quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit al sinds augustus in een sollicitatieprocedure en heb nog steeds geen zekerheid
Maar we houden vol!
Ik hoop toch niet dat ze bij mij er zo lang over gaan doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit al sinds augustus in een sollicitatieprocedure en heb nog steeds geen zekerheid
Maar we houden vol!
Fijn volk daar moet je het van hebben. Een keer voor een uitzendbureau gewerkt als jonkie daarna nooit meer. Moet er niks van hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Balisto het volgende:
De uitzendbureaus hebben er weer zin in (gisteren + vandaag):
"Jij was hier laatst toch ook? Was er iets niet duidelijk?"
"We hebben geen openstaande vacatures." (wat zijn die papiertjes die voor jullie ramen hangen dan)
"Ik kan je nu niet helpen, maar hou onze website in de gaten."
En als het dan weer vrijwel leeg is moet je alsnog een afspraak maken voor een gesprekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef mooiboy89 het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst in mn leven naar een uitzendbureau geweest. het duurde welgeteld 20 seconden. het was er zo druk dat je minstens een kwartier moest wachten voor je aan de beurt kwam. morgen miss en anders maandag nog maar x proberen.
Ik vind een kwartier wel meevallen hoor, meestal (zo ging het in mijn tijd), gaven ze dan alvast een kaart waarop je zelf je gegevens kon invullen, en als je daarmee klaar was dan had je gelijk een gesprekje, overigens is het misschien slim om alvast online je gegevens in te vullen, en vervolgens naar het uitzendbureau te gaan, dat staat proactief, en scheelt weer suf invulwerk voor hen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef mooiboy89 het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst in mn leven naar een uitzendbureau geweest. het duurde welgeteld 20 seconden. het was er zo druk dat je minstens een kwartier moest wachten voor je aan de beurt kwam. morgen miss en anders maandag nog maar x proberen.
En jouw droombaan is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef mooiboy89 het volgende:
lol wat een drama en dan zul je straks zien dat ze met allemaal kutbaantjes aankomen voor amper 10 e per uur gaat toch nergens meer over
Reken maar dat je met uitzendwerk niet veel meer verdient dan minimum.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef mooiboy89 het volgende:
lol wat een drama en dan zul je straks zien dat ze met allemaal kutbaantjes aankomen voor amper 10 e per uur gaat toch nergens meer over
Hier staan er best veel: http://www.indeed.nl/Koerier-vacaturesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef mooiboy89 het volgende:
ik wil koerierswerk doen met name savonds/snachts.
Ik denk dat uitzendwerk vooral geschikt is om ervaring op te doen, zo tussen me 20e en 25e vrijwel alleen uitzendwerk gedaan, maar daarom nu wel kennis van heel veel verschillende sectoren, iets wat in me werk nog steeds dagelijks van pas komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef Balisto het volgende:
[..]
Reken maar dat je met uitzendwerk niet veel meer verdient dan minimum.
Wat voor werk is dan juist geschikt om op een hoger gemiddeld uurloon te komen voor een relatief kortere periode (6 maanden)?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat uitzendwerk vooral geschikt is om ervaring op te doen, zo tussen me 20e en 25e vrijwel alleen uitzendwerk gedaan, maar daarom nu wel kennis van heel veel verschillende sectoren, iets wat in me werk nog steeds dagelijks van pas komt
Schoonmaakwerk betaald gemiddeld wel redelijk naar mijn weten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef mooiboy89 het volgende:
[..]
Wat voor werk is dan juist geschikt om op een hoger gemiddeld uurloon te komen voor een relatief kortere periode (6 maanden)?
interessant, het betaalt erg goed en je hoeft er weinig voor te doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef raptorix het volgende:
http://www.qpsvrijwilliger.nl/vergoeding/
Valt ook tegen hoor. Op meer dan 9 euro per uur hoef je niet te rekenen (wel meer dan outbound callcenterwerk). En het is meestal maar 2 uurtjes per dag, dus veel schiet je er niet mee op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Schoonmaakwerk betaald gemiddeld wel redelijk naar mijn weten.
Het is over algemeen relaxed werk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Balisto het volgende:
[..]
Valt ook tegen hoor. Op meer dan 9 euro per uur hoef je niet te rekenen (wel meer dan outbound callcenterwerk). En het is meestal maar 2 uurtjes per dag, dus veel schiet je er niet mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |