quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ludo"Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt."
Wel grappig dat Helen hem met "u" blijft aansprekenquote:
Die theme ook vanaf 9:33.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel grappig dat Helen hem met "u" blijft aansprekenLudo doet dit eerst ook, maar dit veranderd algauw in "je"
Kun je nagaan hoe ze nu gehersenspoeld zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens de aftiteling blijkt deze aflevering te zijn geschreven door Martin van Steijn
Ik denk eerder dat het komt doordat Rogier Proper toen nog de leiding over die prutsers had, dus het niveau was toen nog vele malen hogerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze nu gehersenspoeld zijn.
Dus eigenlijk hadden ze Martin de leiding moeten geven daarna.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt doordat Rogier Proper toen nog de leiding over die prutsers had, dus het niveau was toen nog vele malen hoger
Hij heeft nu de leiding, samen met Jantien van der Meer, Simone Wiegel en Ingrid van Berkum. Rohan is weer hún baasquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hadden ze Martin de leiding moeten geven daarna.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Everon gespot met zijn nieuwe vriend.
Ze zoeken weer een nieuwe, want hij is vannacht buitengesloten en bevroren op straat.quote:
WTF?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zoeken weer een nieuwe, want hij is vannacht buitengesloten en bevroren op straat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[..]Volg jij te veel the bold? Daar is precies een dezelfde verhaaltje geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amber Moore, of niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volg jij te veel the bold? Daar is precies een dezelfde verhaaltje geweest.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geloof me, die man is zo gay, kan niet eens bi zijn![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, mijn seizoen 3-dvd box kartonnetje is half stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |