Laz in de volksmond betekent niet etnisch Laz per se. Laz is gewoon een andere term voor Karadenizli in Turkije. Het merendeel van de Turken weet niet eens dat er zoiets als een Laz volk bestaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Karadeniz is niet per definitie Laz, net zoals het dogu ook niet per definitie koerd is
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eens, dat doe je in het begin.. Daarna iets meer gas geven, nice boys don't last that long
Kijk haar dan doen alsof dr neus bloedt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laz in de volksmond betekent niet etnisch Laz per se. Laz is gewoon een andere term voor Karadeniz in Turkije. Het merendeel van de Turken weet niet eens dat er zoiets als een Laz volk bestaat.
Ik zweer je. Dat dacht ik net hahahahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Kijk haar dan doen alsof dr neus bloedt.
Nee, nee.. nergens voor nodig om dat hier te zeggen. Laat het gewoon oke?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, zeg maar wat jij er van vindt, ik kan me vergissen.
Eh... Owke..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, nee.. nergens voor nodig om dat hier te zeggen. Laat het gewoon oke?
Jammer genoeg klopt dit, maar wij bati karadenizliler accepteren dat sowieso niet terwijl een Turk uit Trabzon zichzelf ook wel eens Laz noemt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laz in de volksmond betekent niet etnisch Laz per se. Laz is gewoon een andere term voor Karadenizli in Turkije. Het merendeel van de Turken weet niet eens dat er zoiets als een Laz volk bestaat.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef rakotto het volgende:
Turkse mensen van Fok! Bayram Mubarek!
Een paar jaar geleden geroken, nooit gebruikt. Ik weet niet meer precies hoe die rook maar wel dat ik het oke/goed vond ruiken, maar niet zo goed dat ik het ooit zelf heb gekocht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, wat vind jij van Lacoste touch of pink?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef rakotto het volgende:
Jij ook een gezegend Offerfeest!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef rakotto het volgende:
Hij is lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden geroken, nooit gebruikt. Ik weet niet meer precies hoe die rook maar wel dat ik het oke/goed vond ruiken, maar niet zo goed dat ik het ooit zelf heb gekocht.
Ben ik net zo veel met je eens als oneens, ik ga toch ook niet elke Diyarbakirli koerd noemen..?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laz in de volksmond betekent niet etnisch Laz per se. Laz is gewoon een andere term voor Karadenizli in Turkije. Het merendeel van de Turken weet niet eens dat er zoiets als een Laz volk bestaat.
Ik morgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:27 schreef rakotto het volgende:
Dank u, dank u. En de rest ook ook dank uuuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij ook een gezegend Offerfeest!
In Egypte vieren ze het morgen pas, toch?
Kan wel denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
Stel je bent moslim en vegetariër wat dan?
Ik ben niet echt vegetarier, maar ik eet wel weinig vlees.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
Stel je bent moslim en vegetariër wat dan?
Jij bent Egyptisch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik ben niet echt vegetarier, maar ik eet wel weinig vlees.
Dus morgen is het lekker kofte op de bbq!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |