Wachten wachten en nog eens wachten, dat zegt vast genoegquote:
krijg ik al jaren niet meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heeft vandaag geen zakgeld gekregen gok ik.
Jij bent de enige die dat mag flikken bij mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of hij is afgewezen door een ongesteld vrouwtje.
Haha, bir an kendimden süpelendim. Nee, de dichtbijzijnste neven en nichten krijgen bij ons ook gewoon de volle mep, maar een achter-achter-achterneefje niet, nee.quote:
In jouw tijd zal dat vast enorm veel waard geweest zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Zo ging het bij ons ook. Mijn broer kreeg altijd veel meer dan ik. Oneerlijk dat dat voelde.
Mijn ene buurvrouw was chill. Geld gaf ze, 25 cent. guldentijd nog. En als ze een goede bui had, was het 50 cent
Dat zegt wat over hoe geliefd je was dusquote:
Breng ze mee naar de kinderboerderij dan, als het zo nodig pedagogisch beladen moet zijn. Lijkt me nog best leuk ook, met name voor de kleintjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaat me niet om goedkoper uit zijn.. Wil ze gewoon blij maken, maar ze niet verwennen, want dat zijn al die ukkies al genoeg. Ik ga niet smijten met geld, want ik wil dat ze zich bewust zijn van de waarde van dingen.Pedagogisch ehhhh...
hallonquote:
En je nam het aan? Ik neem het alleen van mn ouders aan...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kreeg tot vorig jaar ook nog geld. Dit jaar helaas niet meer. Van mijn oom trouwens nog wel.
Maakte maar een grapje...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X, dat is heel gemeen om te zeggen.
Zijn je handen ook grootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
X. zit je weer op je lolbroek! Als ik naar die meet kom, krijg je een abla smack!!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Breng ze mee naar de kinderboerderij dan, als het zo nodig pedagogisch beladen moet zijn.
Ik sla hard, haberin olsun. Ja, bij mij is alles groot. Ook de handen. Lekker voor je dat je eenzaam zit nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn je handen ook groot?
Kom niet allemaal tegelijk op mij af, zit al zonder familie nu
Een elektriciteitsmast die omvergeslagen is, denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand wat die flits is @0.50?
http://www.dumpert.nl/med(...)nkomende_lawine.html
Leuk toch! Ik dans alleen op duguns van echte bekenden.. Maar heb er wel altijd plezier in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Zaterdag sunnet dugunu van mijn neefjes..![]()
Ik moet dansen
turkse mannen kunnen niet dansen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Zaterdag sunnet dugunu van mijn neefjes..![]()
Ik moet dansen
Jij bent hierbij uitgenodigd..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Leuk toch! Ik dans alleen op duguns van echte bekenden.. Maar heb er wel altijd plezier in.
Groningen op kamers -> familie is niet hier..quote:
Vrouwen die slaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik sla hard, haberin olsun. Ja, bij mij is alles groot. Ook de handen. Lekker voor je dat je eenzaam zit nu.
Mannen die vrouwen pesten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Groningen op kamers -> familie is niet hier..
[..]
Vrouwen die slaan.
Ik werd gedwongen. Alleen van die ene oom en mijn ouders, hoor. Hij heeft zelf geen jonge kinderen meer en geeft mij en mijn zusje alleen nog geld met Bayram.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
[..]
En je nam het aan? Ik neem het alleen van mn ouders aan...
[..]
Die was wel vies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik sla hard, haberin olsun. Ja, bij mij is alles groot. Ook de handen. Lekker voor je dat je eenzaam zit nu.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij bent hierbij uitgenodigd..
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen pesten.![]()
Eagle, goed dat jij er bent. Toch nog wat liefde om me heen.
Haha, kayserili seniquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen. Alleen van die ene oom en mijn ouders, hoor. Hij heeft zelf geen jonge kinderen meer en geeft mij en mijn zusje alleen nog geld met Bayram.
Ja, begrijp je mij nu? En dan komen jullie met slaan alles. Heb beetje medelijden met mijquote:
Vertel dat aan deze heren...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
turkse mannen kunnen niet dansen...
Wel he... Ik zit nu ook zielig, alleen op de bank.quote:
Nee, Turkse mannen dansen alleen als ze alco op hebben of op hun eigen bruiloft.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertel dat aan deze heren...
Ven-Looooooowwquote:
Meramdayimquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, goed dat jij er bent. Toch nog wat liefde om me heen.
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Meramdayim
maar kan niet zonder jouw dus kom ik je vergezellen
Of op bruiloft van familie. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel he... Ik zit nu ook zielig, alleen op de bank.
[..]
Nee, Turkse mannen dansen alleen als ze alco op hebben of op hun eigen bruiloft.
Oha la! Helemaal daaro! Doen jullie halay steeds? Daar kan ik niet tegen?quote:
Ook niet bij mama en papa langsgeweest vandaag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wel he... Ik zit nu ook zielig, alleen op de bank.
[..]
Halay, horon, davul zurna, kolbasti etc..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:05 schreef xminator het volgende:
, vandaag vroeg slapen denk. Komen vrienden met laten we poolen, voor ik het weet gaan we weer uit tot 04.00..
Oha la! Helemaal daaro! Doen jullie halay steeds? Daar kan ik niet tegen?
jij mag je niet eenzaam voelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat doe je hier danGa pijpie roken!
quote:
Papa werktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook niet bij mama en papa langsgeweest vandaag?
Sprak ie als een echte baas!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jij mag je niet eenzaam voelen
doe ik wel hoor, net een half uur aan gezeten, was genoeg voor mij
Dat sla ik over. Dankjewelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Halay, horon, davul zurna, kolbasti etc..
Karadeniz, jwz.
Jaa.. vertel mij wat..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat sla ik over. Dankjewel.
Helemaal kolbasti, dat is echt rare dans. Net alsof ze geëlektrocuteerd worden.
ahahahah playerquote:
Kadin naz yapar.. Erkek degil, beste TMquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Eagle, je bent wel direct, man. Söyle biraz naz yap, lafi evirip cevir...
Ayiptir söylemesi özümüz sözümüz birdirquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Eagle, je bent wel direct, man. Söyle biraz naz yap, lafi evirip cevir...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |