abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118501209
Ik krijg gelijk weer zin in dit soort acties, gezelligheid. Simpele dingen. In plaats van hier hele dagen rond te zweven.. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Gertje-Plongers op 27-10-2012 17:18:16 ]
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:22:06 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118501574
Gebrek aan onafhankelijke media in Nederland

quote:
Wie betaalt, bepaalt
De Nederlandse pers wordt grotendeels gecontroleerd / sterk beïnvloed door de (internationale) bankenelite en de corporatocracy. Dit gebeurt via verschillende paden.

Als eerste bijvoorbeeld via aandeelhouderschap, waarbij winst behalen de belangrijkste prioriteit is van een bedrijf. Een nieuwsbedrijf dat genoteerd is op de beurs lijkt dan ook direct in tegenspraak te zijn met een “vrije onafhankelijke pers”. Daarnaast zijn veel banken tegenwoordig aandeelhouders van deze nieuwsbedrijven zodat ze via die positie een directe invloed hebben op de media.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:25:31 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118501676
De oorlog die je niet ziet op het NOS journaal

quote:
John Pilger onderzoekt in deze documentaire, “The War You Don`t See“, wat voor rol de hedendaagse nieuwsmedia spelen in de verslaggeving van oorlogen. Hij laat pijnlijk zien hoe de mainstream of 1% nieuwsmedia tegenwoordig vaak niets minder zijn dan een belangrijk propaganda kanaal van het leger om de oorlog te verkopen aan het volk thuis op de bank achter de TV.
pi_118501957
quote:
Welk leger? Datzelfde leger dat wegbezuinigd is?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:51:34 #30
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_118502369
quote:
Ja dag zulke nieuwsberichten geloof ik dus niet,het komt uit de media dus is niet betrouwbaar.

Aangezien dit topic weinig meer met Occupy te maken heeft en hier alleen maar irrelevant 'nieuws' en youtube linkdumps worden gepost, hierbij een filmpje van hoe je een appelboom snoeit:

pi_118502449
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ja dag zulke nieuwsberichten geloof ik dus niet,het komt uit de media dus is niet betrouwbaar.

Aangezien dit topic weinig meer met Occupy te maken heeft en hier alleen maar irrelevant 'nieuws' en youtube linkdumps worden gepost, hierbij een filmpje van hoe je een appelboom snoeit:

Wacht ff, ik postte wel een belangrijke link van Occupy Amsterdam hoor }:|
Niet gelezen zeker? Filmpjes ook niet gekeken? :(

Maar nu we het over snoeien hebben, weet jij of je een druif ook moet snoeien?
pi_118502505
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vindt het nog steeds geld zat.

quote:
Het budget anno 2011 was ¤8.732.600.000
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Krijgsmacht
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_118502548
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vindt het nog steeds geld zat.

[..]

Ik niet. Ze zouden beter op andere dingen kunnen bezuinigen.
We zijn straks een tandeloze leeuw.
pi_118502606
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik niet. Ze zouden beter op andere dingen kunnen bezuinigen.
We zijn straks een tandeloze leeuw.
Beter investeren in vertrouwen en samenwerking, kost een stuk minder ook.
pi_118502668
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

En hoe wil je concreet investeren in vertrouwen?
pi_118502790
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En hoe wil je concreet investeren in vertrouwen?
Door het uit te proberen en de basis te leggen voor een andere kijk op zaken, je beschermd alleen vanuit wantrouwen en angst. Het is een richting die je bewust moet ingaan, en actief aansturen op veranderingen op basis van dit principe.

Je kunt altijd nog terug.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:07:48 #37
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_118502812
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat om het Amerikaanse leger. Visionair.nl betrekt het ietwat ongelukkig op de Nederlandse situatie. Volgens Pilger loopt Hollywood aan de leiband van het Pentagon en zijn al die blockbusterfilms over oorlog en terrorisme in feite reclame voor het Amerikaanse defensieapparaat en een subtiele bevestiging voor de ideologie dat de VS zich als politieman van de wereld zou moeten opstellen. Het resultaat daarvan is volgens Pilger dat ieder militair ingrijpen van Amerikaanse zijde in dat opzicht beschouwd wordt (als politieoptreden dus) en dat verdoezeld wat er eigenlijk gaande is: ordinaire roofoorlogen.
pi_118502945
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Door het uit te proberen en de basis te leggen voor een andere kijk op zaken, je beschermd alleen vanuit wantrouwen en angst. Het is een richting die je bewust moet ingaan, en actief aansturen op veranderingen op basis van dit principe.

Je kunt altijd nog terug.
Hoe dan? Want het klinkt allemaal heel mooi, maar we leven nu eenmaal in een wereld waar overal oorlog is, dus het zou hier ook kunnen. En dan staan we daar met ons vertrouwen. Zonder leger.
pi_118503028
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het gaat om het Amerikaanse leger. Visionair.nl betrekt het ietwat ongelukkig op de Nederlandse situatie. Volgens Pilger loopt Hollywood aan de leiband van het Pentagon en zijn al die blockbusterfilms over oorlog en terrorisme in feite reclame voor het Amerikaanse defensieapparaat en een subtiele bevestiging voor de ideologie dat de VS zich als politieman van de wereld zou moeten opstellen. Het resultaat daarvan is volgens Pilger dat ieder militair ingrijpen van Amerikaanse zijde in dat opzicht beschouwd wordt (als politieoptreden dus) en dat verdoezeld wat er eigenlijk gaande is: ordinaire roofoorlogen.
Ja, dat verduidelijkt het.
Nou ja, Nederland doet in die zin mee, dat 'wij' ook mannen op missies sturen.
pi_118503080
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe dan? Want het klinkt allemaal heel mooi, maar we leven nu eenmaal in een wereld waar overal oorlog is, dus het zou hier ook kunnen. En dan staan we daar met ons vertrouwen. Zonder leger.
Geloof me, ook met leger sta je binnen de kortste keren raar te kijken, we zijn een erg klein land namelijk met geen enkele vuurkracht als het zou moeten.

Ik snap wel dat je je veiliger voelt met een leger maar ik denk dat in geval van een echte oorlog we zo klaar zijn.

En hoe precies je dat zou moeten bereiken weet ik ook niet gelijk, maar dat kun je aan de hand van onderzoek uitzoeken. Vertrouwen moet je kweken en je best voor doen, transparant zijn in je doelstellingen en in samenspraak de doelen nastreven. Zo moeilijk kan het niet zijn. Als er maar echt naar gestreefd zou worden, in alle oprechtheid.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:33:25 #41
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_118503599
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Geloof me, ook met leger sta je binnen de kortste keren raar te kijken, we zijn een erg klein land namelijk met geen enkele vuurkracht als het zou moeten.

Ik snap wel dat je je veiliger voelt met een leger maar ik denk dat in geval van een echte oorlog we zo klaar zijn.

En hoe precies je dat zou moeten bereiken weet ik ook niet gelijk, maar dat kun je aan de hand van onderzoek uitzoeken. Vertrouwen moet je kweken en je best voor doen, transparant zijn in je doelstellingen en in samenspraak de doelen nastreven. Zo moeilijk kan het niet zijn. Als er maar echt naar gestreefd zou worden, in alle oprechtheid.
Het idee is dan ook dat je je niet in je eentje gaat verdedigen maar je je strijdkrachten coördineert met die van andere landen. Maar als al die andere landen hun defensie ook als ondergeschoven kindje beschouwen maak je idd geen schijn van kans. We leunen nu wel erg op de VS. Conflicten die eigenlijk door Europa opgelost zouden moeten kunnen worden zoals Joegoslavië, Kosovo en Libië (het ligt nl in onze achtertuin) konden we niet af zonder steun van de Amerikanen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:35:37 #42
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_118503676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wacht ff, ik postte wel een belangrijke link van Occupy Amsterdam hoor }:|
Niet gelezen zeker? Filmpjes ook niet gekeken? :(

Maar nu we het over snoeien hebben, weet jij of je een druif ook moet snoeien?
Ik heb er een paar gekeken, mooi stukje indoctrinatie.

Jazeker, zo kun je hem goed leiden en de productie verhogen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Vertrouwen ruimt geen bommen op de Noordzee waarvan er nog duizenden liggen, vertrouwen evacueert geen mensen bij een dijkdoorbraak en met vertrouwen kun je ook moeilijk een heidebrand bestrijden.
pi_118503781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het idee is dan ook dat je je niet in je eentje gaat verdedigen maar je je strijdkrachten coördineert met die van andere landen. Maar als al die andere landen hun defensie ook als ondergeschoven kindje beschouwen maak je idd geen schijn van kans. We leunen nu wel erg op de VS. Conflicten die eigenlijk door Europa opgelost zouden moeten kunnen worden zoals Joegoslavië, Kosovo en Libië (het ligt nl in onze achtertuin) konden we niet af zonder steun van de Amerikanen.
Ik begrijp het ook prima. Je hebt daarin ook gelijk zolang het nodig is om je te moeten verdedigen of bijstaan voor 'vrienden'.

Ik doelde op een geheel andere aanpak door het leger als zodanig overbodig te maken in de toekomst, maar dat is nog ver weg.
pi_118503823
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[..]

Vertrouwen ruimt geen bommen op de Noordzee waarvan er nog duizenden liggen, vertrouwen evacueert geen mensen bij een dijkdoorbraak en met vertrouwen kun je ook moeilijk een heidebrand bestrijden.

Voor die taken heb je niet expliciet een gewapend leger nodig. Al die taken kunnen door een eenheid worden uitgevoerd die geen wapens hebben.
pi_118503849
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:35 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[..]

tot hoever snoei ik die druif terug?

dit dus
we zijn er niet met alleen maar mooie woorden en bedoelingen, er moet concreet ook iets staan

en wat Terecht hierboven ook zegt: we zijn zo goed als afhankelijk van de VS.
pi_118504140
waren er maar eens mooie woorden en goede bedoelingen, dan waren we wellicht al een stuk verder geweest in de menselijke evolutie.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:57:04 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_118506692
quote:
Anonymous hacks 20 million accounts to promote Operation Jubilee

Anonymous hackers claimed that they compromise over 20 million user accounts worldwide this year to promote Operation Jubilee. Large community web sites were targeted to gain access to users' contact information. Many administrators denied that their databases were at risk while all their data was being downloaded. The reason for one of the largest hacking campaigns in history is to rally people to cancel debt and end the economic crisis.

Earlier this month Operation Jubilee came into public view after defacing several popular police forums. Members of the police forums received e-mail inviting them to join the Operation. News of the defaces spread quickly with the help of social media platforms. Until these events, Operation Jubilee was virtually unknown to the general population. Unbeknownst to the public, large web sites were already being attacked for months.

Operation Jubilee is a peaceful protest to take place on the 5th of November in front of Parliament in London. Millions of people have received e-mail messages containing the Rules of Engagement for the Operation. Controversy has sparked around the declaration that protesters will confiscate any weapons that are used against them. The Rules of Engagement state that anyone, protester or police, that causes violence will be subdued.
The stated goal of Operation Jubilee is to cancel all debt. Anonymous has become aware of the collective's potential for social change and is now actively pursuing campaigns for justice. The reason to cancel all debt is to end the economic crisis, end poverty, and cut off the financing for the wars.

The name Anonymous has become synonymous with hacking and protest, but it is difficult to define Anonymous. Many people think of it as an organization, but Anonymous is not organized anyone can become Anonymous by being Anonymous. Anonymous is the idea that anyone can become the change they want to see in the world by hiding their identity.

Recent Hacks under Operation Jubilee:
1.) Anonymous deface UK Police forum and Dating Portal
2.) #OpJubilee - Anonymous Hackers deface UK police forums
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:07:55 #48
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_118509513
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:47:41 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118516189
Maar goed , dat er geen genoeg onafhankelijke media in America en europa is werd mensen heel duidelijk toen Occupy wall street in America en in europa de eerste paar weken uit de MSM werd gehouden tegelijkertijd en alleen op livestreams te volgen was totdat op 15 oktober meer dan 900 steden meededen en toen moesten ze wel . Elke dag merken mensen het die de straat opgaan in verschillende landen dat hun MSM dingen verdraait of achterhoud . Belangrijk nieuws over de EU crisis of belangrijke verdragen hoor ik vaak eerder op Russia today dan hier .
Het is zeker waar wat ze zeggen

zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:49:01 #50
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118516264
Over 25,000 protested in Rome, Italy today against Monti, Troika and EU. #No Monti Day

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')