Ze verwachten dit soort bakken:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb helaas geen vrij. Had speciaal vorige week vrijgevraagd om te surfen.
Nope, geen vriendin... al een hele tijd nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Je hebt geen vriendin?
Ja vanmiddag
Zijn een beetje te ruw voor mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze verwachten dit soort bakken:
[ afbeelding ]
[..]
Nope, geen vriendin... al een hele tijd nietIk faal in de liefde helaas
Heb je die foto zelf gemaakt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze verwachten dit soort bakken:
[ afbeelding ]
[..]
Nope, geen vriendin... al een hele tijd nietIk faal in de liefde helaas
Nee dat niet, vond die op surfweer.nlquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb je die foto zelf gemaakt?
Ow dat lijkt me wel leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zijn een beetje te ruw voor meneehoor geintje.
Kan nu niet meer vrijvragen.
Ik wil je surfvriendinnetje wel zijn
http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=572quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet, vond die op surfweer.nlDie gaven ze als referentie voor de golven die dit weekend gaan komen
Die zit bij m'n bookmarks jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:51 schreef MissExpert het volgende:
[..]
http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=572
Kijk hier is op
Zaterdag golfhoogtes van gemiddeld 2.5 meter wh00p
Serieus waarom lijkt iedere vrouw op FOK! chronisch geil?quote:
En iedere man.quote:
Ja, als ik zou kunnen zou ik ook wel naar brouwersdam gaan. Lijkt me vet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zit bij m'n bookmarks ja
Ik ga zaterdag en zondag in ieder geval. Waar ik zaterdag naartoe ga is nog niet zeker, maar wellicht naar de Brouwersdam. Daar is een kitesurf evenement, en bij hoogwater staat het strand wel blank denk ik, dus een grote poel
Wat zegt zo'n periode dan?
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik ben vooral chronisch vrijgezel
Kroelkusjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik ben vooral chronisch vrijgezel
Kweenietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus waarom lijkt iedere vrouw op FOK! chronisch geil?
quote:
Heb ik al eerder verteld waar ik woonde ,;). Woon in dordrecht, dit weekend werken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dit weekend kan je dus niet?
Waar woon je eigenlijk?
Dordrechtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb ik al eerder verteld waar ik woonde ,;). Woon in dordrecht, dit weekend werken.
Van het weekend weerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en niemand die dat wil verhelpen?
Lol. Van welke kant van dordrecht kom je?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dordrecht![]()
![]()
Mijn geboorteplaats !!!!!
quote:
Ow dat zal me ontgaan zijn danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb ik al eerder verteld waar ik woonde ,;). Woon in dordrecht, dit weekend werken.
Super sadquote:
Sterrenburgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Lol. Van welke kant van dordrecht kom je?
Je bent de 6de die ik ken, als ik mijn beste vriendin meetel de 7de.quote:
ik dacht altijd dat Faxie heel oud was, maar volgens zijn FoBo valt dat wel meequote:
nee joh, dat ben ik, heel erg oudquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat Faxie heel oud was, maar volgens zijn FoBo valt dat wel mee
Hij is al kei oud joh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat Faxie heel oud was, maar volgens zijn FoBo valt dat wel mee
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat zal me ontgaan zijn dan
Ach er komen nog wel wat goede weekenden aan
It's sad sad sad situation.quote:
Topic-opaquote:
seems to be the hardest wordquote:
Slaap lekker mopsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
Jongens, ik ga slapen. Vandaag was een drukke dag met van alles en nog wat. Dus doedels.![]()
And it's getting more and more absurdquote:
Doegjes, truste oud stadgenootjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
Jongens, ik ga slapen. Vandaag was een drukke dag met van alles en nog wat. Dus doedels.![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
And it's getting more and more absurd
quote:
It's sad, so sadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
OHNEEquote:
Trustequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
Why can't we talk it overquote:
Ik ga zo wel naar mooie vrouwen kijken om dit beeld van m'n netvlies te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar mooie vrouwen kijken om dit beeld van m'n netvlies te krijgen
Je vriendin is net wegquote:
Ik zag Jamai voor me.quote:
Arme meid, wil je een knuffel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
ik moest nog glimlachen ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Arme meid, wil je een knuffel?Of mijn piemel. Mag ook allebei.
Get in linequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 9 was had ik de single van Jamai gekocht, daar stond een cover op van dat nummer.quote:
was je hommel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 9 was had ik de single van Jamai gekocht, daar stond een cover op van dat nummer.
True story.
Neequote:
Gezien de afstand, stel ik voor dat we bij mij thuis afspreken...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef MissExpert het volgende:
Jamai was nooit heteroquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee![]()
Toen was Jamai ook nog hetero en neukte hij met die emochick die ook aan Idols mee deed.
neejoh, dat was voor de publiciteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee![]()
Toen was Jamai ook nog hetero en neukte hij met die emochick die ook aan Idols mee deed.
Dat wisten we toen toch niet.quote:
dat dacht ik vroeger dan welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wisten we toen toch niet.![]()
Ik dacht toen ook nog dat Carlo en Irene getrouwd waren.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neejoh, dat was voor de publiciteit
haha dat heb ik ook gedachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wisten we toen toch niet.![]()
Ik dacht toen ook nog dat Carlo en Irene getrouwd waren.
Geen idee. Ik drink er nog wat. Vriendin is terug. Tot later.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je chicka, je meisje, je 'vul maar aan'
laterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik drink er nog wat. Vriendin is terug. Tot later.
Ik wil alleen guitarist zn piemel knuffelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil alleen guitarist zn piemel knuffelen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Auw mijn piemel is gekwetst.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Jijquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat dacht ik vroeger dan wel
Pfoe gelukkig was ik de enige niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |