Ja dus? Dan loop je toch alleen maar harder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, alleen is in het park hier om de hoek vorige maand een hardloopster verkracht. En tevens regen en donker
LibreOffice werkt goed genoeg en GIMP is geniaal. Gebruik het allebei niet heel veel, zeker niet vaak genoeg om er 80 euro of meer uit te geven aan een alternatief dat marginaal beter is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Office.
Photoshop.
To name but 2.
En ja, ik ken Gimp enzo, maar dat werkt allemaal net niet helemaal lekker vind ik.
Ik heb het echt geprobeerd (een half jaar ofzo), maar het bleef frustratie op frustratie. Ik weet niet meer precies wat, maar er waren een aantal simpele dingen die gewoon echt niet bleken te kunnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
LibreOffice werkt goed genoeg en GIMP is geniaal. Gebruik het allebei niet heel veel, zeker niet vaak genoeg om er 80 euro of meer aan uit te geven.
Hoe kun je hardlopen terwìjl je verkracht wordt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus? Dan loop je toch alleen maar harder?
Om dat te voorkomen moet je dus juist een beetje doorlopen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kun je hardlopen terwìjl je verkracht wordt?
Geef!quote:
Heb je gelijk een goeie motivatie om een beetje je best te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen moet je dus juist een beetje doorlopen!
* MissMSX smeert zelfgemaakte tapenade op een sneetje zelfgemaakt speltbrood voor KTquote:
Intrinsieke motivatie is altijd beter dan extrinsiekequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je gelijk een goeie motivatie om een beetje je best te doen.
Als je GIMP 2.8 nog niet gezien hebt moet je dat zeker eens gebruiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd (een half jaar ofzo), maar het bleef frustratie op frustratie. Ik weet niet meer precies wat, maar er waren een aantal simpele dingen die gewoon echt niet bleken te kunnen
En verder werkte het wat mij betreft niet intuitief genoeg.
Gewoon, zo half waggelend met je panties om je enkels en zo. Duh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kun je hardlopen terwìjl je verkracht wordt?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX smeert zelfgemaakte tapenade op een sneetje zelfgemaakt speltbrood voor KT
In sommige provincies wel Babs, in sommige wel ....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Ach, zo'n verkrachting gebeurt echt niet elke keer dat er iemand door het park loopt...
'Rot op man ik moet afvallen!'quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon, zo half waggelend met je panties om je enkels en zo. Duh.
Ik ben nu tevreden met een (betaalde) photoshop elementsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je GIMP 2.8 nog niet gezien hebt moet je dat zeker eens gebruiken.
En dan niet je photoshop-kennis en werkwijzes 1 op 1 op GIMP proberen te projecteren, als je niet wílt omschakelen, kun je het beter gewoon helemaal niet proberen.
Geen van de 12 provincie's in Nederland die ik ken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In sommige provincies wel Babs, in sommige wel ....
Hardlopen met panties?? Ik zeg verder niets meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX smeert zelfgemaakte tapenade op een sneetje zelfgemaakt speltbrood voor KT
Lijers zijn jullie!!1! LIJERS!!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..],
.
Hmmm. Grrrrrrrr, je weet niet wat je mist!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..],
.
Hmmm. Grrrrrrrr, je weet niet wat je mist!
Ja zo'n lillik ding. Een legging of zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hardlopen met panties?? Ik zeg verder niets meer
Nou de provincie Amsterdam wellicht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen van de 12 provincie's in Nederland die ik ken.
Jij krijgt twee sneetjes!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Lijers zijn jullie!!1! LIJERS!!!!!![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij krijgt twee sneetjes!!
Brood dan wel te verstaan he
"O wacht, seks verbrandt ook veel calorieen! Go your gang!"quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef Tegan het volgende:
Misschien ga ik ook een keer zelf brood bakken. Doe je dat gewoon in zo'n cake-vorm Miss?
Dan moet je actief meedoen, dan is het geen verkrachting meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"O wacht, seks verbrandt ook veel calorieen! Go your gang!"
En maïskorrels?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Tegan het volgende:
Vanavond eerst zelf wraps maken met gehakt en tomaat enzo. En ijsbergsla
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ook al lig je er als een strijkplank, verbrand je alsnog caloriën.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je actief meedoen, dan is het geen verkrachting meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe maak je die?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Tegan het volgende:
Vanavond eerst zelf wraps maken met gehakt en tomaat enzo. En ijsbergsla
.
Speltbroodquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk eens in het broodbaktopic voor handige tips en tricks
Ik heb besloten alleen nog maar met speltmeel te bakken. Fuck tarwe
Ehm, Spaanse peper, mais, bruine bonen, gehakt, knoflook, ui. Cayennepeper, paprikapoeder, oregano, bascilicum, zout, peper. En dan ijsbergsla voor de bitequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En maïskorrels?
En salsasausspul
Da's wel heel veel. Dan zit ik gelijk vol en kan ik de helft weggooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, Spaanse peper, mais, bruine bonen, gehakt, knoflook, ui. Cayennepeper, paprikapoeder, oregano, bascilicum, zout, peper. En dan ijsbergsla voor de bite.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al lig je er als een strijkplank, verbrand je alsnog caloriën.
Niet zoveel als een man, dat dan weer niet.Voor vrouwen is het zwaarder, want omhandigere bewegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hepen een beetje naar voor en achter zwaaien kan iedereen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
1. snij het pak openquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe maak je die?
Ik probeerde het ooit met meel, maar dat was niet te pruimen
Volgende keer toch maar bloem gebruiken
Ja om nou met je iPad voor je neus te gaan hardlopen.... knal je zo tegen een boom aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:06 schreef Ripley het volgende:
Ik woon in geuzenveld, aan het sloterpark. Dat park is prima in de zomer om overdag in te liggen, maar om in het donker in te hardlopen niet superfijn.
Daarnaast vind ik het wel fijn om juist op de loopband te staan omdat ik dan lekker series kan kijken - ik ga anders enorm piekeren
Het is alleen zo duurquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1. snij het pak open
2. leg ze op een bord in de magnetron
3. 20 seconden op 500 watt.
Nou ja je weet toch wat ze zeggen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je actief meedoen, dan is het geen verkrachting meer.
Gewoon op straat lopen doe ik wel vaak lopend of op de iphone naar iets kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja om nou met je iPad voor je neus te gaan hardlopen.... knal je zo tegen een boom aan
Ooit iemand genomen met een voorbinddildo? Dan lul je wel anders. Ken er meerdere die allemaal zeggen dat het voor de man zwaarder isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het zwaarder, want omhandigere beweging
Je hepen een beetje naar voor en achter zwaaien kan iedereen
[..]En, hoe zwaar vond jij het in de rol van vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1. snij het pak open
2. leg ze op een bord in de magnetron
3. 20 seconden op 500 watt.
Ik liep vaak van t parkje naar huis terug terwijl ik in m'n boek ana t lezen wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon op straat lopen doe ik wel vaak lopend of op de iphone naar iets kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
Is wel lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En, hoe zwaar vond jij het in de rol van vrouw?
Dat ligt aan het standje toch? Ik heb wel eens flink brandende spieren gekregen van een bepaalde houdingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooit iemand genomen met een voorbinddildo? Dan lul je wel anders. Ken er meerdere die allemaal zeggen dat het voor de man zwaarder is
Hihiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooit iemand genomen met een voorbinddildo? Dan lul je wel anders. Ken er meerdere die allemaal zeggen dat het voor de man zwaarder is
Eh. Ik moet een keer op les bij mijn mama. Maar het enige wat uit een pakje komt zijn de wraps zelf dus. Zo kan ik ook al die bijgerechten maken van roti, maar de roti zelf mislukt gewoon altijd, met gaten enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe maak je die?
Ik probeerde het ooit met meel, maar dat was niet te pruimen
Volgende keer toch maar bloem gebruiken
De rest van de vulling invriezen en nog een keer eten als je lui bent. Dan hoef je alleen sla te snijden en wraps op te warmenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel heel veel. Dan zit ik gelijk vol en kan ik de helft weggooien.
Foute tegeltjeswijshedenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja je weet toch wat ze zeggen?
Is de verkrachter te sterk
Ga liggen en geniet van zijn werk.
En dan bedoel ik dus conservatieve voorbinddildoloze saaie sex, he stbabyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt aan het standje toch? Ik heb wel eens flink brandende spieren gekregen van een bepaalde houding
Roti is ook kut jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh. Ik moet een keer op les bij mijn mama. Maar het enige wat uit een pakje komt zijn de wraps zelf dus. Zo kan ik ook al die bijgerechten maken van roti, maar de roti zelf mislukt gewoon altijd, met gaten enzo.
[..]
De rest van de vulling invriezen en nog een keer eten als je lui bent. Dan hoef je alleen sla te snijden en wraps op te warmen.
Je bracht me echt even aan het twijfelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dus conservatieve voorbinddildoloze saaie sex, he stbaby
Bewegen vs stil mogen/kunnen liggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieroefeningen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:
Bovendien moeten wij vrouwen er steeds voor zorgen dat hij er niet uitvalt enzo.
Ik doe het altijd wel zelf voor pizza. Maar het wordt nooit mooi rond. Bovendien vouwt het niet zo nice als de prefab (bij pizza niet erg dus).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Roti is ook kut ja
Maar pannenkoekjes voor wraps is geen kunst aan
Gheheh. Die kende ik nog niet. Van staats bosbeheer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Foute tegeltjeswijsheden![]()
"Gedwongen seks in het bos, geeft op den wangen een gezonde blos!"
Mr.T. heeft een kleintje uhu?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:
Bovendien moeten wij vrouwen er steeds voor zorgen dat hij er niet uitvalt enzo.
Doen mensen dat nog anno 2012?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar roti moet je toch eigenlijk ook niet vullen? Je moet die pannekoekjes vastpakken en daarmee de prut uit de pan schrapen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef Tegan het volgende:
Bij roti krijg ik juist gaten waar dan de vulling weer uitvalt enzo.
Ik rol dat hier altijd in de ronde overbakplaat. Altijd mooi rondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe het altijd wel zelf voor pizza. Maar het wordt nooit mooi rond. Bovendien vouwt het niet zo nice als de prefab (bij pizza niet erg dus).
Ik bedoel de vulling van de pannekoek, waar je dan weer prut mee schraaptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar roti moet je toch eigenlijk ook niet vullen? Je moet die pannekoekjes vastpakken en daarmee de prut uit de pan schrapen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar roti moet je toch eigenlijk ook niet vullen? Je moet die pannekoekjes vastpakken en daarmee de prut uit de pan schrapen.
Je denkt toch niet dat wij dames als een soort lappenpop kunnen blijven liggen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bewegen vs stil mogen/kunnen liggen
ja, de man heeft het zwaarder
ja, en nou oproti!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef Tegan het volgende:
Hallo, gaan jullie mij nu vertellen hoe je roti moet eten.
Handige tip, maar die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik rol dat hier altijd in de ronde overbakplaat. Altijd mooi rond
Ja nee, dat snap ik. Maar ze zeiden dus (vrouw met vrouw) dat dat echt over het algemeen vermoeiender was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders als een voorbinddildo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Aparte combinatie van gespreksonderwerpen.
quote:
Nou die zijn er echt wel bij hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat wij dames als een soort lappenpop kunnen blijven liggen?
Zat bij de magnetronquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Handige tip, maar die heb ik dus niet.
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
Zo dus alleen dan andere vulling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een losse ovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die ook een. Mijn magnetron heeft geen ovenfunctie. Ik heb een losse oven.
True, zelfs ik ben er weleens een tegengekomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ze ook (te vaak) tegengekomen.
Mijn magnetron was een paar tientjes, en de combi's begonnen bij 250,-. Dus die keuze was vrij snel gemaakt gezien ik al een oven hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook een losse oven
Maar ook een combimagnetron
Ik heb de combi gekregenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn magnetron was een paar tientjes, en de combi's begonnen bij 250,-. Dus die keuze was vrij snel gemaakt gezien ik al een oven had.
Ik heb die luxe nietquote:
Vulling fijner maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die luxe niet.
Maar goed, als ik zo roti probeer te rollen met vulling krijg ik gaten waar de vulling uitvalt.
En ik dan bij jouquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
Mja dat is het niet denk ik, ik ga gewoon een keer op les bij mama.
Ik heb nog nooit een vrouw gehad die stil bleef liggen. Maar ik kan zelf natuurlijk ook gewoon stil blijven liggen hequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders als dan een voorbinddildo.
Zodra ie aan dildo's denkt denkt ie niet meer aan grammaticaquote:
*fixed*quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra ie aan dildo's denkt, denkt ie niet meer aan grammatica
Is dit wat? http://www.metronieuws.nl(...)rZkbx!s5HR02ihxcDuQ/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
Maakt je moeder toevallig ook zelf massala-kruiden? Ik kan maar geen goed recept vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
Dat recept van de roti iig wel. Zo doet mijn moeder het iig. Kuiltjes maken, vullen, dichtmaken en dan met ronde bewegingen rollenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dit wat? http://www.metronieuws.nl(...)rZkbx!s5HR02ihxcDuQ/
Ik dacht ook aan dildo's.quote:
Staat al heel lang op m'n planning om die eens te makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat recept van de roti iig wel. Zo doet mijn moeder het iig. Kuiltjes maken, vullen, dichtmaken en dan met ronde bewegingen rollen.
Nope. Wij doen meestal kipstukjes door de aardappel/kousenband en dan met kerrie. Voor losse gekruide kipstukken (met bot), zal ik eens vragen wat ze erdoor doet. Volgens mij gewoon knoflook, ui, ketjap enzo, en dan wat verse peterselie, selderij enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt je moeder toevallig ook zelf massala-kruiden? Ik kan maar geen goed recept vinden
Ik denk dat de spliterwten meer voor de structuur zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat recept van de roti iig wel. Zo doet mijn moeder het iig. Kuiltjes maken, vullen, dichtmaken en dan met ronde bewegingen rollen.
Ik denk dat ze er geen gele erwten indoet, maar ik denk dat dat niet erg veel scheelt qua smaak.
Hmmm, jammer. Maar kerrie is in principe prima toch? Hoewel je daar natuurlijk ook 100 verschillende soorten van hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Wij doen meestal kipstukjes door de aardappel/kousenband en dan met kerrie. Voor losse gekruide kipstukken (met bot), zal ik eens vragen wat ze erdoor doet. Volgens mij gewoon knoflook, ui, ketjap enzo, en dan wat verse peterselie, selderij enzo.
Nope. Als je uitrolt in een ronde beweging worden ze perfect rond. Maar je moet het niet te hard doen want dan krijg je dus gaten. Ik ga dan idd recht rollen. En dan wordt het onmogelijk om het perfect rond te krijgen. Mama is zo in een paar draaien klaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Staat al heel lang op m'n planning om die eens te maken
Hoe bedoel je rollen met ronde bewegingen?Niet gewoon een deegroller erover en klaar?
Ja, wel altijd van de toko.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Maar kerrie is in principe prima toch? Hoewel je daar natuurlijk ook 100 verschillende soorten van hebt
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik had op Lowlands zo'n surinaams broodje met... mokis... nog iets. Zoiets
En dan van die speciale sambal saus er op. Veel lekkerder dan chinese sambal bij!
Ik ookquote:
Bedoel je dan duwend met de bal van je hand ofzo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Als je uitrolt in een ronde beweging worden ze perfect rond. Maar je moet het niet te hard doen want dan krijg je dus gaten. Ik ga dan idd recht rollen. En dan wordt het onmogelijk om het perfect rond te krijgen. Mama is zo in een paar draaien klaar.
Typo: Moksiquote:
Ik zoek even een filmpjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bedoel je dan duwend met de bal van je hand ofzo?
Ik ben nu al verliefd op Manjulaquote:
Chau mein, ook lekker, of geroosterd speenvarkenquote:
Jaquote:
Ik bel de roti expres wel eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:45 schreef Ripley het volgende:
Dat mis ik ook van in het centrum wonen - afhalen bij de surinamer! In geuzenveld zitten alleen lekkere arabische tentjes
heb een goeie toko zitten in de buurt, niet echt 1 keuken, maar wel veel surinaamse invloeden. Maar ook indonesisch etc, Zit ook altijd vol met indo's en aziaten. En lekker goedkoop, soep+hoofdgerecht (voor 2 dagen genoeg) euro of 11.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:45 schreef Ripley het volgende:
Dat mis ik ook van in het centrum wonen - afhalen bij de surinamer! In geuzenveld zitten alleen lekkere arabische tentjes
Ik smul!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef Ang3l het volgende:
We noemen dit topic voortaan "Tussen CUL en Voorbindlul"
ja nice hequote:
En een computer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef Tegan het volgende:
Seks en eten, alles wat je nodig hebt toch.
Het had een 10 moeten zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn eerste cijfer voor mijn tweede studie
een 9!!!
wel voor een opdracht, geen toets
maar goed een 9 is een 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het had een 10 moeten zijnAsian Dad, is that you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, kun je vanaf nu 40% rustiger aan doen dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn eerste cijfer voor mijn tweede studie
een 9!!!
wel voor een opdracht, geen toets
maar goed een 9 is een 9
*bwork*quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil wel tussen CL in zitten met een voorbinddildoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het had een 10 moeten zijnJa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij wil hem als voorbeeld dus dan zeg je eigenlijk dat het een 10 is toch? maar goed, ik dacht laat ik niet meteen moeilijk gaan doen
en tnx iedereen!He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
die neiging is er zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi, kun je vanaf nu 40% rustiger aan doen dus.
Tussen CL ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:53 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel tussen CL in zitten met een voorbinddildo.
Briljantquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef Tegan het volgende:
Zo die vulling dus. Maar zij rolt niet zoals mijn mama.
Tiger Momquote:
quote:
oh nvquote:
Ik had ook liever dat ze mijn benen gezegd had, en dan zonder voorbinddildo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nv
of wacht? T wil tussen de benen van CL?
Als ze voor jou komen niet neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal sirenes achter elkaar die in de buurt stoppen, da's niet goed he?
Vanavond. Bij mij op de bank. Wijntje erbij. Tapasje. Kom je? *wink wink nudge nudge*quote:
Ik las "porno met spleetjes"quote:
Ze lezen half mee op fok en denken dat je op dit moment hardlopend in het park uit elkaar getrokken wordt, tegen je zin!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal sirenes achter elkaar die in de buurt stoppen, da's niet goed he?
Wijn en porno en tapasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond. Bij mij op de bank. Wijntje erbij. Tapasje. Kom je? *wink wink nudge nudge*
Amber aleeeerrrrt!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze lezen half mee op fok en denken dat je op dit moment hardlopend in het park uit elkaar getrokken wordt, tegen je zin!
"Amber Lips"quote:
Jij weet heul niet wat je met een vrouw aan moet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
CL en ik als duo: Amber Lips & Amber Bips.
Samen kletsen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat je met een vrouw aan moet.
De afwas laten doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat je met een vrouw aan moet.
quote:'Weekendje weg is geen leuke verrassing'
AMSTERDAM - Vrouwen vinden een weekendje weg geen leuke verrassing, zo blijkt uit onderzoek van een Britse luchtvaartmaatschappij.
Vrouwen bereiden een weekendje weg graag zelf rustig voor en willen dan ook het liefst gemiddeld zeven dagen en elf uur voor vertrek gewaarschuwd worden, zelfs bij een klein tripje.
Hoewel een weekendje weg zeker een welkom cadeau is, is 40 procent van de 2.000 geënquêteerde vrouwen ervan overtuigd dat haar partner zoiets niet bedenkt.
Een vijfde van de vrouwen wie het wel is overkomen en spontaan mee op reis is genomen, was kwaad omdat zij het niet van tevoren wist.
Outfits
De gemiddelde vrouw denkt minstens negen outfits nodig te hebben voor een korte trip en een vergeten kledingstuk kan bij een kwart de vakantie volledig verpesten.
Vrouwen worden per relatie gemiddeld twee keer getrakteerd op een spontaan en attent gebaar van vriend- of manlief. Een kwart van de ondervraagde vrouwen is dan ook van mening dat haar partners idee van spontaniteit een afhaalmaaltijd is.
quote:
Nu al legendarisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
CL en ik als duo: Amber Lips & Amber Bips.
Jawel hoor, graag zelfs, alleen regel dan ook gelijk een oppas voor de diertjes. Anders ga ik niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En je moet ze ook niet verrassen met een weekendje weg:
[..]
Aan het werk Lit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, graag zelfs, alleen regel dan ook gelijk een oppas voor de diertjes. Anders ga ik niet.
Ja, datquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, graag zelfs, alleen regel dan ook gelijk een oppas voor de diertjes. Anders ga ik niet.
Inderdaad, wat moet je met 9 outfits voor een weekendje? Gewoon wat in een tas gooien en tja als iets er niet bij zit... misschien lekker shoppen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden. Maar ik weet het idd graag vantevoren. Of dat ik toch al het weekend bij hem zou doorbrengen ofzo. En ik neem niet negen outfits mee, en als ik iets niet heb, jammer dan.
Twee paar schone sokken? Wat doe je met die sokken tijdens het neuken dat je meerdere schone paren nodig hebt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor een weekendje weg heb je toch alleen 2 paar schone sokken en een tandenborstel nodig?
Precies. Op vakantie was ik ook de enige die nog een paar kilo extra mee kon nemen als het moestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moet je met 9 outfits voor een weekendje? Gewoon wat in een tas gooien en tja als iets er niet bij zit... misschien lekker shoppen.
Tandenborstels en ondergoed hebben ze daar ook wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moet je met 9 outfits voor een weekendje? Gewoon wat in een tas gooien en tja als iets er niet bij zit... misschien lekker shoppen.
moet zoiets vanzelfsprekends nog opgenoemd worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SokkenTandenborstels
Outfits
![]()
Er is maar één ding belangrijk en dat is een snelle internetverbinding ter plekke.
Tijdens je vakantiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SokkenTandenborstels
Outfits
![]()
Er is maar één ding belangrijk en dat is een snelle internetverbinding ter plekke.
Heb je wel eens een week zonder gezeten met je familie opgesloten in een vochtig krot waar je hutjemutje zit?quote:
Ik pruts nooit met filmpjes maar een vriend van me klaagt ook altijd over dat programma, als ik het zo allemaal hoor is er feitelijk gewoon niet mee te werken zodra je iets anders wilt gaan doen dan alleen het simpelste van het simpelste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef MNR het volgende:
Zeg, nog even over die LEGALE software. Ik zit nu dus te editen in Windows Movie Maker en dat ding zit BOORDEVOL bugs!!!Niet te geloven, als ik de cursor - ook wel Timeline - verplaats, dan loopt héél de audio niet meer synchroom met de tijd).
Betaalde software zeggen ze dan
Nou, mijn mening sluit daar volledig op aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pruts nooit met filmpjes maar een vriend van me klaagt ook altijd over dat programma, als ik het zo allemaal hoor is er feitelijk gewoon niet mee te werken zodra je iets anders wilt gaan doen dan alleen het simpelste van het simpelste.
Goh een date én baby post... Net als je denkt dat het niet erger kon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Vandaag kwam collega langs het werk met haar net nieuwe mini. En hij is echt echt klein zeg. Terwijl hij al best wel oud is. Hij is geboren op mijn en dates eerste date.
Ik heb de post expres zo gemaakt omdat ik wist dat jij daar niet tegen kan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh een date én baby post... Net als je denkt dat het niet erger kon.
Gewoon loslaten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh een date én baby post... Net als je denkt dat het niet erger kon.
En je vroeg je af hoe een mini van jou en date er uit zou zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Vandaag kwam collega langs het werk met haar net nieuwe mini. En hij is echt echt klein zeg. Terwijl hij al best wel oud is. Hij is geboren op mijn en dates eerste date.
Dat heeft ze vast al geprobeerd via deze website.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En je vroeg je af hoe een mini van jou en date er uit zou zien.
Nope. Hij was wel lief om vast te houden enzo. En om een keer blokkentorens mee te bouwen ofzo. Verder was het ook wel leuk dat hij na een tijdje weer weg gingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je vroeg je af hoe een mini van jou en date er uit zou zien.
das toch nog mooi op schema?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef MissMSX het volgende:
M'n schoonzus is morgen uitgerekend en ze is nog niet bevallen
Het duurt mij allemaal veel te langquote:
Insteken, doorhalen en af laten glijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:56 schreef dr.Qwak het volgende:
[..]
Gewoon loslaten.![]()
Van je af laten glijden.![]()
Parkeer het maar even ergens of zo.
Geniet nog even van de rustquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het duurt mij allemaal veel te lang
Gaat voor mij de rust ook over zijn dan?quote:
Natuurlijk. jij moet ook luiers verschonen, oppassen op dat krijsende ding, geld geven voor kado's, druk maken erover, luisteren naar de horrorverhalen.. dat soort dingen allemaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat voor mij de rust ook over zijn dan?
Gratis oppasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat voor mij de rust ook over zijn dan?
Gewoon een keer van de trap duwen, dan komt hij wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef MissMSX het volgende:
Straks loopt ze twee weken over de datum. Ik ga flippen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. jij moet ook luiers verschonen, oppassen op dat krijsende ding, geld geven voor kado's, druk maken erover, luisteren naar de horrorverhalen.. dat soort dingen allemaal.
Ooooooooooowh, maar ik heb er echt onwijs veel zin in. Voor geen van die dingen ben ik bangquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een keer van de trap duwen, dan komt hij wel.
Niet voor dat mormel zindelijk is. Ik ga geen luiers verschonen. Zeker als het niet van een eigen mormel is.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef MissMSX het volgende:
Ooooooooooowh, maar ik heb er echt onwijs veel zin in. Voor geen van die dingen ben ik bang
Veel plezier is beter op zijn plaatsquote:
Neuh, ik hoef geen eigen babyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Tegan het volgende:
Pas maar op Air. Die wil straks er zelf ook een.
Ik lees gewoon wat ik wil lezenquote:
Nee hoor. Na ruim zes jaar indoctrinatie zijn dat soort wensen er wel uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Tegan het volgende:
Pas maar op Air. Die wil straks er zelf ook een.
Miss dus.
Hoe staat het met jullie baby?quote:
Wat probeer je te maken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef Tegan het volgende:
Boh. Ik ben echt vergeten hoe bakken werkt. Ik verpest nu al drie keer op rij een toetje.
Mini's maken is een terugkerend thema bij jou he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Tegan het volgende:
Chocoladecakejes, en eerder mini-appelflappen.
Wat mislukt daar aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Chocoladecakejes, en eerder mini-appelflappen.
Keertje kook- en bakles van MissM doen?quote:
50.000 O+
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Waar is die hysterische smiley?Deze is ook van toepassing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Waar is die hysterische smiley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Een minuut later is hij geborenquote:
Goh, een date-post, je verwacht het niet....quote:
Of Q. is gewoon echt jouw date.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:15 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel over date praten als je dat zo leuk vind.
Q. is alleen maar kaal op zijn hoofd, dus dat zegt niks.quote:
Ik weet niet of ik wil delen wat date is hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is alleen maar kaal op zijn hoofd, dus dat zegt niks.
Daar ben je dan ook zwartkijker voor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:18 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel tof dat het zo goed gaat met date en mij. Nooit verwacht
.
Mja. Date allemaal dingen plannen voor over maanden! Terwijl ik zoiets heb van, straks is het dan uit!quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook zwartkijker voor.Maar fijn dat het zo goed bevalt!
Dan streep je het door in je agenda en klaar. Niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:22 schreef Tegan het volgende:
Mja. Date allemaal dingen plannen voor over maanden! Terwijl ik zoiets heb van, straks is het dan uit!
Ja, maar ook dingen die gewoon veel geld kosten enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan streep je het door in je agenda en klaar. Niet zo moeilijk doen.
Dan slik je die bittere pil, neem je het verlies en ga je door met je leven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:27 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar ook dingen die gewoon veel geld kosten enzo.
Ik vind het verontrustend dat je weet hoe het voor de rest met de beharing van Q zit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is alleen maar kaal op zijn hoofd, dus dat zegt niks.
Nee dat kost veel geld voor hem. Dus dan is het lullig. Voor mij zou het geen fuck uitmaken denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan slik je die bittere pil, neem je het verlies en ga je door met je leven.
Dan heeft hij er te vaak over gepost hier. Dat ik gezegend ben met een geheugen dat nutteloze feitjes onthoudt, kun je mij niet kwalijk nemen. Zeker met een voorbeeld als dit, is het vooral een vloek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:29 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het verontrustend dat je weet hoe het voor de rest met de beharing van Q zit.
Dan betaal je de helft terug als je je schuldgevoel wil afkopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:30 schreef Tegan het volgende:
Nee dat kost veel geld voor hem. Dus dan is het lullig. Voor mij zou het geen fuck uitmaken denk ik.
[/Teganproblemen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |