Mijn heldquote:

Laat maar zitten dan, dan praat ik wel met kaneelstokje, vanillestaartje , die vergeet mij nooitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Faxie het volgende:
Pff jij hebt lang niet gepost trouwensKan me je amper herinneren

Stilte na 2e date, doodgebloed, verder niet veel tegengekomen. Relatiesites hebben niet veel opgeleverd, daar ben ik ook mee gestopt sinds een week.quote:

Hoe is het ermee?quote:
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dan praat ik wel met kaneelstokje, vanillestaartje , die vergeet mij nooit
Heb nog helemaal een sneeuwende fax voor je gemaakt vorig jaar![]()

Ow was die van jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dan praat ik wel met kaneelstokje, vanillestaartje , die vergeet mij nooit
Heb nog helemaal een sneeuwende fax voor je gemaakt vorig jaar![]()

Wat ben je fleurig zeg met die UI, moet er echt aan wennen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee?![]()
Ik begon te denken dat je ons was vergeten.
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten?

Ja die ja, heb ik gedaan jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow was die van jou?
Ja sorry, slecht geheugen enzo... komt door al het rukken zeggen ze

Ja, verandering van spijs doet eten, zegt men.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat ben je fleurig zeg met die UI, moet er echt aan wennen hoor![]()
Jou vergeet ik nooit hoorhoe staat alles er nu voor?

Oh u bent aan het daten, dat maakt mij blijquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, verandering van spijs doet eten, zegt men.
Wel aardig. Heb een baan opgezegd, heb er nu nog maar 1. Daarnaast gaat het lekker op stage.
Ben aan het daten met een meisje, via FOK!. Wel aardig dus, denk ik.
En met jou dan?

't Is niet bepaald een geheim hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh u bent aan het daten, dat maakt mij blijis het geheim? Of weet iedereen hier wie het is enzo?
![]()
Goed bezig!

Markm al een jaar niet gezien. Net als strani en cactus1.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
Where my doggs at? : markm, lokasenna, newbie, mlig, tijnbrein, dawg, strani, cactus1, heloef, benzin, magnetronkoffie, royco, ook_gek, formerjellybean, denwauwelaar en alle anderen
Is niet geheim hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh u bent aan het daten, dat maakt mij blijis het geheim? Of weet iedereen hier wie het is enzo?
![]()
Goed bezig!

Waarom ben jij single dan? Ik zie toch echt een leuke gozer in je fobo hoorquote:

Hoe gaat het met jou?quote:

Dat is wat iedereen zich afvraagtquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom ben jij single dan? Ik zie toch echt een leuke gozer in je fobo hoor

Wie is het wie is het wie is hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Markm al een jaar niet gezien. Net als strani en cactus1.
Former en wauwelaar zijn hier nooit meer. Ook_gek zit in het serieuze topic. De rest komt nog wel eens langs.
[..]
Is niet geheim hoor.

Weer een turfjequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom ben jij single dan? Ik zie toch echt een leuke gozer in je fobo hoor

Ken ik niet, maar ik ben blij voor julliequote:

Als je altijd zo op vrouwen reageert dan snap ik meteen waarom je vrijgezel bent.quote:

Nee zo reageer ik totaal niet. M'n Fok alter ego is niet helemaal representatief voor het eggie hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je altijd zo op vrouwen reageert dan snap ik meteen waarom je vrijgezel bent.

quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee zo reageer ik totaal niet. M'n Fok alter ego is niet helemaal representatief voor het eggie hoor

Mwa ik had in het serieuze topic al een idee... denk dat ik niet spannend/brutaal genoeg ben...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan take je het waarschijnlijk vast te easy ofzo![]()

Hmm, relaxing clip wel. Was het maar zo ipv die kou van nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan take je het waarschijnlijk vast te easy ofzo![]()

Gaat om de muziek johquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, relaxing clip wel. Was het maar zo ipv die kou van nu.

quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gaat om de muziek johdeze is ook super:
Ik ga me weer eens afmelden, fijn weekend !

Gaat dit over je orgie van vannacht en het aantal lichaamsopeningen dat nog niet is gevuld of over dit topic?quote:

Topic natuurlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over je orgie van vannacht en het aantal lichaamsopeningen dat nog niet is gevuld of over dit topic?

Nou, doen wij nog ff een post of 60 dan en maken deze vol?quote:

Nah, ik ga nog ff liggen denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, doen wij nog ff een post of 60 dan en maken deze vol?

Have fun!quote:

Dank jequote:

het meest irritante aan die dude is zn stemquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister door 2 mensen Leonard genoemd.
Ik voel me beledigd.
[ afbeelding ]

Kan hij hosselen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het meest irritante aan die dude is zn stem

Jij bent wel knapper, maar toch lijk je op hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister door 2 mensen Leonard genoemd.
Ik voel me beledigd.
[ afbeelding ]

Hij heeft Penny gehosseld.quote:

in TBBT deed ie Penny.. Dat vind ik vrij goed voor een 4quote:

quote:
Maar Penny is toch erg knap?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in TBBT deed ie Penny.. Dat vind ik vrij goed voor een 4

Penny is n 8 denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Maar Penny is toch erg knap?

ik denk een 7,5quote:

wilde een plaatje posten maar te veel moeite om uit te zoeken hoe dat op mn iPad moet na een nacht zonder slaapquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn altijd het interessantst.

Valide reden lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wilde een plaatje posten maar te veel moeite om uit te zoeken hoe dat op mn iPad moet na een nacht zonder slaap

Ik ben er nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
Where my doggs at? : markm, lokasenna, newbie, mlig, tijnbrein, dawg, strani, cactus1, heloef, benzin, magnetronkoffie, royco, ook_gek, formerjellybean, denwauwelaar en alle anderen

Hehe qftquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent wel knapper, maar toch lijk je op hem.

Denk slang?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:28 schreef dr.Qwak het volgende:
Lekker geslape?
Kom er gezellig bij zitten. (denk slang)

Dus een 4 die een 8 hosselt. Dat klinkt wel als mijn leven.quote:

quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus een 4 die een 8 hosselt. Dat klinkt wel als mijn leven.

Wie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Die 4 hosselt ook nog een 9 in de serie

quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Die 4 hosselt ook nog een 9 in de serie

Jouw ex was een 8?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus een 4 die een 8 hosselt. Dat klinkt wel als mijn leven.

Leuk meisjequote:

Hoe werkt die schaal. 8 wat?quote:

Gewoon, zoals vroegah op school denk ik.quote:

Oh dan ben ik vast voldoendequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, zoals vroegah op school denk ik.

Hoi Snarfquote:

Echt serieus, ga die verhalen tegen je moeder ophangen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef dr.Qwak het volgende:
Don´t forget to mention the scale in wich a real dog can think, react and behave of course, you´re right,
The children feel somewhat more protected now I think, with this dog roaming the streets.

ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
kreeg gister avond ineens t impulsieve idee om mn meubels ergens anders neer te zetten.... bijna alle kabels van tv/internet/boxjes vlogen los... maar t functioneert allemaal weer

veel vreten....?? in vergelijking met een muis wel, in vergelijking met een paard valt t reuze meequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.
maar denk niet dat mijn kat dat gaat waarderen plus lijkt me dat die honden veel vreten. en moet ik 's morgens mijn wekker zetten. zelfs als het sneeuwt.
maar erg mooie beesten vind ik, schijnen ook erg intelligent te zijn enzo.

Ze hebben echt enorm veel beweging nodig. Enorm veel. Dus daar moet je maar net tijd voor hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.
maar denk niet dat mijn kat dat gaat waarderen plus lijkt me dat die honden veel vreten. en moet ik 's morgens mijn wekker zetten. zelfs als het sneeuwt.
maar erg mooie beesten vind ik, schijnen ook erg intelligent te zijn enzo.

tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben echt enorm veel beweging nodig. Enorm veel. Dus daar moet je maar net tijd voor hebben.

vergeleken met een kat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
veel vreten....?? in vergelijking met een muis wel, in vergelijking met een paard valt t reuze meemaar tis wel een hond die behoorlijk veel aandacht nodig heeft, me like!

Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.

ritme wen je aan... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik kan uitslapen of zomaar een dag weg kan zonder eerst oppas/uitlaat te moeten regelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.

Al mijn vrienden hadden het over een 9-10.quote:

die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.

en frisbeequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.

Maar is dat alleen op uiterlijk of ook innerlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden hadden het over een 9-10.
Zelf vind ik het moeilijk inschatten, omdat ik wel degelijk fouten zag bij haar.

het is meer dat ik tot diep in de nacht wakker ben vaak. en ik ben nooit een held geweest in vroeg opstaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ritme wen je aan... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik kan uitslapen of zomaar een dag weg kan zonder eerst oppas/uitlaat te moeten regelen.
Had gister een schooldag en toch echt 3 kwartier eerder opgestaan om nog ff goed te lopen, t went en je krijgt dr veel voor terug

flybal, moet de hond over hordes, dan zelf met zn poot op ene toestel slaan zodat ze bal vrijkomt en dan weer via de hordes terug naar t baasjequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?

wil je weekje met mij (n honden) omgaan om te oefenen??quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
het is meer dat ik tot diep in de nacht wakker ben vaak. en ik ben nooit een held geweest in vroeg opstaan.

ah oki.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
flybal, moet de hond over hordes, dan zelf met zn poot op ene toestel slaan zodat ze bal vrijkomt en dan weer via de hordes terug naar t baasje
agility/behendigheid zijn al die toestellen (hoogtesprongen, tunnels, schuttingen) waar ze zo snel mogelijk over t parcours moeten

ligt eraan wat je voert (brokken of vlees) en van welk merkquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah oki.
ik denk er nog even over, is toch een hele stap, en heel wat anders dan een kat natuurlijk.
en sowieso even sparen want pups zijn wel vrij prijzig geloof ik.
heb je een idee wat zo'n dier aan voer kost per week eigenlijk?

er zit zoveel dubbelzinnigheid in deze zin dat ik even flabbergasted ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil je weekje met mij (n honden) omgaan om te oefenen??

noem es wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt eraan wat je voert (brokken of vlees) en van welk merk

ik heb n bordercolliequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
er zit zoveel dubbelzinnigheid in deze zin dat ik even flabbergasted ben.
wat voor honden heb je eigenlijk? en mocht ik een bc nemen, dan hoor je nog wel van me, training etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |