Denk dat het nog wel komt hoor. Vorig jaar stond het er ook pas erg laat op (tegen 18.00 uur).quote:
Ik wil hem terug en als ik hem als tutor zou krijgen zou ik een vreugdedansje doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vond zijn hoorcolleges ook altijd zeer interessant. Hij praatte gewoon op een zeer relaxte overtuigende manier die bij mij aansprak. Ik weet dat veel mensen op een gegeven moment niet meer naar zijn colleges gingen omdat het meer 'extra' informatie was in plaats van noodzakelijk, ik had echter geen hoorcollege van die man willen missen.
schrijven naar de instantie waar je wil stage lopen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef KOG het volgende:
Weet iemand waar/hoe ik makkelijk aan een stage kom?
Doe een kunstje voor een willekeurige recruiter van een groot kantoor aan de Zuidas. Dat waarderen zij wel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef KOG het volgende:
Weet iemand waar/hoe ik makkelijk aan een stage kom?
Nooit aan gedacht, hartstikke bedanktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
schrijven naar de instantie waar je wil stage lopen?
Kun je wat specifieker zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:10 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Doe een kunstje voor een willekeurige recruiter van een groot kantoor aan de Zuidas. Dat waarderen zij wel!
Wat betreft het kunstje heb je een ruime keuzevrijheid, gewoon doen waar je je het prettigst bij voelt dusquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik proef sarcasme.
[..]
jongleren en vuurspuwen doen het erg goed
Gewoon keihard beunen voor inleiding privaatrecht en de herkansing, dan is er helemaal niets aan de hand. Gewoon lekker voor die 9 gaan als target, als je dan een 8 haalt is dat ook gewoon vreselijk netjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Morera het volgende:
Wie wil mij troosten? Ik heb een 5 voor inleiding tot recht.![]()
Moet wel zeggen dat ik niet geleerd had en alleen de avond ervoor de samenvatting van slim studeren snel had doorgebladerd. Ook moet ik er bij vermelden dat ik twee ( van de vier ) open vragen helemaal niet had ingevuld, omdat ik niet zag waar de klok hing en opeens geen tijd meer hadterwijl ik die vragen makkelijk had geweten.
Ben er niet trots op maar ik had erger verwacht. Als ik nu gewoon WEL op tijd begin met leren en mezelf niet naai door niet op de klok te letten, dan moet het denk ik wel goed komen. Ik ga ook nog eens naar de Capita Selecta training. Ik ga voor een 9, dan is die 5 dik gecompenseerd en probeer ik hem daarna in de herkansing nog even een mooier jasje te geven ( ook een 9 ).
Het is gelukkig geen 4, die mag je niet compenseren.
Voor nu valt er een halve traan
Doe vooral je best om niet de nieuwe sanasoufi te worden, dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Morera het volgende:
Moet wel zeggen dat ik niet geleerd had en alleen de avond ervoor de samenvatting van slim studeren snel had doorgebladerd. Ook moet ik er bij vermelden dat ik twee ( van de vier ) open vragen helemaal niet had ingevuld, omdat ik niet zag waar de klok hing en opeens geen tijd meer hadterwijl ik die vragen makkelijk had geweten.
Ben er niet trots op maar ik had erger verwacht. Als ik nu gewoon WEL op tijd begin met leren en mezelf niet naai door niet op de klok te letten, dan moet het denk ik wel goed komen. Ik ga ook nog eens naar de Capita Selecta training. Ik ga voor een 9, dan is die 5 dik gecompenseerd en probeer ik hem daarna in de herkansing nog even een mooier jasje te geven ( ook een 9 ).
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doe vooral je best om niet de nieuwe sanasoufi te worden, dan komt het wel goed.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef eriksd het volgende:
Komt wel goed joh. Het blijft altijd even aftasten in het begin. Let wel: een goede voorbereiding is het halve werk dus richt je niet alleen op de praktische problemen maar zorg ook dat je volgende keer goed beslagen ten ijs komt.
Je kan er nu toch niets aan doen dus niet teveel over inzitten
Ga ik doen, thanksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon keihard beunen voor inleiding privaatrecht en de herkansing, dan is er helemaal niets aan de hand. Gewoon lekker voor die 9 gaan als target, als je dan een 8 haalt is dat ook gewoon vreselijk netjes.
Maak je maar geen zorgen. Je weet nu zo ongeveer wat er van je verwacht wordt. Pas dat tijdens het studeren toe en vecht hard om die 9 binnen te halen. Ga desnoods minder vaak uit. Het is het allemaal waard als je het cijfer dat je graag wilde binnenhaalt. Wees ook niet bang om, mocht het nodig zijn, vragen te stellen aan anderen, vooral niet aan docenten. Mail hen gewoon over twijfels. Zij zijn er tenslotte om jou kundiger te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Morera het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Doe vooral je best om niet de nieuwe sanasoufi te worden, dan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |