Dan vind jij mij vast heel vies.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen die roken vind ik ook vies. Of vrouwen die boeren en bier drinken. Of vrouwen die grof gebekt zijn.
Een vrouw die dat allemaal doet noem ik al geen vrouw meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan vind jij mij vast heel vies.
Ben ik blij dat niet alle mannen zoals jij zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw die dat allemaal doet noem ik al geen vrouw meer.
Geen enkele man is zoals ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat niet alle mannen zoals jij zijn.
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 25-10-2012 om 15:05:33Kavurma yedin mi piç @JustinBieber reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 25-10-2012 om 23:04:37Şu kaslı erkek fotoğrafları paylaşan kızları biri sikse de hepimiz rahatlasak.. reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen die roken vind ik ook vies. Of vrouwen die boeren en bier drinken. Of vrouwen die grof gebekt zijn.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan vind jij mij vast heel vies.
Weiss, volgens mij heb ik je droomvrouw gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:27 schreef Weissman het volgende:
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 25-10-2012 om 15:05:33Kavurma yedin mi piç @JustinBieber reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op donderdag 25-10-2012 om 23:04:37Şu kaslı erkek fotoğrafları paylaşan kızları biri sikse de hepimiz rahatlasak.. reageer retweet
Welkom in 2012.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die iets anders doen dan in de keuken staan en hun mond houden.
Twee vrouwen samen in de keuken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou alleen al met Borte trouwen door haar keukenkunsten.
Die zijn heul niet zo goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou alleen al met Borte trouwen door haar keukenkunsten.
Even quoten voor dat je edit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
Als jullie de meet naar zaterdag verplaatsen, kook ik voor jullie.
Waarom gaan we niet barbecueën?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef Bortecinem het volgende:
Als jullie de meet naar zaterdag verplaatsen, kook ik voor jullie.
Ik ben veel in de keuken, probeer veel, maar het mislukt telkens. Bana nazar degdi, weet je nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen die te weinig in de keuken zijn..
Je kunt wel merken dat je geen Adanali bent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
midden in de winter ja, waarom ook niet.
Beetje bibberen, beetje elkaar opwarmen (quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
midden in de winter ja, waarom ook niet.
Ben hier niet zo lang. Wordt beetje awkward dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom jij ook? Gaan we eerst meeten, daarna shoppen en roddelen?
Waarom wordt het een beetje awkward dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben hier niet zo lang. Wordt beetje awkward dan.
Ik ken nauwelijks iedereen en andersom. Daarnaast, straks gaat iedereen Turks pratenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wordt het een beetje awkward dan?
Ja met zijn allen lekker roddelen over jou en dat je schoenen niet bij je haar passenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks iedereen en andersom. Daarnaast, straks gaat iedereen Turks praten
Daar is de meet juist voor, toch? Elkaar beter leren kennen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks iedereen en andersom.
Nee joh, we switchen makkelijk tussen de twee talen. Met een niet-Turk erbij praten we Nederlands.quote:Daarnaast, straks gaat iedereen Turks praten
Doe es niet zo onzekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks iedereen en andersom. Daarnaast, straks gaat iedereen Turks praten
Bij mij is alles altijd goed gematcht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja met zijn allen lekker roddelen over jou en dat je schoenen niet bij je haar passen
Dat denken wel meer vrouwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mij is alles altijd goed gematcht.
Wij bbq-en vaak met de familie in de winter.. Weet je hoe fijn dat isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
To be honest: koukleumend vlees eten in de winter lijkt me wel wat. Voordeel is dat de winter onze petflesjes koud houdt en maakt..
Het maakt de oerman in mij los.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
To be honest: koukleumend vlees eten in de winter lijkt me wel wat. Voordeel is dat de winter onze petflesjes koud houdt en maakt..
Ja, dat is je reden om niet op te dagen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jup...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn er in Nederland dan van die 'kendin pisir, kendin ye'-oorden?
Yep, was laatst nog bij 1.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn er in Nederland dan van die 'kendin pisir, kendin ye'-oorden?
Herzaman abi !quote:
ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Buiten de deur, in de natuur.
http://www.dumpert.nl/med(...)/bier_en_tieten.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neptietenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/bier_en_tieten.html
Sure?
Maar daar ben jij toch ook te lief voor..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Grofgebekte vrouwen vind ik ook een afknapper, inderdaad.
Hmm, even kijken hoe ik van dit imago af ga komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar daar ben jij toch ook te lief voor..
Het is idd zo dat dominante mannen etc meer bereiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, even kijken hoe ik van dit imago af ga komen.Vrouwen houden van mannen die hen vernederen/ergeren, hebben we bij Borte gezien.
Niet specifiek bij Borte. Was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is idd zo dat dominante mannen etc meer bereiken.
Bij Borte moet je iets meer Forward zijn zei ik toch
Ik zei tegen haar, als je me ziet, word je vroeg of laat verliefd op mij, ze geloofde me niet.quote:
Ambi toch,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar, als je me ziet, word je vroeg of laat verliefd op mij, ze geloofde me niet.
'quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar, als je me ziet, word je vroeg of laat verliefd op mij, ze geloofde me niet.
Ik probeer gewoon jou en mezelf te beschermen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'
Laten we meeten zei ik! Zegt ie NEE. pffffff.
You = a Pussy. Not interesting dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon jou en mezelf te beschermen.
Naah, gewoon geen interesse in meiden die te graag en gewillig willen meetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
You = a Pussy. Not interesting dus.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naah, gewoon geen interesse in meiden die te graag en gewillig willen meeten
LOL!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naah, gewoon geen interesse in meiden die te graag en gewillig willen meeten
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Enige levende FOK!ker die Trigger IRL heeft gezien is volgens mij Yvonne.
Waren zij ook gewillig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Griekjeee, jfm en nog een paar namen
Niets zeiksnol,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeiksnol.
http://www.dumpert.nl/med(...)lar_pilsen_2012.html
Heb je deze link gecheckt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Niets zeiksnol,. Neptieten zijn een mix van
,
en
.
Is niet platquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil jouw achterhoofd ook zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |