Haags.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kanker lange kankertrein mte die graf tering tyfus kanker wc waar ik kanker nodig in mot zeiken. Kanker leven!
Aldus plat haags
Ik kan het plat sprekenquote:
Ik zeer goedquote:
Je bent al twee dagen aan het zeiken over zoiets onbenulligs. Dat ligt helemaal aan jou.quote:
2 dagen? Bij elkaar net een kwartiertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al twee dagen aan het zeiken over zoiets onbenulligs. Dat ligt helemaal aan jou.
Twee dagen doorlooptijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
2 dagen? Bij elkaar net een kwartiertje.
Je zou eens moeten weten hoe lang ik kan zeiken over jouw hoofd.
Je bent een schatje, maar zo'n leeg bestaan heb ik niet hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee dagen doorlooptijd.
Als het invulling geeft aan je lege bestaan om te zeiken op mijn uiterlijk, wie ben ik dan om daar 'nee' tegen te zeggen. Ik ben voldoende sociaal om daar aan mee te werken.
Nee, ben net thuis, beetje geshopt, kaas gehaald en ben nu de supersuccesvolle week aan het vieren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit al de hele avond in spanning te wachten op een post om op te reageren?
Ook net thuis. Zo slapen want 10 uur gaat de wekker weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis, beetje geshopt, kaas gehaald en ben nu de supersuccesvolle week aan het vieren.
Morgen Halloween
Hoest bij jou?
Weekendwekkers zijn niet tof.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook net thuis. Zo slapen want 10 uur gaat de wekker weer
Wat zij zegt!quote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen allenSkyfall was tof.
De hele avond was tof
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen allenSkyfall was tof.
De hele avond was tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |