Inderdaad wel lekker die Portugeesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Samenwonen... in hun eigen huisje! Ik ga vanavond kijken want Robinson boeit me niet meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:46 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Op rondreis door Zuid-Amerika leert Jamilla haar vriend Mauricio kennen. Nu gaat ze bij hem intrekken in het drukke Mexico Stad, ondanks alle verschillen tussen de twee. Mauricio is een echte latino: macho, gepassioneerd en zorgzaam. Hij doet twee masters, heeft een baan en staat elke ochtend om 6 uur op om te gaan sporten. Jamilla laat alles achter in Nederland om bij haar grote liefde te gaan wonen. Het woord trouwen is bij het liefdeskoppel al gevallen, maar Jamilla wil eerst kijken hoe het samenwonen gaat.
Oeh, dat kan best interessant worden!quote:Op donderdag 8 november 2012 07:46 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Op rondreis door Zuid-Amerika leert Jamilla haar vriend Mauricio kennen. Nu gaat ze bij hem intrekken in het drukke Mexico Stad, ondanks alle verschillen tussen de twee. Mauricio is een echte latino: macho, gepassioneerd en zorgzaam. Hij doet twee masters, heeft een baan en staat elke ochtend om 6 uur op om te gaan sporten. Jamilla laat alles achter in Nederland om bij haar grote liefde te gaan wonen. Het woord trouwen is bij het liefdeskoppel al gevallen, maar Jamilla wil eerst kijken hoe het samenwonen gaat.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Disana het volgende:
Weer dat dilemma: dit of Bonje met de buren. Kun je dat laatste ook terugkijken?
oh echt? Wist je ook dat ze dus naar Mexico is vertrokken?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef June. het volgende:
OMG, ik ken haarZe is tegelijk begonnen met mij met Geneeskunde. Apart om te zien.
Nee, zo goed ken ik haar ook weer niet. Eigenlijk vooral in de bachelorfase etc,quote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh echt? Wist je ook dat ze dus naar Mexico is vertrokken?
Oe misschien werkt hij wel bij Haagen Daszquote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
Een goede baan bij een internationaal ijsbedrijf.
Vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |