centrum, vanuit waar we via de Hanzelijn naar Groningen sporen. Vanaf Groningen kunnen we dan via Leer naar Duitsland gaan, per 9-12 is er immers een uurdienst. Vanuit Leer kunnen we dan weer verder: ofwel afzakken richting Venlo, of we blijven wat hoger en gaan wat verder Duitsland in (en dan via Münster/Enschede weer terug naar NL).
Zomaar een ideetje natuurlijk
Of we gaan er een HSL-rondje van maken, maar dat kost wel meer dan een SWT'tje![]()
't is maar een ideetje, schiet er maar op. Jij mag er wat leuks van maken (inclusief boekje)quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima joh. Niet echt bordjes te verdienen dan voor mij, of we moeten weer die lijn naar Esens op kunnen. Dat zou misschien net lukken. Maar dat is wel een enorme rimboeKan ander keertje ook wel.
OV-Chip.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat me niet chanteren met zogenaamd "noodzakelijke"' cookies. Waar gaat het over?
Dat gekláág over moeten in- en uitchecken. Leer het gewoon doen en stop met miepen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef remcoP het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1299617
Eerste onderwerp
Als op den duur de stations worden afgesloten is het fijn als mensen er dan al zijn gewend dat ze in moeten checken, anders komen ze nooit het station af en krijg je dat gezeik dan allemaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:30 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dat gekláág over moeten in- en uitchecken. Leer het gewoon doen en stop met miepen!
Overigens, iemand twee dagdalkaarten geven als troost, terwijl hij al een Altijd Vrij heeft? Dat is logica die ze alleen bij de spoorwegen kennen
Dan leer je het tenminste. Had een keer vanwege een krappe overstap vanuit de bus geen tijd meer om in te checken met mijn Altijd Vrij. Direct naar de conducteur gestapt en bij het volgende station mocht het alsnogquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Viezze het volgende:
Wel jammer dat je op dit moment een boete krijgt als je niet bent ingecheckt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |