http://www.jaap.nl/te-koo(...)1458295/woningwaardequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh? Is die voorspelling gezakt? ^&%#^%& Er was toch 50% beloofd...
Jij gelooft ook alles wat ze je wijs maken is het niet? Die woning moet zelfs nog gebouwd worden....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:32 schreef graaierrr het volgende:
http://www.jaap.nl/te-koo(...)1458295/woningwaarde
min 51 %....gaat lekker zo
http://www.jaap.nl/te-koo(...)171947/woningwaarde/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles wat ze je wijs maken is het niet? Die woning moet zelfs nog gebouwd worden....
http://www.jaap.nl/te-koo(...)1458295/omschrijving
Proficiat. Je hebt zojuist korting gekregen... Mijn advies: Als je ooit een koopwoning hebt, ga dan vooral niet naar een keukenboer. Dan krijg je zoveel 'korting' dat je hart ervan overslaat.
Ga je nu heel Jaap.nl quoten? Dat is een woning waarvan de prijs nu gezakt is tot 500.000. Nou ben ik niet onbemiddeld, maar er zijn dagen dat ik geen 500.000 in mijn kontzak heb. Geen idee dus wat je met een woning in die prijsklasse aan zou willen tonen. En dan laat ik de locatie nog even buiten schot...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef graaierrr het volgende:
[..]
http://www.jaap.nl/te-koo(...)171947/woningwaarde/
deze gaat ook lekker hoor?
binnenkort op verjaardagen; het nieuwe onderwerp "hoeveel ben jij al kwijt van de topwaarde van je huis?".quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Gezien de woning van mijn buurvrouw valt dat wel mee hoor. Denk eerder dat jij er dan slechter vanaf komt
(Maar hee... Je kunt dan wel pochen op verjaardagen, dat je in vergelijking met het huis naast je veel goedkoper uit was. Dat schijnt voor veel mensen ook belangrijk te zijn![]()
)
Ik merk dat het op verjaardag nog steeds is: "Waarom ga jij niet iets kopen?"quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
binnenkort op verjaardagen; het nieuwe onderwerp "hoeveel ben jij al kwijt van de topwaarde van je huis?".
mijn meest politieke antwoord: "het is lastig om als zpp-er een hypotheek te krijgen". mijn eerlijke antwoord: ik ben niet gekquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik merk dat het op verjaardag nog steeds is: "Waarom ga jij niet iets kopen?"
Mijn antwoord: zolang de prijzen meer dalen dan mijn huur, laat maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn meest politieke antwoord: "het is lastig om als zpp-er een hypotheek te krijgen". mijn eerlijke antwoord: ik ben niet gek
Ja hoeveel ben je al kwijt van virtuele geld wat je nooit gehad hebt. Lekker belangrijk de vraag zou moeten zijn "staat jou huis al onderwater en wanneer ga je verkopen?" maar dat vraagt nooit iemand.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
binnenkort op verjaardagen; het nieuwe onderwerp "hoeveel ben jij al kwijt van de topwaarde van je huis?".
Je vergeet heel de HRA die je misloopt. Heel de tijd erover bitchen maar als iemand vraagt waarom je niet koopt begin je over dalende prijzen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn antwoord: zolang de prijzen meer dalen dan mijn huur, laat maar
Met alle huurstijgingen in het verschiet, gaat dat wel goedkomen danquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn antwoord: zolang de prijzen meer dalen dan mijn huur, laat maar
Wat begrijp je niet aan: huis volgend jaar 8% goedkoper? Dat staat los van een lullige HRA wat iedereen in dit topic toch kan missen...?quote:
lichtelijk offtopic? Ik zou het vergelijken met een appel. Of een ei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: huis volgend jaar 8% goedkoper? Dat staat los van een lullige HRA wat iedereen in dit topic toch kan missen...?
Lichtelijk offtopic: [TK]Gratis op te halen: Polyester zeiljacht 9 meter
Vergelijk dat nu eens met een huis in dezelfde staat: dat zou ook afgeschreven moeten zijn, maar is door schaarste nog x00.000 euro "waard". Zie daar de lucht die er nog uit kan.
Zijn zeker ook huiseigenaren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Hoe ga jij die emigratieheffing betalen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook
alsof alle woningen spotgoedkoop zijn
Ik zeg dan, nee over 5 jaar dan ga ik definitief naar Frankrijk en dan kijkt men mij aan alsof ik hoogverraad ga plegen
Je moet gewoon diep in de schulden zitten hier, en de bubble steunen
weet ik nog niets vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:42 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Hoe ga jij die emigratieheffing betalen dan?
Wil je het gehele plaatje van je woonsituatie even schetsen (puur uit interesse!)?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:57 schreef Basp1 het volgende:
Zo net weer mijn jaarlijkse 10% aflossing in orde gemaakt, mijn bruto hyptheek bedrag gaat nu naar 275 euro per maand. Wie van onze huurders hier heeft ook zo weinig woonlasten en dan beweren dat je ook nog aan het sparen bent om op het juiste moment cash een huis te kunnen kopen.
energiekostenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wil je het gehele plaatje van je woonsituatie even schetsen (puur uit interesse!)?
-Hoe lang woon je er?
-Wat kostte het?
-Hoe groot/oud is het?
-Welke locatie?
-Hoe staat je schuld nu t.o.v. je waarde?
-Servicekoste e.d.?
Uit dit topic leid ik af dat jij een van de kopers bent die het best goed voor elkaar heeft (zonder zwaar arrogant te worden zoals iemand hier). Kijken of dat klopt
Ik stel me dan twee ballonnen voor, een gigantische koop-ballon en een kleine huur-ballon waar Rutte met een rood hoofd in aan het blazen is. Tussen de teugen door schreeuwt hij: vuile SCHEEFWONER! vuile SCHEEFWONER!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Met alle huurstijgingen in het verschiet, gaat dat wel goedkomen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |