SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar moeten we onze lamskoteletjes dan vandaan halen?
Bedankt voor je visie, kan ik mij wel in vinden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor beiden, mens en dier, is het beter als het door een professionele slager wordt gedaan. Voor de mens om verwondingen te voorkomen wanneer het dier onrustig wordt en om zich heen begint te spartelen of zelfs weet te vluchten; voor het dier om het niet onnodig te laden lijden en een snelle dood te kunnen bewerkstelligen waarbij ook het bloed het lichaam beter en sneller kan verlaten.
of hij is afgewezen door een ongesteld vrouwtje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heeft vandaag geen zakgeld gekregen gok ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of hij is afgewezen door een ongesteld vrouwtje.
Iehl...... Hoop op geen zakgeld dan....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of hij is afgewezen door een ongesteld vrouwtje.
Hmm, had betterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
Via facetime even met ouders en bro gebabbeld.
Zaten bayram evenaar ik meestal niet eens als speciaal, alleen bayram namazi en even mensen bezoeken en dan is de lol er vanaf voor mij.
Hoe was jouw bayram?
Nog steeds ziek? Beterschap!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm, had betterWerken & vooral ziek op de bank zitten. Niet leuk dit jaar.
Bayram hou ik van.... De sfeer is fijn.
Hahah, sinds gisterennacht weer ziekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog steeds ziek? Beterschap!
Nebilim, wij hebben met familie altijd al zo een sfeertje. Dus bayram maakt het dan niet extra speciaal voor ons imo...
Onze moskee is echt aan uitbreiding toe. Ik kwam vandaag wat laat aan en moest gewoon op de gang zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
Via facetime even met ouders en bro gebabbeld.
Zaten bayram evenaar ik meestal niet eens als speciaal, alleen bayram namazi en even mensen bezoeken en dan is de lol er vanaf voor mij.
Hoe was jouw bayram?
Maar toen kreeg je geld... En nieuwe kleertjes...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
Dat vind ik dan weer wel leuk, ramadan en dan iftar enzo met zn allen. In Turkije kan je ook tot de ochtend bezig zijn met gezellig dingen..
En bayramlari waren vroegaahh leuker.
Wat? Geld krijg ik nog steedsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar toen kreeg je geld... En nieuwe kleertjes...
Mensen zijn yabani geworden tegenwoordig, blijven ook liever thuis.
Ik was vandaag aan het twijfelen.... Moet ik mijn neefjes nou wel geld geven of niet? Weet niet of ik daar al oud genoeg voor benquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat? Geld krijg ik nog steeds(alleen van mn ouders dan
, vinden ze leuk ofzo).
Kleertjes? Dat heb ik dan nooit gekregen/gedaan. Speciale bayramkleding kopen enzo.
Weet je niet of je daar al oud genoeg voor bent? Seni gidi cimri seniquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was vandaag aan het twijfelen.... Moet ik mijn neefjes nou wel geld geven of niet? Weet niet of ik daar al oud genoeg voor benZe hebben mn hand ook niet gekust, he...
nee ik ga morgen mijn haar knippen en djumma gebed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat morgen lammetjes slachten?
En waar blijven de foto's?
Jij is een lammetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee ik ga morgen mijn haar knippen en djumma gebed.
Ik ben niet gierigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet je niet of je daar al oud genoeg voor bent? Seni gidi cimri seni.
Maar als ze je hand niet eens kussen, dan verdienen ze klapjes.
Vrijdaggebed is toch voor mannen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee ik ga morgen mijn haar knippen en djumma gebed.
Ja maar omdat Offerfeest is, wil ik toch even gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vrijdaggebed is toch voor mannen?
Heb je toevallig ook genen uit Kayseri?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet gierigDenk dat ik er volgend jaar mee ga beginnen, vijfjes in mijn zak en gaan.
X, nou beledig je me.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook genen uit Kayseri?
Helal olsun Fener'e. Ne milli takim, ne Galatasaray Avrupa'da bi is becerebildi.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef xminator het volgende:
GOALASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
Als aykut kocaman er niet was geweest zat Fener ook CL te spelen zo niet minstens halve finale UEFA te behalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Helal olsun Fener'e. Ne milli takim, ne Galatasaray Avrupa'da bi is becerebildi.
Nee...quote:
Koop van die kleine prutsdingetjes bij de Blokker of Marskramer of weet ik veel waar. Ben je goedkoper uit, maar heb je ze toch blij gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee...Wat hoor ik dan te geven? Dit is een serieuze vraag, ik heb 15 neefjes & nichtjes. Hoe maak ik die ukkies happy?
Je moet ze een rangorde geven, aller belangrijkste/liefste neefjes en nichtjes 20 eypo vervolgens 10 eypo en dan de meest afstandelijke neefjes en nichtjes 5 eypoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee...Wat hoor ik dan te geven? Dit is een serieuze vraag, ik heb 15 neefjes & nichtjes. Hoe maak ik die ukkies happy?
Deze jongen, echte kayseriliquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koop van die kleine prutsdingetjes bij de Blokker of Marskramer of weet ik veel waar. Ben je goedkoper uit, maar heb je ze toch blij gemaakt.
Bij ons is het met feesten zo druk dat er voor de vrouwen echt geen plek meer is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar omdat Offerfeest is, wil ik toch even gaan.
Ja daagggggggggggggg.... Wat een naaistreek is dit dan?! Stel 1 van hun komt er achter en dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Je moet ze een rangorde geven, aller belangrijkste/liefste neefjes en nichtjes 20 eypo vervolgens 10 eypo en dan de meest afstandelijke neefjes en nichtjes 5 eypo
Allemaal 5 eypo geven haksizlik olur.
Gaat me niet om goedkoper uit zijn.. Wil ze gewoon blij maken, maar ze niet verwennen, want dat zijn al die ukkies al genoeg. Ik ga niet smijten met geld, want ik wil dat ze zich bewust zijn van de waarde van dingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koop van die kleine prutsdingetjes bij de Blokker of Marskramer of weet ik veel waar. Ben je goedkoper uit, maar heb je ze toch blij gemaakt.
Ben benieuwd. Ga naar een Turkse moskeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons is het met feesten zo druk dat er voor de vrouwen echt geen plek meer is.
Dan zeg/doe je op basis van leeftijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja daagggggggggggggg.... Wat een naaistreek is dit dan?! Stel 1 van hun komt er achter en dan?
Hmmm... Zo ging het bij ons ook. Mijn broer kreeg altijd veel meer dan ik. Oneerlijk dat dat voelde.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan zeg/doe je op basis van leeftijd. Wat moeten sommige kleine kinders met veel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |