a. Dat doet elke nieuwbouwwijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Moet jij eens proberen te bouwen op landbouwgrond...
Nou, als jij heipalen slaat in landbouwgrond, wordt dat een dure hobby. Zeker als je de meuk weer af moet breken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat maakt de grondprijs uit voor heipalen?
ik woon ook op voormalig landbouwgrond, prima toch, Fugro meet welke lengte noodzakelijk is, hier zit meen ik 8 meter in de grond, op zandgrond wordt soms helemaal niet geheidquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou, als jij heipalen slaat in landbouwgrond, wordt dat een dure hobby. Zeker als je de meuk weer af moet breken.
Je punt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef michaelmoore het volgende:
ik woon ook op voormalig landbouwgrond, prima toch,
Dat heien niet zo duur is, eigenlijk onbelangrijkquote:
ah dan moet je een hoop huurders kennen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Rare verjaardagen maken jullie allemaal mee. Wat moet ik me bij jullie verjaardagen voorstellen? Staan er aan de linkerkant stoelen voor huurders en aan de rechterkant voor kopers![]()
Op verjaardagen waar ik kom is de huizenmarkt totaal geen issue hoor. Ik ken ook eigenlijk niemand die zich druk om de waarde van zijn woning.
Daar ging het dan ook totaal niet om.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef michaelmoore het volgende:
Dat heien niet zo duur is, eigenlijk onbelangrijk
Ongetwijfeld. Het zal me een zorg zijn of je huurder bent of koper. Maar kennelijk zijn er mensen die dat belangrijk vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah dan moet je een hoop huurders kennen.
jups. zie jouw posthistoriequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Het zal me een zorg zijn of je huurder bent of koper. Maar kennelijk zijn er mensen die dat belangrijk vinden
Moet je eens op Fok! kijken .:Yquote:
jups ik had je profiel al ontdektquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Moet je eens op Fok! kijken .:Y
Zeg ik daar ergens dat ik niet met huurders omga dan?quote:
die opmerking was voor de lezers van dit topic, om eens op een regenachtige dag vermaak te hebben bij het doornemen van jouw posthistory. was niet voor jou, met jouw in discussie gaan is zinloos omdat je een betweterige trol bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zeg ik daar ergens dat ik niet met huurders omga dan?
Quote dat even voor me.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die opmerking was voor de lezers van dit topic, om eens op een regenachtige dag vermaak te hebben bij het doornemen van jouw posthistory. was niet voor jou, met jouw in discussie gaan is zinloos omdat je een betweterige trol bent.
pics van je tuin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Goed, de afgunst regeert hier weer even. (Lijkt me ook geen leven zo, maar goed, dat moet ieder voor zich bepalen.) Ik ga ondertussen mijn tuin maar ff klaar voor de vorst maken.
geen enkel probleemquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Moet jij eens proberen te bouwen op landbouwgrond...
je hebt nog wat kosten (riolering ed). maar met name het bestemmingsplan is relevant voor de grondprijs.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geen enkel probleem
5000 heikosten
Ja een bestemmingsplan kost wel wat, [paar handtekeningen van ambtenarenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt nog wat kosten (riolering ed). maar met name het bestemmingsplan is relevant voor de grondprijs.
het is gewoon een communistisch systeem. koop je bouwgrond mag je er niet eens een woning opzetten zoals jij dat wilt, moet wel in het plan passen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja een bestemmingsplan kost wel wat, [paar handtekeningen van ambtenaren
Riool wordt betaald uit rioolbelasting
Al is het gratis... Het mag niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |