Die geven vaak geld aan een goed doel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
't vlees dat van de geslachte dier komt eet ik ook niet, daar niet van.. Maar meer dat je vegetariër bent en tegen het slachten bent..
Aan een doel die een schaap gaat slachten en uitdelen aan de armen (meestal dan)..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die geven vaak geld aan een goed doel.
Ik ben nogal een mietje als het op dierenleed aankomt, kan me daar heel lang druk over maken. Laatst postte iemand hier een filmpje van dat Chinese en Japanse eetwedstrijden met levende dieren. Ben daar nog steeds niet overheen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
't vlees dat van de geslachte dier komt eet ik ook niet, daar niet van.. Maar meer dat je vegetariër bent en tegen het slachten bent..
Ik keek naar je UserIcon en Username, Señorita!quote:
Mooissquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]kafami yaslayacak birini ariyorum
Dan moet deze docu voor jou een marteling zijn...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben nogal een mietje als het op dierenleed aankomt, kan me daar heel lang druk over maken. Laatst postte iemand hier een filmpje van dat Chinese en Japanse eetwedstrijden met levende dieren. Ben daar nog steeds niet overheen.
Yanindaki ne sorsanaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]kafami yaslayacak birini ariyorum
Nee hoor.. Je kunt toch ook geven aan een weeshuis bijv?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Aan een doel die een schaap gaat slachten en uitdelen aan de armen (meestal dan)..
Tis maar omdat het bijna offerfeest is. Anders had ik jou geofferd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik keek naar je UserIcon en Username, Señorita!Excuus
Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben nogal een mietje als het op dierenleed aankomt, kan me daar heel lang druk over maken. Laatst postte iemand hier een filmpje van dat Chinese en Japanse eetwedstrijden met levende dieren. Ben daar nog steeds niet overheen.
Naaaaaah, doe es even niet. Straks kan ze niet slapen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet deze docu voor jou een marteling zijn...
Ze spelen backgammonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yanindaki ne sorsana
[..]
Nee hoor.. Je kunt toch ook geven aan een weeshuis bijv?
nee die levende, gevilde kikker en levende in stukken gehakte slang en half levende gefrituurde vis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Sorry(als het om vechtende insecten gaat)
ik ben opgeluchtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee die levende, gevilde kikker en levende in stukken gehakte slang en half levende gefrituurde vis.
Niet om haar te plagen ofzo, hoor. Het is gewoon een fascinerende docu waarin te zien is hoe de mensheid met het dierenrijk omgaat. Maar als je niet tegen dierenleed kan, inderdaad een afrader.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Naaaaaah, doe es even niet. Straks kan ze niet slapen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tis maar omdat het bijna offerfeest is. Anders had ik jou geofferd.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef Eagle_99 het volgende:
Wat is het lastig om van je mobiel te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |