Als je de tradepile erbij pakt heb ik er ook 10 meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Mijn IF's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je de tradepile erbij pakt heb ik er ook 10 meer
Kandji - MacDonald-Robbenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Dit lijkt vervelend maar, is wellicht mooi...
Lindgren heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
Velen zullen meer tijd steken in studie, en zich banen verwerven met salarissen tot boven de Balkenende-norm.
JoodNL gaat meer aandacht aan zijn kinderen en vrouw besteden
Ik zelf ga op zoek naar een vrouw, en een cursus erbij doen, waardoor ik over 3 jaar promotie zal maken.
GJE gaat dit jaar met 9'ens en 10 en over, waardoor hij niet alleen de nieuwste iPad gaat krijgen, maar ook een geheel verzorgde reis naar Bali.
Rijst fokt niet meer tijdens werktijd, en runt over een paar jaar daarom zelf de lokale Burger King.
Marcie zal rustiger worden, doordat hij niet de hele avond in discussie moet over Wilders en kleine zaken, en zal zich over een tijdje in een grote vriendenkring bevinden.
Het lijkt even rot dit jongens, maar over 5 jaar zijn wij EA zeer dankbaar.
Hij heeft 0 dribbling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
IF Hamsik zijn statsOH MY FAKKING GAAAWD
whahaha gemist die post, Toefjesquote:
Ik lees het topic nu terug, haha, dat waren krankzinnige dagen. Marcie lijkt mijn eerste voorspelling in te gaan lossenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
whahaha gemist die post, Toefjes
En dat is nummer 2. En ondanks dat je nog fifa speelt. Goede zaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
9's en 10'en sta ik momenteel wel
Marcie is gewoon compleet weg trouwens. Fifa speel ik wel veel minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dat is nummer 2. En ondanks dat je nog fifa speelt. Goede zaak
Moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
9's en 10'en sta ik momenteel wel
Taylor was vorig jaar 180 cm en nu 168quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
Neto is ook ineens kleiner geworden.
EADe centimeters die ze bij Lamprou en Casillas erbij hebben gesmokkeld, hebben ze bij anderen eraf gehaald
Doublepain die 30K voor Benzema gevangen had. 2 weken later was Benzema 80K waardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze topics zijn geniaal om over een aantal jaar terug te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |