Nee, ik heb vandaag wel de adapter ontvangenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
heb jij die andere al binnen?
zit ook ook echt te denken die te halen..
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef ericosman het volgende:
[..]
Dude ... is hij zelf over gekomen met het vliegtuig dan ?
Niks om over naar huis te schrijven voor een tientje of iets dergelijks. Ben nu op de Takstar-tour, beetje Takstartjes proberen. Heb al uit China een erg budget Sonun SN-161, qua beter werk: Takstar HI1500 en een MEElectronics. Onderweg zijn nog 2 Takstars en een Astrotec. Laat je wel weten wat ik ervan vind uiteraard als het spul binnen is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er ook goede over the ear headphones te koop in China?
Dat lijkt ook wel wat inderdaad. Was al eens getipt geloof ik (Miniem/neo)? Die Renkforce die ik heb is wel een zeer aardige monitor-headphone. Maar ik wil nu weer eens iets dat van m'n hoofd dreunt van de bass.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef Painore het volgende:
@ Shiznuts,
Jij ben toch een die hard headphones china shopper? Heb je de Superlux HD-668B al? Is volgens meerdere reviews een hele goede headphone, ik heb zelf zijn broertje; de HD-662.
Is bijvoorbeeld via TaoBao verkrijgbaar voor EUR 19,17. Hij is in Europa alleen verkrijgbaar via thomann.de waar hij EUR 29,- ex. verzendkosten vanuit Duitsland kost.
http://www.head-fi.org/t/(...)od-more-for-668b-681
http://www.headfonia.com/superlux-hd668b/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Telefoontje gehad van DHL, ze konden nummer 2 niet vinden.. dus verteld dat ik 102 woon.. en Tada!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, was bij mij toen een fout in het adres, zou ze even bellen. Het heeft niks met de douane te maken die is hij al voorbij
Daar zou ik niet aan beginnen uit China.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef Helly het volgende:
Heeft iemand zich ook verdiept in draadloze headphones misschien?
de MK802 alleen met HDMI, er zijn wel andere boxjes met andere aansluitingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Guul het volgende:
Kun je zo'n ding eigenlijk ook met scart oid aansluiten?
Of enkel met hdmi? Heb nog een oude TV...
Nou, dit wordt hetzelfde verhaal als bij Robert:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef Iemand91 het volgende:
Robert dus sowieso. Ik heb nog 'iets' in Amsterdam liggen sinds de 22e. Maar ik kan m'n door PostNL geleverde 3S tracking nog niet gebruiken; dit zou volgens de medewerker een aantal dagen kunnen duren voordat deze zou werken.
Persoonlijk geloof ik dat ik óf lees dat dat ding ook bij wijze van spreken bij iemand in Rotterdam is bezorgd óf dat ik een armband o.i.d. krijg.
Maar ik heb nog tot 16 november ofzo voordat ik moet claimen dus ik zie het nog even aan.
Maar ik heb niets. Morgen PostNL maar weer bellen waar die afgeleverd is; ik gok Rotterdam.quote:Oct 25, 2012 9:14:00 PM Status:Final Delivery, Location:NETHERLANDS
Delivered
Alle drie van mij ook verzonden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef nodig het volgende:
1 cent deal van TinyDeal is bij mij verzonden
Kan je bestelling zomaar bij iemand anders bezorgd worden?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou, dit wordt hetzelfde verhaal als bij Robert:
PostNL 3S code werkt nog stééds niet en op 17track staat dit:
[..]
Maar ik heb niets. Morgen PostNL maar weer bellen waar die afgeleverd is; ik gok Rotterdam.
Wat daar in hemelsnaam is gebeurd...
EDIT: die van mij is in Leiderdorp bezorgd![]()
![]()
Als iemand uit Leiderdorp er een heeft besteld: pm me ff.
Who knows. Feit is dat die ergens anders is bezorgd dan hier. Ik heb het adres dus misschien ga ik morgen dat adres opbellen. Gewoon om te vragen of überhaupt mijn naam erop staat; wat het is e.d.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kan je bestelling zomaar bij iemand anders bezorgd worden?!
Hebben ze jou dan het verkeerde tracking nummer gegeven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |