In dat geval kunnen we toch samen met onze rug tegen de muur een jouw kratje Schultenbrau koud maken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jij kan beter maar helemaal niets gebruiken. Want dan komt er waarschijnlijk niets meer van je terecht.
Is goed hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Als het wel door de Eerste Kamer komt, eet je dan je accounts op? Die ene blauwe mag je houden.
Yup, als huurder ben je dat binnenkort inderdaad...quote:
Denk dat ik maar ga kraken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yup, als huurder ben je dat binnenkort inderdaad...
Moet je allemaal zelf weten. Met een beetje mazzel tref je niet mijn huis. Of dat van mijn vrienden.quote:
Huh? Is die voorspelling gezakt? ^&%#^%& Er was toch 50% beloofd...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Komende paar jaar nog zo'n 20% van de prijzen af is de voorspelling. Laat maar komen, het werd er weer eens tijd voor
ow. nou ja meer is beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh? Is die voorspelling gezakt? ^&%#^%& Er was toch 50% beloofd...
Ja. Leek mij ook. Meer hoop doet leven. Toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow. nou ja meer is beter natuurlijk.
ach het is weer eens wat anders dan al die gezapigheid. het gaat weer ergens overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. Leek mij ook. Meer hoop doet leven. Toch?
(Iets met brood en spelen enzo...)
Yup. Hot item: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ng-scheefwoners.htmlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ach het is weer eens wat anders dan al die gezapigheid. het gaat weer ergens over
i don't care. binnen 2 jaar is de bubble al aardig leeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yup. Hot item: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ng-scheefwoners.html
Zei je dat in 2003 niet ook al?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
i don't care. binnen 2 jaar is de bubble al aardig leeg.
Het huidige -16% t.o.v. prijspeil van 2008. Plus de geplande -20%. Nemen we de 10%kk die de meeste koper van na 2004 ook niet meer terug verdienen, dan schiet de -50% aardig op. En dan is de inflatie nog niet meegerekend.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh? Is die voorspelling gezakt? ^&%#^%& Er was toch 50% beloofd...
gelukkig zeggen nu zelfs de banken hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zei je dat in 2003 niet ook al?
Dus mijn huis is nu zo goed als 46% gezakt? De inflatie nog niet eens meegerekend? Really?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef KneeDeep het volgende:
Het huidige -16% t.o.v. prijspeil van 2008. Plus de geplande -20%. Nemen we de 10%kk die de meeste koper van na 2004 ook niet meer terug verdienen, dan schiet de -50% aardig op. En dan is de inflatie nog niet meegerekend.
Volgens mij maakt het voor jouw slag niet zo gek veel uit wie wat zegt. Ik zie hier zelfs hypotheekadviseurs langskomen waarvan de uitspraken als waarheid worden aangenomen. (Althans, voor zover die je vertellen wat je graag wilt horen natuurlijk...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gelukkig zeggen nu zelfs de banken het
-26% (huidige prijspeil en verloren kk). Valt toch weer mee!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus mijn huis is nu zo goed als 46% gezakt? De inflatie nog niet eens meegerekend? Really?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik zeg zo goed als, reken ik natuurlijk ook die ' zo goed als zekere' 20% mee die er nog aankomt he..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef KneeDeep het volgende:
-26% (huidige prijspeil en verloren kk). Valt toch weer mee!
Dan blijf je toch lekker 'van je woning genieten'. Dan koop ik gewoon je buurvrouw eruitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
(Buiten dat gaat ook je 26% nergens over. No way dat je mijn woning voor de waarde krijgt die IK in gedachte heb minus 26%...)
Als die een andere waarde in gedachten heeft zou dat zomaar kunnen. Krijg je waarschijnlijk wel een iets mindere woning (ze zit niet voor niets lager dan ik met haar gedachten) maar alle waar naar zijn geld he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:58 schreef KneeDeep het volgende:
Dan blijf je toch lekker 'van je woning genieten'. Dan koop ik gewoon je buurvrouw eruit
In ieder geval een meer realistischer gedachte, dan die van haar buurman?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als die een andere waarde in gedachten heeft zou dat zomaar kunnen. Krijg je waarschijnlijk wel een iets mindere woning (ze zit niet voor niets lager dan ik met haar gedachten) maar alle waar naar zijn geld he.
Gezien de woning van mijn buurvrouw valt dat wel mee hoor. Denk eerder dat jij er dan slechter vanaf komtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:04 schreef KneeDeep het volgende:
In ieder geval een meer realistischer gedachte, dan die van haar buurman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |