Is het dat nigarwol? Dan snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee snap ik maar t zijn best dikke bollen
Nee gewoon royal, maar grote bollen vind ik hetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is het dat nigarwol? Dan snap ik het wel ja
Dat ! Dus ik kreeg ook meteen een rooie kopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
damn! dat zou ik niet durven hoor, is net als met kanker, vind dat je met ziektes toch wel wat op moet passen
Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Op mijn werk roep ik alleen kut en kloten
gij eindeloze sloophamerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Mss het volgende:
Ik stap net op de fiets en blijf met mijn voet in het hengsel van mijn tas hangen. Hengsel helemaal afgescheurd... Fuuuu
wij hebben ook de bovenkant erafquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, tweede kattenbak en een spuitbus "mispoes" gescoord
Mijn katten snappen alleen het principe niet van een kattenbak met een klepje
meh, geen optie, ding moet naast de voordeur staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
wij hebben ook de bovenkant eraf
Klepje eruit halen? Hadden wij bij de vorige ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, tweede kattenbak en een spuitbus "mispoes" gescoord
Mijn katten snappen alleen het principe niet van een kattenbak met een klepje
Veel vitamine c nemen is het enige dat ik weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En wakkerrrrr! Maar nog niet van harte![]()
En kutaften in mijn keel, keelpijn
Iemand enig idee wat je daartegen kan doen? Enige dat nu een beetje lijkt te helpen is kamillethee drinken, dat verzacht wat. Maar veel pissen jonguh
Hmm heb alleen van die multivitaminen dingen, misschien daar ff een van pakken dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Veel vitamine c nemen is het enige dat ik weet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn man had ook een goeien matigen actie
Ik wilde gaan slapen daarstraks met mijn duizelige hoofd en toen zag ik ineens een kaartje op mijn nachtkastje. Dus ik dacht meteen oh wat lief![]()
Dus ikke de tekst lezen en zo en was inderdaad lief. Vervolgens zag ik dat er ook een rouwbrief bij lag en daar schrok ik van want ik wist niet wie er dan dood moest zijn en ik vond het nogal bot om dat daar weg te leggen. Maar die bleek dus van mijn tante te zijn en die was in juli overleden. Toen keek ik nog eens goed naar dat kaartje en toen herkende ik hem pas als iets wat ook al maanden bij ons op de kast had gestaan, naast die rouwbrief, en hij had dus gewoon wat opgeruimd en die dingen op mijn nachtkastje gepleurd
met je vingertje doorheen gaan en dan giebelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
En de krullen die hij heeft, het is zo'n lekker ding.
Ik ben altijd z'n krullen zo aan het uitrekken, maar na een tijdje wordt je hand dan weggeveegd want dan is 'ie het zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met je vingertje doorheen gaan en dan giebelen
Ja! Kon er, toen ik het doorhad, ook wel om lachenquote:
ja, mijn nichtje is anderhalf en vindt dat nog geweldig, denk dat dat binnenkort ook wel over isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben altijd z'n krullen zo aan het uitrekken, maar na een tijdje wordt je hand dan weggeveegd want dan is 'ie het zatPeuters en hun eigen wil
.
string? BH voor een 1-tietige?quote:
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn nichtje kan eindelijk mijn naam goed uitspreken![]()
Ze was er zelf zo trots op dat ze het bleef zeggen en ging klappen![]()
Heerlijk, die kindjes, vooral als ze zo heerlijk leergierig, vrolijk en knuffelig zijn
Ah, da's tof! Lief van hem om de avond samen te willen doorbrengen, maar ook gewoon goed dat hij nu lekker zit te gamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja! Kon er, toen ik het doorhad, ook wel om lachen
En heb hem voor vanavond maar weggestuurd.. Hij had geen plannen gemaakt want ik ben net terug na een week en dan gezellig samen en zo![]()
Alleen zit ik hier langzaamaan in te storten en ga dadelijk maar slapen denk ik en dan zou hij hier heel de avond alsnog fijn alleen zitten. Dus nu is ie bij een vriend gamen en gaan we morgen wel gezellig doenHij vond het eerst heel vreemd dat ik dat voorstelde en toen volgde er nog meerdere keren 'weet je het zeker?' maar hij heeft er ook niks aan om hier in z'n eentje te zitten als ik lig te pitten vind ik.
Nee, ik denk dat ik hyem maandag op kan sturen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm heb alleen van die multivitaminen dingen, misschien daar ff een van pakken dan.
Is de doos al onderweg?
ik heb hetzelfde hoor, maar mijn nichtje is echt cute en daar heb ik een band mee. Rest van de kinderen wil ik vaak alleen maar een hoek tegen hun slaap geven en KO meppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb echt zo weinig met kindjes, irriteer me er meestal alleen maar aan
Dan zit je in zo'n vliegtuig en dan zit er achter je zo'n gezin en dan gaat die baby steeds janken en die peuter tegen de stoel aan stompen en veel te hard steeds hetzelfde verhaaltje vertellen en ik wil dan gewoon dat ze hun kop houden![]()
herkenbaar de eerste 60 x dat ik mijn ogen deedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Mirjam het volgende:
een keimooie party0ooglook maken en die dan verneuken door te denken dat die eyeliner vast wel lukt
Oh dat is altijd zo kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef Mirjam het volgende:
een keimooie party0ooglook maken en die dan verneuken door te denken dat die eyeliner vast wel lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |