Vrijdag kookdag voor mij kan nooit zin maken om doordeweeks te koken dus doe ik het op een dag in een keerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tis mijn gildag vandaag *stampvoet*
had je de oordoppen maar in moeten doen.. die waren uitgedeeld!!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef kwiebuske het volgende:
grmpfl
kon het gillen hier horen MM
probeer te slapen jah...
niettusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef dolfina-chica het volgende:
had je de oordoppen maar in moeten doen.. die waren uitgedeeld!!!!
Maffe heeft ze uitgedeeld!!quote:
sjipsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Maffe heeft ze uitgedeeld!!
en ze staan zelfs in de TT
dan had je maar beter moeten opletten
zie je wel, dat je over dingen heen kijkt!!!quote:
lolquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef dolfina-chica het volgende:
zie je wel, dat je over dingen heen kijkt!!!
quote:
en waar is daar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn slow-chat heeft een meet...
Tis daar helemaal dood
ach arme!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn slow-chat heeft een meet...
Tis daar helemaal dood
Die van ''sex''quote:
Tis heul ver weg, helemaal in Arnhem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ach arme!!
waarom ben jij er niet dan
Och god toch arme jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die van ''sex''
[..]
Tis heul ver weg, helemaal in Arnhem.
En het was kouhoud!!!! Was verkleumd, ondanks dat we allebei thermokleding er onder aan hadden! Maar goed, het was een geslaagde avond en de snoepvoorraad is voorlopig bijgevuldquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef espri het volgende:
ireth wat zien jullie er super uit zeg, geweldig
ja het was echt koud vanavond he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het was kouhoud!!!! Was verkleumd, ondanks dat we allebei thermokleding er onder aan hadden! Maar goed, het was een geslaagde avond en de snoepvoorraad is voorlopig bijgevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |