Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen Fera in TT, dit topic wordt verworpen.
Oké, ik kom er zo snel mogelijk aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:39 schreef heloef het volgende:
Fera het fappen wil nog steeds niet lukken.
quote:
Slaap zacht.quote:
Sorry voor het stelenquote:
Boefjequote:
Maakt niks uit schatje.quote:
dikke trui, jeetje nu al? wat ga je aan doen in dec/jan danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiemorgen Rokje![]()
Ja hier ook, en ik heb een dikke trui aan
Daag Rokje![]()
Geen idee, 3 truien over elkaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dikke trui, jeetje nu al? wat ga je aan doen in dec/jan dan
ik zit hier in een polo...zo koud is het nietquote:
Nachtdienst en meteen slapen lukt me nooit, vandaar deze volgordequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
Thuis en nu nog flashpoint kijken en dan pas slapen? Ik zou een andere volgorde hanteren.
Tevens: ik wil slapen
Polo? Dafuq. Dan vries ik weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik zit hier in een polo...zo koud is het niet
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nachtdienst en meteen slapen lukt me nooit, vandaar deze volgorde.
Hoi, brouwerij is trouwens niet daar waar jij het over had vannacht (wat was het, enschede ofzo) , maar in dommelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
Koud hierrrrrrr verdomme
En gefeliciteerd Fera
En nu weer weg
Zelfde trui, maar dan met verwarming aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dikke trui, jeetje nu al? wat ga je aan doen in dec/jan dan
Die staat nou ook al aan, maar de warmte waait de hal in die in verbinding staat met het magazijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfde trui, maar dan met verwarming aan.
ik ben het kouder gewend. kom uit siberie enzo... (volgens mij collega. bosnie vergelijke met siberiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Polo? Dafuq. Dan vries ik weg.
[..]
Ah, vandaar.
Wel energiebesparendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:05 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ben het kouder gewend. kom uit siberie enzo... (volgens mij collega. bosnie vergelijke met siberie)
wat mij betreft zou verwarming thuis ook rondom 19 staan maar vrouwtje wil het rond 21 hebben...
opnieuw indoen geen optie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
In de bus in slaap gevallen met lenzen in, nu zitten ze kut
even met een schoon pinkje ze een beetje verschuiven, anders even vragen of je buuf er even in wilt spugenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
In de bus in slaap gevallen met lenzen in, nu zitten ze kut
Even kijken. Heb geen buurvrouw hierquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
even met een schoon pinkje ze een beetje verschuiven, anders even vragen of je buuf er even in wilt spugen
Heb je alles zitten teruglezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een geflirt en geslijm hier gister!
Was wel gezellig dus, neem ik aan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, waren maar 1,5 topics ofzo.
Oh, ja ik heb er wel wat meer gemistquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, waren maar 1,5 topics ofzo.
Ja, uitdoen en meteen weer in, zodat je ogen even kunnen ademen en een stoot zuurstof krijgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even kijken. Heb geen buurvrouw hier
Ok, gaan we fixen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, uitdoen en meteen weer in, zodat je ogen even kunnen ademen en een stoot zuurstof krijgen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een geflirt en geslijm hier gister!
Was wel gezellig dus, neem ik aan.
Heb je nog FOK!ster geknuffeld?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]niks gemist denk ik zo
Thuis maar even spytoolen
Niet sinds afgelopen zaterdagnachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog FOK!ster geknuffeld?
Awwwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet sinds afgelopen zaterdagnacht
Druk met werk enzo
Ik blijf van je houden, maar dan op afstand.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit voelt als een dolksteek in mijn borstkas
Waar is de liefde gebleven?
maar maar maar....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf van je houden, maar dan op afstand.
Ik moet nu alleen keiveel opdrachten maken en lezen.Anders is mijn studie straks niet op tijd klaar en moet ik veel centjes terug gaan betalen die ik niet heb.
Ik hoop vandaag ook 2 FOK!sters te knuffelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik niet... degene die dichtbij genoeg durft te komen
2 Maar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag ook 2 FOK!sters te knuffelen.
Mij mag je ook wel knuffelen hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag ook 2 FOK!sters te knuffelen.
Dit. Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. De zon schijnt, maar tyfus wat koud buiten.
Gaat een koud weekend worden. Wel 3 cm denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. De zon schijnt, maar tyfus wat koud buiten.
Ja, 2 maar.quote:
Doe ik misschien ook wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij mag je ook wel knuffelen hoor
Dan zal ik vannacht maar niet buiten komen als ik jou wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat een koud weekend worden. Wel 3 cm denk ik
* Faxie geeft virtuele knuffel
Geilquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 2 maar.
[..]
Doe ik misschien ook wel.
Hahha, ik moet er het hele weekend vroeg uit. En de hele week erna ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceIk wou dat ik ook nog in bed lag
Ik ben er de hele week al vroeg uit, behalve maandagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hahha, ik moet er het hele weekend vroeg uit. En de hele week erna ook
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ging je nu nog surfen dit weekend?
Ach kusjekroelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er de hele week al vroeg uit, behalve maandag![]()
Morgen weet ik niet en zondag ook vroeg.
Doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:13 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de hele week kunnen uitslapen
Volgende week weer de hele week 5 uur
Iig het hele weekend zon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat een koud weekend worden. Wel 3 cm denk ik
* Faxie geeft virtuele knuffel
Ik wist geen eens dat er buien aankwamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mee gaat vallen met de buien morgen
Loop je daar met je slaapdronken kop.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach best leuk werk hoor. Maar ochtenddienst is dodelijk
Kom ik net op FOKquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef MissExpert het volgende:
Peeps,ik ga douchen en weg. Heb geen tijd voor FOK!
Zoiets jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Loop je daar met je slaapdronken kop.
Daarom gaat ze ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom ik net op FOK
Veel doucheplezier
Daag daagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef MissExpert het volgende:
Peeps,ik ga douchen en weg. Heb geen tijd voor FOK!
Maar ik woon niet aan de kust. So I don't carequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan de kust buien en wellicht onweer zelfs
Laatste keer dat ik keek dan...
Ja maar ik welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik woon niet aan de kust. So I don't care.
Het oostenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik woon niet aan de kust. So I don't care.
Mensen die niet in de bergen wonenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet aan de kust wonen.
Bergenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mensen die niet in de bergen wonen
Wat is daarmeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet aan de kust wonen.
Dure pasfoto's heb jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Pasfoto's net waren even duur als een knipbeurt bij de kapper
Zwitserlandquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
RotterdamMaar mijn ouders wonen in Zwitserland
kapper 11E pasfoto's 10Equote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dure pasfoto's heb jij
Mijn kapper is 18 euro
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZwitserlandDaar ga ik nog een keer met de motor heen
10 euro is wel een normale prijs voor pasfoto'squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kapper 11E pasfoto's 10E
[..]
Niks.quote:
Mijn pasfoto's zijn duurder altijd dan de kapper.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dure pasfoto's heb jij
Mijn kapper is 18 euro
Dan heb jij een spotgoedkope kapper of dure pasfoto's.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Pasfoto's net waren even duur als een knipbeurt bij de kapper
Werkse Fax.quote:
Jij gaat niet naar de kapper? Of een hele dure fotograafquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks.
[..]
Mijn pasfoto's zijn duurder altijd dan de kapper.
vind je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 euro is wel een normale prijs voor pasfoto's
ik ga jou mislopen bij de meet als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik niet... degene die dichtbij genoeg durft te komen
Ja en wat dacht je van fotopapierquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vind je?Ik ging op een stoel zitten, die vent klikte 1x deed wat met de PC en klaar ...
Was binnen 2 minuten weer klaar
11E om goed geknipt te wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb jij een spotgoedkope kapper of dure pasfoto's.
Meer oost dan west... Denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al vinden veel mensen Apeldoorn geen oosten
Dank je wel schatteke.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
Koud hierrrrrrr verdomme
En gefeliciteerd Fera
En nu weer weg
Hoe duur kan dat nou zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van fotopapier
Goedkope kapper dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
11E om goed geknipt te worden
Kapper kost 10 tot 12,50. Laatste 2 keer pasfoto's laten maken was dat 14 euro ofzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat niet naar de kapper? Of een hele dure fotograaf
En wat dacht je van uurloon, en huur van het pand en camera enz enz enz. En hij moet er ook nog wat op verdienen.quote:
Dafuqquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapper kost 10 tot 12,50. Laatste 2 keer pasfoto's laten maken was dat 14 euro ofzo.
Dat moet je allemaal terugrekenen naar die 2 minuten hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat dacht je van uurloon, en huur van het pand en camera enz enz enz. En hij moet er ook nog wat op verdienen.
Jah, de dames staan tot uw beschikking vanavondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga jou mislopen bij de meet als ik me niet vergis?
Dank je wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat moet je allemaal terugrekenen naar die 2 minuten heDan is het nog geeneens 2 euro gok ik
Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat dacht je van uurloon, en huur van het pand en camera enz enz enz. En hij moet er ook nog wat op verdienen.
Maar dan kan hij toch ook 5 euro vragen, heeft hij 3E winst ipv die 10E en dan klanten uitknijpenquote:
en ook van mij gefeliciteerdquote:
quote:
Jij wordt toch ook liever rijk i.p.v. dat je net rond kan komenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan kan hij toch ook 5 euro vragen, heeft hij 3E winst ipv die 10E en dan klanten uitknijpen
Ja maar, Ja maar Ja maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook liever rijk i.p.v. dat je net rond kan komen
Ligt eraan he. Als iets te duur is verdien je ook niet genoeg wanneer niemand er gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook liever rijk i.p.v. dat je net rond kan komen
Pasfoto's heeft toch iedereen nodig, dus kunnen ze die prijs lekker hoog houden. Of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:
Dank je wel!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:33 schreef TheClown1 het volgende:
Fera van harte....moge het een mooie dag worden
Dat is waar. Niemand gaat pasfoto's laten maken waar het 30 euro isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Als iets te duur is verdien je ook niet genoeg wanneer niemand er gebruik van maakt.
Nu zal dat met pasfoto's niet snel gebeuren, maar het principe lijkt me duidelijk.
Nee klopt ook wel, maar ik vind het gemeenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Pasfoto's heeft toch iedereen nodig, dus kunnen ze die prijs lekker hoog houden. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Geldt ook voor benzinequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Pasfoto's heeft toch iedereen nodig, dus kunnen ze die prijs lekker hoog houden. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Exactquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Niemand gaat pasfoto's laten maken waar het 30 euro is
Is het ook. Maar iedere man voor zichzelf en God voor ons allen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel, maar ik vind het gemeen
ik wilde bloemen sturen maar toen bedachtte ik me. ik dacht 'paws' en bloemen wordt waarschijnlijk toch niets..quote:
Benzine is aan de Duitse grens goedkoper dan in het westenquote:
Maar wij hebben zee en strand.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Benzine is aan de Duitse grens goedkoper dan in het westen.
Klopt, maar benzine wordt ook schaars.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook. Maar iedere man voor zichzelf en God voor ons allen.
voor de mensen die aan de grens wonen is dat inderdaad handig. ik snap het overigens niet want in duitsland is hun wegenbelasting doorberekend in benzine en toch is het goedkoper dan hier waar wij teveel betalen aan wegenbelasting.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Exact.quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Exact. En als iedere fotograaf dat gaat doen dan schiet ik wel een portretfoto van mezelf en print ze bij de Hema
.
Ja, maar ik ga niet even naar Duitsland rijden. Ben ik weer terug kan ik weer tankenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
True.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar benzine wordt ook schaars.
Chill. Hebben ze die in mijn maat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik wilde bloemen sturen maar toen bedachtte ik me. ik dacht 'paws' en bloemen wordt waarschijnlijk toch niets..
misschien zoiets :
[ afbeelding ]
Kortom, ik mis er niks aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wij hebben zee en strand.
En Twi.
Ja want dat is precies wat ik bedoel te zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Ja inderdaad
[..]
Ja, maar ik ga niet even naar Duitsland rijden. Ben ik weer terug kan ik weer tanken
[..]
True.
Weet ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja want dat is precies wat ik bedoel te zeggen.
wat er niet is valt te maken uiteraard. hoe lang ben je?quote:
YEAH (throws up weird gang signs)quote:
Dan blijft de vraag: Mis je mij daar niet, in het Oosten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je noemde alleen zee, strand en twi.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag: Mis je mij daar niet, in het Oosten?
er zijn altijd meelopers. laat die jongen toch.quote:
Zijn ouders wonen/woonden wel in Nijmegen ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:45 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
er zijn altijd meelopers. laat die jongen toch.
aldo...how is yo momma?
[ afbeelding ]
of gewoon een broodje kaas, kan ookquote:
Dat is zo normaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
of gewoon een broodje kaas, kan ook
Pistoletje met kaas en komkommerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
of gewoon een broodje kaas, kan ook
Ooohh friet. Ook lekkor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pistoletje met kaas en komkommer
Dat ga ik morgen halen.
En over een half uurtje friet
ik ben al breed genoeg...maar geniet ervan.quote:
Ik kan wel wat vet gebruikenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ben al breed genoeg...maar geniet ervan.
Ging of ga?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef MissExpert het volgende:
Ik ging naar de stad met een vriendin.
Nee hoor, 's-avonds mag je het serverenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat nu lekker vind
Ik heb tot nu toe alleen nog maar yoghurt opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, 's-avonds mag je het serveren![]()
Ik eet in de ochtend gewoon heel weinig
Vandaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga, maar herrinder mezelf er even aan voordat ik de tijd vergeet.
vanaf mobiel aan het posten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga, maar herrinder mezelf er even aan voordat ik de tijd vergeet.
Peters lach! geweldige gastquote:
Jup die woon(d)en in Nijmegenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn ouders wonen/woonden wel in Nijmegen ofzo
Zijn ze nu definitief geëmigreerd dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup die woon(d)en in NijmegenMaar gaan wel hun huis verkopen
Ja, ze wonen al echt in Zwitserland, Vanwege mijn pa's werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn ze nu definitief geëmigreerd dan?Omdat het kan, of voor werk ofzo?
Balen, maar begrijpelijk.
Futurama op mijn laptopquote:
Ah, vandaar. Iemand van een ander forum woont daar ook, zou mee gaan op motortrip, maar kreeg problemen met zijn motor in Duitslandquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ze wonen al echt in Zwitserland, Vanwege mijn pa's werk![]()
maarja, je kunt moeilijk 2 huizen gaan betalen toch
Lausanne is mooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Futurama op mijn laptopDie thuis staat, in de laptoptas
[..]
Ah, vandaar. Iemand van een ander forum woont daar ook, zou mee gaan op motortrip, maar kreeg problemen met zijn motor in DuitslandHij woont vlakbij of in Lausanne geloof ik.
Ja precies, daarom ook begrijpelijk
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of het was bij het andere meerKan ook.
Geen idee, nooit geweest
Ik bedoel die bij Neuchâtel.quote:
Klopt, en verkeersboetes ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen Zwitserland zelf is belachelijk duurTerassen, eten etc
Verkeersboetes gaan naar inkomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel die bij Neuchâtel.
[..]
Klopt, en verkeersboetes ook
Vaak duur dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Verkeersboetes gaan naar inkomen
coolquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens uit rollen..
Vanmiddag via Breda naar Arnhem
nu pas? heb al een halve werkdag erop zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
What the fuck is dat voor gigantische omwegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vrij vandaag, lekker uitgeslapen zodat ik er vanmiddag op de meet niet zo vermoeid uitziequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nu pas? heb al een halve werkdag erop zitten
Vervangende PS3 ophalenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
What the fuck is dat voor gigantische omweg
goede indruk maken, terecht!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrij vandaag, lekker uitgeslapen zodat ik er vanmiddag op de meet niet zo vermoeid uitzie
Jonguh, het is vrijdag, en vakantie, en ik pak nooit de 58 of 27 enzo.. alleen 15, 16, 15 en 325quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Ik wens je vast succes bij knooppunt Ewijk
Bij Ewijk is het altijd raak. En daar komt de A15 op uit volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jonguh, het is vrijdag, en vakantie, en ik pak nooit de 58 of 27 enzo.. alleen 15, 16, 15 en 325
Als ik nog maar weet waar mn maatje ook alweer woonde in Breda
Oh wacht, knooppuunt met de 50?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij Ewijk is het altijd raak. En daar komt de A15 op uit volgens mij.
Drielse dijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, knooppuunt met de 50?
Als het druk blijk ga ik over de Drielsedijk, langs de euj, IJssel?
Hoe laat stop jij met werken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drielse dijkKom je langs Heteren, daar werk ik
Ja, knooppunt met A50 is dat. En het is de Rijn, IJssel ligt bij Deventer/Zwolle
Dan kan ik in Heteren zijn, ben tussen half 3 en 3 in Breda, vanaf daar is Arnhem zo'n anderhalf uur..quote:
Klopt. Al doe ik er iets minder lang overquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan ik in Heteren zijn, ben tussen half 3 en 3 in Breda, vanaf daar is Arnhem zo'n anderhalf uur..
Ik ook, legaal of nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al doe ik er iets minder lang overMaar dat is niet helemaal legaal
![]()
Je mag me wel ophalen als je wilt?
Kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, legaal of niet![]()
Dat was de insteek.. Ik las vanmorgen iets over bus en niet motor
Is dat met of zonder file?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
We doen er 1 uur en 25 minuten over vanaf hier. Best lang nog.
Er staat: In het huidige verkeer.quote:
Dat is dus niet in de spitsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat: In het huidige verkeer.
Maar we gaan 2 uur van te voren weg. Komt wel goed.
Kleuterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Wtf kijken mensen je vreemd aan als je in de trein met je DS zit
Jaloezie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Wtf kijken mensen je vreemd aan als je in de trein met je DS zit
Lang geleden dat ik iemand een spelletje heb zien doen op zijn/haar mobielquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen spelen ook spelletjes op hun mobiel, maar een DS is ineens vreemd![]()
de nieuwe pokemonquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk altijd, wat zou hij spelen?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk altijd, wat zou hij spelen?
Als je daar bent zie je het meteenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
Tamashiiiiiiiiiii
Wat is "We verzamelen op Arnhem CS, bovenop het station"? Bovenop het dak?
Nee hoor, Arnhem CS is een lastig stationquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je daar bent zie je het meteen
hoezo? Nu zijn ze toch eindelijk klaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, Arnhem CS is een lastig station
Volgens mij zijn ze nog steeds niet klaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo? Nu zijn ze toch eindelijk klaar?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog steeds niet klaar.
Grotendeels wel, maar niet helemaal geloof ik. En het wandelgedeelte is beneden, het oude station is boven. Dus ik snap het niet.quote:
gelukkig heb ik een autoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grotendeels wel, maar niet helemaal geloof ik. En het wandelgedeelte is beneden, het oude station is boven. Dus ik snap het niet.
Mijn ogen prikken altijd in de badkamer, en dan ga ik de badkamer uit en is het wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n ogen zijn het nooit eens met koude lenzenvloeistof
wat heb jij geDMT?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ogen prikken altijd in de badkamer, en dan ga ik de badkamer uit en is het weg
Mijn DM gezien ?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn nummer. Deze baas komt mij van het werk ophalen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ogen prikken altijd in de badkamer, en dan ga ik de badkamer uit en is het weg
Mijn DM gezien ?
Wat is er mis?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:45 schreef tijnbrein het volgende:
Zo maar eens even boodschappen doen en wat opruimen. En dan hopen dat ik mij weer wat beter voel.
Met iemand afgesproken waarvoor ik nog gevoelens dacht te hebben en dat is niet zo. En nu spijt.quote:
Dat is wel vervelend. Maar ik snap niet hoe je spijt kunt hebben van het niet hebben van gevoelens voor iemand. Of vond zij jou ook leuk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met iemand afgesproken waarvoor ik nog gevoelens dacht te hebben en dat is niet zo. En nu spijt.
Het spijt me Tijn, ik ben niet meer wie ik toen was, en jij ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met iemand afgesproken waarvoor ik nog gevoelens dacht te hebben en dat is niet zo. En nu spijt.
Snel etenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
ok, chaos, over 10 minuten weg.. moet nog eten, Vins nummer opslaan, en tandenpoetsen..
Zij vond/vind mij leuk, maar het was niet meer als wat het de vorige keer was. Schuldgevoelens tegen over mij en andere. Ik ook. Kortom we hadden het gewoon moeten laten voor wat het was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Maar ik snap niet hoe je spijt kunt hebben van het niet hebben van gevoelens voor iemand. Of vond zij jou ook leuk?
Helaas het is niet anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het spijt me Tijn, ik ben niet meer wie ik toen was, en jij ook niet![]()
Nee, ff serieus, dat is een klotegevoel, ik weet het..
Ah je kan het ook zo zien; geprobeerd en nu weet je het antwoordquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij vond/vind mij leuk, maar het was niet meer als wat het de vorige keer was. Schuldgevoelens tegen over mij en andere. Ik ook. Kortom we hadden het gewoon moeten laten voor wat het was.
[..]
Helaas het is niet anders.
Inderdaad en daar ben ik wel blij om.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah je kan het ook zo zien; geprobeerd en nu weet je het antwoord
Blijft het iig niet aan jou of haar knagen.
Is al kay, nummer opgeslagen, eten geskipped, tanden en haar tegelijk gedaan..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel etenAnders DM je jouw nummer, dan stuur ik je wel een appie. Gaat misschien sneller.
Okeuj, goed bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is al kay, nummer opgeslagen, eten geskipped, tanden en haar tegelijk gedaan..
Nu bidon met water vullen en set
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij vond/vind mij leuk, maar het was niet meer als wat het de vorige keer was. Schuldgevoelens tegen over mij en andere. Ik ook. Kortom we hadden het gewoon moeten laten voor wat het was.
[..]
Helaas het is niet anders.
Wat muhahaha dus al zegt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah je kan het ook zo zien; geprobeerd en nu weet je het antwoord
Blijft het iig niet aan jou of haar knagen.
Geloof van niet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog last minute afzeggingen of aanmeldingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |