Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen Fera in TT, dit topic wordt verworpen.
Oké, ik kom er zo snel mogelijk aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:39 schreef heloef het volgende:
Fera het fappen wil nog steeds niet lukken.
quote:
Slaap zacht.quote:
Sorry voor het stelenquote:
Boefjequote:
Maakt niks uit schatje.quote:
dikke trui, jeetje nu al? wat ga je aan doen in dec/jan danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiemorgen Rokje![]()
Ja hier ook, en ik heb een dikke trui aan
Daag Rokje![]()
Geen idee, 3 truien over elkaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dikke trui, jeetje nu al? wat ga je aan doen in dec/jan dan
ik zit hier in een polo...zo koud is het nietquote:
Nachtdienst en meteen slapen lukt me nooit, vandaar deze volgordequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
Thuis en nu nog flashpoint kijken en dan pas slapen? Ik zou een andere volgorde hanteren.
Tevens: ik wil slapen
Polo? Dafuq. Dan vries ik weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik zit hier in een polo...zo koud is het niet
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nachtdienst en meteen slapen lukt me nooit, vandaar deze volgorde.
Hoi, brouwerij is trouwens niet daar waar jij het over had vannacht (wat was het, enschede ofzo) , maar in dommelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
Koud hierrrrrrr verdomme
En gefeliciteerd Fera
En nu weer weg
Zelfde trui, maar dan met verwarming aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dikke trui, jeetje nu al? wat ga je aan doen in dec/jan dan
Die staat nou ook al aan, maar de warmte waait de hal in die in verbinding staat met het magazijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfde trui, maar dan met verwarming aan.
ik ben het kouder gewend. kom uit siberie enzo... (volgens mij collega. bosnie vergelijke met siberiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Polo? Dafuq. Dan vries ik weg.
[..]
Ah, vandaar.
Wel energiebesparendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:05 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ben het kouder gewend. kom uit siberie enzo... (volgens mij collega. bosnie vergelijke met siberie)
wat mij betreft zou verwarming thuis ook rondom 19 staan maar vrouwtje wil het rond 21 hebben...
opnieuw indoen geen optie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
In de bus in slaap gevallen met lenzen in, nu zitten ze kut
even met een schoon pinkje ze een beetje verschuiven, anders even vragen of je buuf er even in wilt spugenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
In de bus in slaap gevallen met lenzen in, nu zitten ze kut
Even kijken. Heb geen buurvrouw hierquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
even met een schoon pinkje ze een beetje verschuiven, anders even vragen of je buuf er even in wilt spugen
Heb je alles zitten teruglezen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een geflirt en geslijm hier gister!
Was wel gezellig dus, neem ik aan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, waren maar 1,5 topics ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |