hij is al 23quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet zo slecht, zeker als je kijkt waar hij vandaan komt
Toch gaf hij meer belangrijke passes dan jouw idoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is al 23
ik weet ook wel dat hij potentie heeft maar hij was tegen city echt het slechts
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch hij meer belangrijke passes dan jouw idool
quote:
twitter:CatenaccioNL twitterde op woensdag 24-10-2012 om 22:35:45Ondanks dat Sana slechts 34 balcontacten had (verreweg minste van Ajax) gaf hij 3 sleutelpasses (niemand gaf er meer) tijdens #ajaman. reageer retweet
Sleutelpasses? Leuk als het geen assists worden, Eriksen was bij alle snelle combinaties aanwezig. Als hij bv bij die combinatie voor de 0-1 was geweest was het kapot gelopen op hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:CatenaccioNL twitterde op woensdag 24-10-2012 om 22:35:45Ondanks dat Sana slechts 34 balcontacten had (verreweg minste van Ajax) gaf hij 3 sleutelpasses (niemand gaf er meer) tijdens #ajaman. reageer retweet
statistieken liegen niet, daarom zeg ik dat ik Sana zo slecht nog niet vind, natuurlijk is Eriksen veel beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sleutelpasses? Leuk als het geen assists worden, Eriksen was bij alle snelle combinaties aanwezig. Als hij bv bij die combinatie voor de 0-1 was geweest was het kapot gelopen op hem.
Misschien had hij 3 goede "sleutelpasses" maar de rest vd 31 ballen leverde hij in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
statistieken liegen niet, daarom zeg ik dat ik Sana zo slecht nog niet vind, natuurlijk is Eriksen veel beter.
Het wordt weer zwaar overdreven maar ik snap het wel. Hij verliest 2 of 3 keer de bal achter elkaar en dat is het enige wat iedereen blijkbaar kan herinneren dus heeft hij heel slecht gespeeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
statistieken liegen niet, daarom zeg ik dat ik Sana zo slecht nog niet vind, natuurlijk is Eriksen veel beter.
Haha ja leuk, je doet precies hetzelfde als wat iedereen bij Eriksen doet man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien had hij 3 goede "sleutelpasses" maar de rest vd 31 ballen leverde hij in.
Het enige positieve wat ik uit de wedstrijd over Sana kan halen is dat hij het breed hield als het moest en naar binnen trok als van Rhijn erover heen kwam.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha ja leuk, je doet precies hetzelfde als wat iedereen bij Eriksen doet man.
Lachwekkend ben je.
Pff triest voor die jongentwitter:RicardoKishna twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 18:39:18Helaas slecht nieuws gehad uit het ziekenhuis, heb een zware blessure aan m'n linkerknie nadat ik net hersteld was na de blessure aan rechts reageer retweet
De tering zeg.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef wieisboos het volgende:
Pff triest voor die jongentwitter:RicardoKishna twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 18:39:18Helaas slecht nieuws gehad uit het ziekenhuis, heb een zware blessure aan m'n linkerknie nadat ik net hersteld was na de blessure aan rechts reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |