SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Maar dat zijn ze helaas ook...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, oke. Een deel heeft het slecht, maar om heel Afrika neer te zetten als arm, vind ik te ver gaan.
In denk dat als je het vergelijkt met landen als Europa, zij als arm te beschouwen zijn. Dan nog vind ik die vergelijking niet goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze helaas ook...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita
Een land als bijvoorbeeld Zuid-Afrika is natuurlijk een positief voorbeeld, maar ook dat land kampt met problemen die nog uit het koloniale verleden stammen.
Dat was een video waarin zij te zien was met een jurk zonder bh op haar "evlilik" programma. Het was gewoon bij elke video aan de zijkant te vinden, waardoor het dus meer dan 10 miljoen keer bekeken werd. Maar waarschijnlijk heeft haar man het laten verwijderen omdat het een internetfenomeen werdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:15 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, ik kan nergens iets over S. Karli zonder beha vinden. WTF was dat?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat was een video waarin zij te zien was met een jurk zonder bh op haar "evlilik" programma. Het was gewoon bij elke video aan de zijkant te vinden, waardoor het dus meer dan 10 miljoen keer bekeken werd. Maar waarschijnlijk heeft haar man het laten verwijderen omdat het een internetfenomeen werd![]()
Volgens mij was dit te zien:
Deze is een veel minder bekeken video, dus de echte is er waarschijnlijk niet meer.
morgenochtend beslissen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen moet werken of niet. Wat vinden jullie
Ik zeg ook niet dat álles wat over Afrika gezegd wordt in de media waar is of werkelijk zo erg is als beweerd wordt, maar het is duidelijk dat het een achtergelopen continent is dat door haar verleden is gegijzeld. Daar zijn we het wel over eens, denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
TM, Het beeld ook over Afrika en over Aids vind ik ook zo stuitend. Die mensen overlijden niet aan Aids.
Was vorige week ook al ziek. Staat het niet raar als ik me nu weer ziek meld? Ben wel echt gaar.quote:
Ja, je zegt het zo mooi iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat álles wat over Afrika gezegd wordt in de media waar is of werkelijk zo erg is als beweerd wordt, maar het is duidelijk dat het een achtergelopen continent is dat door haar verleden is gegijzeld. Daar zijn we het over eens, denk ik.
Heb je een vast contract?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was vorige week ook al ziek. Staat het niet raar als ik me nu weer ziek meld? Ben wel echt gaar.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]Pislikkkkkkkkkk.
ff serieus, ik zie geen tepels hoor? Wats the deal dan?
Als je je echt niet goed voelt en je baas het niet erg vindt, dan kun je thuis blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen moet werken of niet. Wat vinden jullie
Die snap ik ook niet.. Wat was daar dan mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet, maar het werd een internetfenomeen in TurkijeNet zoals "Arif'in Manchester'a golü"
Morgen kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik twijfel of ik mijn haar moet verven morgen.
Toch niet pittig rood, hè?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Da's onzinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dan wordt mijn haar sneller grijs
Geen idee, gewoon een normaal doelpunt dacht ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet.. Wat was daar dan mee?
[..]
Morgen kijkenDoen, why not?
naar wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Da's onzinJe haar wordt sneller grijs door factoren als erfelijkheid, roken etc. Niet door dit, hoor.
Hou gewoon zwart.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
middenbruin. Hoe vind je dat?
Dan moet je verf halen zonder ammoniakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]tis ook schadelijk en zulks. Daarom ga ik twijfelen.
wil je mij een foto DMen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moet je verf halen zonder ammoniakTe koop bij de Tuinen. Die is ook supersterk. Heb nu ook middenbruin.
We weten natuurlijk niet hoe je eruit ziet en of het wel bij jou past, maar persoonlijk ben ik van mening dat de mooiste kleur iemands eigen haarkleur is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
middenbruin. Hoe vind je dat?
Mantalk..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe je eruit ziet en of het wel bij jou past, maar persoonlijk ben ik van mening dat de mooiste kleur iemands eigen haarkleur is.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe je eruit ziet en of het wel bij jou past, maar persoonlijk ben ik van mening dat de mooiste kleur iemands eigen haarkleur is.
Maar ik moet wel zeggen dat donkere haren, het liefst zwart, erg mooi matchen met fonkelende blauwe ogen.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat donkere haren, het liefst zwart, erg mooi matchen met fonkelende blauwe ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |