Juist, een veredelde promoquote:
Geen idee, ik heb seizoen 2 al een hele tijd niet meer gekekenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Juist, een veredelde promo
Overigens, die tweede aflevering op DVD 10, was dat de eerste met het decor van Koossie?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb seizoen 2 al een hele tijd niet meer gekeken
Oh, en hierbij de ident voor de shorties van seizoen 2:
[ afbeelding ]
Niks gemist dus.quote:
dat gaat Nina misschien nog doen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Nou wat leren we hiervan? ALTIJD blazen in een comdoompje of hij luchtdicht is!!
wat is SORAS?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niks gemist dus.
De schrijvers warmen op naar Meerdijk SORAS-babyboomathon 2012
aaah weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_Opera_Rapid_Aging_Syndrome
Preciesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:59 schreef maily het volgende:
[..]
aaah weer wat geleerd!
dat is net als Bram die vorige week pokon had gekregen
maar dat boeit niet zo, want die zien we toch nooit...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
PreciesEn zoals Lana aan het begin van dit seizoen opeens 4 jaar bleek te zijn, terwijl ze nu eigenlijk 2 jaar zou moeten zijn
Neuh, maar je kunt er je geld op verwedden dat ze over een jaar of vijf al 10 tot 12 jaar isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
maar dat boeit niet zo, want die zien we toch nooit...
oja, Rikkie heeft toen ook ineens zo'n reuzensprong gemaaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, maar je kunt er je geld op verwedden dat ze over een jaar of vijf al 10 tot 12 jaar is
Een hint tot wat? Dat-ie eindelijk weer eens wordt zoals-ie vroeger was?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
Een Ludo Sanders filmpje op de site met beelden van door de jaren heen en uiteindelijk een vergelijking van toen met nu. Is dat een hint misschien?
Dat zou ik er uit opmaken ja. Maar ja, met deze schrijvers...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een hint tot wat? Dat-ie eindelijk weer eens wordt zoals-ie vroeger was?
Het filmpje is juist gemaakt voor de huidige schrijversquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou ik er uit opmaken ja. Maar ja, met deze schrijvers...
Ik hoop dat deze verhaallijn eindigt met Ludo die Maarten flink aanpakt zoals met Huib toen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het filmpje is juist gemaakt voor de huidige schrijvers
Ik ben al 3 maand (geloof ik) bezig met seizoen 1. En moet nog 55 afleveringen kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, ik ben bij de vijfde aflevering van DVD 10 aanbeland (Ik ben sloom, I know) en dat is de eerste aflevering met Bruni in de leader, viel me ineens op. Ik zit eigenlijk weer redelijk in de reeks, nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |