abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118458148
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

De OP vind je hier.

Veel succes iedereen met het vinden van een baan. ^O^

*Mensen die zich geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We hoeven dat gepoch er niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht erop kunnen eigen topics geopend worden.
pi_118458988
*O* Dinsdag op gesprek voor hopelijk mijn nieuwe baan!!!! Ik wil deze echt zoooo graag hebben.....
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_118459280
Ik zit al sinds augustus in een sollicitatieprocedure en heb nog steeds geen zekerheid :{
Maar we houden vol!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:05:29 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118460194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit al sinds augustus in een sollicitatieprocedure en heb nog steeds geen zekerheid :{
Maar we houden vol!
:D ze nemen de tijd :')
pi_118461016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar we houden vol!
Ik hoop toch niet dat ze bij mij er zo lang over gaan doen :')
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_118461901
De uitzendbureaus hebben er weer zin in (gisteren + vandaag):

"Jij was hier laatst toch ook? Was er iets niet duidelijk?"
"We hebben geen openstaande vacatures." (wat zijn die papiertjes die voor jullie ramen hangen dan)
"Ik kan je nu niet helpen, maar hou onze website in de gaten."
pi_118461968
ik ben vandaag voor het eerst in mn leven naar een uitzendbureau geweest. het duurde welgeteld 20 seconden. het was er zo druk dat je minstens een kwartier moest wachten voor je aan de beurt kwam. morgen miss en anders maandag nog maar x proberen.
pi_118461981
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Balisto het volgende:
De uitzendbureaus hebben er weer zin in (gisteren + vandaag):

"Jij was hier laatst toch ook? Was er iets niet duidelijk?"
"We hebben geen openstaande vacatures." (wat zijn die papiertjes die voor jullie ramen hangen dan)
"Ik kan je nu niet helpen, maar hou onze website in de gaten."
Fijn volk daar moet je het van hebben. Een keer voor een uitzendbureau gewerkt als jonkie daarna nooit meer. Moet er niks van hebben.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118462164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef mooiboy89 het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst in mn leven naar een uitzendbureau geweest. het duurde welgeteld 20 seconden. het was er zo druk dat je minstens een kwartier moest wachten voor je aan de beurt kwam. morgen miss en anders maandag nog maar x proberen.
En als het dan weer vrijwel leeg is moet je alsnog een afspraak maken voor een gesprek :')
pi_118462220
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef mooiboy89 het volgende:
Ik vind een kwartier wel meevallen hoor, meestal (zo ging het in mijn tijd), gaven ze dan alvast een kaart waarop je zelf je gegevens kon invullen, en als je daarmee klaar was dan had je gelijk een gesprekje, overigens is het misschien slim om alvast online je gegevens in te vullen, en vervolgens naar het uitzendbureau te gaan, dat staat proactief, en scheelt weer suf invulwerk voor hen.

Ik heb eigenlijk altijd wel goede ervaringen met uitzendbureaus gehad, enige wat wel eens gebeurde was dat een baan via hun kant eerder werd opgezegt als verwacht, anderzijds heb ik ook vaak genoeg opgezegt van mijn kant, dat weet je nu eenmaal.

Belangrijkste bij uitzendbureau is dat je afspraken nakomt en vaak je gezicht laten zien, als je toch in de buurt bent, gewoon even vragen of er misschien nieuwe dingen zijn, probeer ook een vast contact persoon te krijgen en vertel wat je droombaan is, ze zullen dan toch sneller aan je denken dan de gemiddelde uitzendkracht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_118462291
lol wat een drama en dan zul je straks zien dat ze met allemaal kutbaantjes aankomen voor amper 10 e per uur gaat toch nergens meer over
pi_118462310
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef mooiboy89 het volgende:
lol wat een drama en dan zul je straks zien dat ze met allemaal kutbaantjes aankomen voor amper 10 e per uur gaat toch nergens meer over
En jouw droombaan is?
pi_118462334
ik wil koerierswerk doen met name savonds/snachts.
pi_118462429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef mooiboy89 het volgende:
Reken maar dat je met uitzendwerk niet veel meer verdient dan minimum.
pi_118462444
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef mooiboy89 het volgende:
ik wil koerierswerk doen met name savonds/snachts.
Hier staan er best veel: http://www.indeed.nl/Koerier-vacatures
Bij medische instellingen zijn ook vaak koeriers nodig, misschien wat open sollicitaties doen daar?
pi_118462471
@raptor, bedankt voor de tip, zal er eens kijken.

@balisto, ik kan snachts werken dan kun je toch wel meer verdienen dan 10 e pu als 23 jarige?
pi_118462495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef Balisto het volgende:

[..]

Reken maar dat je met uitzendwerk niet veel meer verdient dan minimum.
Ik denk dat uitzendwerk vooral geschikt is om ervaring op te doen, zo tussen me 20e en 25e vrijwel alleen uitzendwerk gedaan, maar daarom nu wel kennis van heel veel verschillende sectoren, iets wat in me werk nog steeds dagelijks van pas komt :)
pi_118462580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat uitzendwerk vooral geschikt is om ervaring op te doen, zo tussen me 20e en 25e vrijwel alleen uitzendwerk gedaan, maar daarom nu wel kennis van heel veel verschillende sectoren, iets wat in me werk nog steeds dagelijks van pas komt :)
Wat voor werk is dan juist geschikt om op een hoger gemiddeld uurloon te komen voor een relatief kortere periode (6 maanden)?
pi_118462678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef mooiboy89 het volgende:

[..]

Wat voor werk is dan juist geschikt om op een hoger gemiddeld uurloon te komen voor een relatief kortere periode (6 maanden)?
Schoonmaakwerk betaald gemiddeld wel redelijk naar mijn weten.
Sommige horeca ook wel, maar dan moet je het wel van je fooi en zwarte deel hebben, mijn vriend werkte bij een topzaak in Amsterdam en die had sommige avonden een bonus + fooi van boven de 100 euro op ze basis loon.

En als je echt lui wilt zijn dan kun je nog altijd aan medicijn test programma's mee doen :)
pi_118462745
thanks, hoe betaalt dat medisch testprogramma?
pi_118462892
lol ik zit op zo'n site te kijken. uiteraard scrol ik meteen door naar het vergoedingskopje.

Vergoeding
Er is een vergoeding van 10 euro voor het deelnemen, welke je ontvangt in de vorm van een boekenbon.
pi_118462901
pi_118463202
quote:
interessant, het betaalt erg goed en je hoeft er weinig voor te doen.
pi_118464395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Schoonmaakwerk betaald gemiddeld wel redelijk naar mijn weten.
Valt ook tegen hoor. Op meer dan 9 euro per uur hoef je niet te rekenen (wel meer dan outbound callcenterwerk). En het is meestal maar 2 uurtjes per dag, dus veel schiet je er niet mee op.
pi_118464570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Balisto het volgende:

[..]

Valt ook tegen hoor. Op meer dan 9 euro per uur hoef je niet te rekenen (wel meer dan outbound callcenterwerk). En het is meestal maar 2 uurtjes per dag, dus veel schiet je er niet mee op.
Het is over algemeen relaxed werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')