Volgens mij doel jij op JoaquinPhoenix.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee ff serieus, jij was toch die verkaasde Koerd die zich gedroeg als een negerin ?
Nee, dem volgens mij....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kende ik niet, Google zegt 'den' corbasi. Is yoghurt-ig, net als yayla corbasi zie ik. Ziet er wel lekker uit.
.
Nee die was nog erger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op JoaquinPhoenix.
Allebei gekeken. Het is geloofwaardig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prima, neem de tijd.Je kunt ze ook downloaden en onderweg bekijken.
Hmm, van Google word ik niks wijzer dan, probeer zelf maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dem volgens mij....Het is iig niet yoghurt achtig
Het zijn graankorrels.
Hey... Bulamiyorum... Misschien heet het anders en noemen wij het zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hmm, van Google word ik niks wijzer dan, probeer zelf maar.
Dat zou best kunnen. Bij ons in de köy noemen ze buffels (manda) 'dombay'. Valt ook niet te googlen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey... Bulamiyorum... Misschien heet het anders en noemen wij het zo.
Bıj ons zıet het er ong zo uıtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hmm, bij ons doen ze het ongeveer zo
Leugens!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef zarGon het volgende:
Helft broodjes döner kebab vol bacteriën.
De poepbacterie is Escherichia coli. Volgens mij is dat ook vaak genoeg in gehakt uit de supermarkt aangetroffen. Gewoon schijt (hihi ik zei schijt) aan hebben en weerstand bouwen toch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef zarGon het volgende:
Zwartmakerij!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen kunnen er ook wel wat van. Weet je wat voor troep er allemaal onder die nagels zit? Knippen, schoonmaken? Ho maar. Gewoon een laagje nagellak eroverheen, dan ziet niemand het!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Turken zijn ook vies... Vooral de mannen. Stel je voor even je handen te ontsmetten.
Kop em eens in. Merak ettim.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is zo hard om 'm niet in te koppen.
ik zie hem niet op mobielquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bıj ons zıet het er ong zo uıt
[ afbeelding ]
Ja dit,bah. Of nepnagels.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen er ook wel wat van. Weet je wat voor troep er allemaal onder die nagels zit? Knippen, schoonmaken? Ho maar. Gewoon een laagje nagellak eroverheen, dan ziet niemand het!
Vrouwen die roken vind ik ook vies. Of vrouwen die boeren en bier drinken. Of vrouwen die grof gebekt zijn.quote:
Sowieso vrouwen die iets anders doen dan in de keuken staan en hun mond houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen die roken vind ik ook vies. Of vrouwen die boeren en bier drinken. Of vrouwen die grof gebekt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |