Degene die dat poste mist gewoon een chromosoom als zijn doel daarmee trollen wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen trollen op youtube
En dan happen ze ook nog toe![]()
[ afbeelding ]
wow... wat een geluk heeft die vent.... die heeft wel 900 engeltjes op zijn schouder gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:43 schreef elkravo het volgende:
lucky bastard!![]()
zie ook de aankomende auto rubber verbranden...
Hmm... ik zie net na 0:06 dat er twee mensen in de auto zitten... waar is nr 2 gebleven? Die gozer stapt uit en kijkt niet om?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
wow... wat een geluk heeft die vent.... die heeft wel 900 engeltjes op zijn schouder gehad.
Godverdomme zegquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen trollen op youtube
En dan happen ze ook nog toe![]()
[ afbeelding ]
quote:
Holyshit ja. Eentje rijd en de ander zit er langs. Ben bang dat de bestuurder zo plat als een dubbeltje is en dat de bijrijder veel geluk heeft gehad. Blij iig dan dat hij leeft en niet die idiote bestuurder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:07 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hmm... ik zie net na 0:06 dat er twee mensen in de auto zitten... waar is nr 2 gebleven? Die gozer stapt uit en kijkt niet om?
Ja fuck, volgens mij zijn het er twee. Heb nu een aantal keer in slow motion en met pauzes terug gekeken, maar ik kan de tweede persoon nergens zien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
wow... wat een geluk heeft die vent.... die heeft wel 900 engeltjes op zijn schouder gehad.
Bij mij hetzelfde. Op tv lijkt het altijd zo makkelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 02:34 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Ja fuck, volgens mij zijn het er twee. Heb nu een aantal keer in slow motion en met pauzes terug gekeken, maar ik kan de tweede persoon nergens zien.
Of hij vliegt echt in een paar frames uit de auto na de 1e knal ofzo...
Wil het graag weten eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 0.09 klapt hij uit de auto over de motorkap en onder de auto door naar de vrachtwagen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:34 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Ja fuck, volgens mij zijn het er twee. Heb nu een aantal keer in slow motion en met pauzes terug gekeken, maar ik kan de tweede persoon nergens zien.
Check het clipje op Youtube met de comment van de uploader.quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:34 schreef hearmeout het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |