Is er niks meer op Viagogo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:48 schreef satecl het volgende:
Ohja, nog even promoten hier. Ik heb echt een kaartje nodig :p
[GEZ] 1 kaartje Feyenoord - Ajax
Neequote:
Oplossing is dat jij je kaart geeft aan degene wiens kaart jij bent vergeten te kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:00 schreef satecl het volgende:
[..]
NeeEcht klote. Ik zou met een groep jongens gaan, en we hebben nu een kaartje te kort(mijn schuld). Daarom is het een noodoproep
Ja ik denk ook wel dat ik de man ga worden die zondag gewoon 12:00 staat te voetballen ergens op veld C. Jammer, krijg ik dus wienig van de wedstrijd mee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Oplossing is dat jij je kaart geeft aan degene wiens kaart jij bent vergeten te kopen.
Anders moet je het zondag voor klantenservice proberen. Staan als het goed is wel zwarthandelaren.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)etbal-bestrijden.htmquote:Koeman wil Ajax met koel en zakelijk voetbal bestrijden
26/10/2012 09:22
Ondanks de knappe overwinning van Ajax op Manchester City, die internationaal indruk heeft gemaakt, kijkt Feyenoord-trainer Ronald Koeman met vertrouwen uit naar de Klassieker, zondag (12.30 uur) in De Kuip. Niet alleen heeft zijn ploeg acht punten meer dan vorig seizoen in deze fase, ook ziet hij zwakke plekken bij zijn oude club uit de hoofdstad.
'Ajax in vorm is een ploeg die fantastisch kan voetballen maar blijft kwetsbaar', analyseert Koeman. 'Dat zag je tegen Heracles Almelo. Daar laat Ajax het op wilskracht afweten. Voor Feyenoord liggen daar mogelijkheden, al zullen wij top moeten zijn.'
Koeman ziet parallellen tussen Ajax en zijn huidige werkgever. De Klassieker is zondag ook weer een clash zoals vroeger. 'Je kunt die twee teams wel met elkaar vergelijken', zegt hij. 'Ajax is jong, wij ook. Dat leidt tot wisselvalligheid. Maar als wij koel en zakelijk spelen en doen wat we moeten doen, kunnen we deze wedstrijd gewoon winnen.'
Oorlogssterkte
Feyenoord kan op volle oorlogssterkte aantreden. Dus met Graziano Pellè, Ruben Schaken en de eveneens van een blessure teruggekeerde Stefan de Vrij. Ondertussen is Koeman zeer tevreden over de nieuwelingen waar aanvankelijk wat kritiek op was of vraagtekens achter stonden. Zo debuteerde de lang geblesseerde John Goossens tegen VVV-Venlo (2-3). Koeman: 'Ik had hem al lang in gedachten voor een basisplaats. John is een speler met techniek en overzicht.'
Ook Wesley Verhoek viel in Venlo positief op, niet alleen vanwege zijn treffer. 'Hij is er lang uit geweest en je ziet wat ritme kan doen met spelers', aldus Koeman. De trainer steekt ten slotte de loftrompet over Pellè (foto) die wel degelijk blijkt te kunnen scoren. 'Hij is het aanspeelpunt dat ons beter laat voetballen. Maar ik vind dat we hem in de wedstrijden nog meer moeten zoeken. Dat is nog een kwestie van afstemming.'
ach ja, jammer dat de talenten op de bank zitten te verpieterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)etbal-bestrijden.htm
Ik vind het wel prettig dat Koeman altijd zinnige dingen zegt. Geen wereldschokkende uitspraken, maar als je dit zo leest weet je gewoon dat hij weet waar hij het over heeft.
Die talenten zijn waarschijnlijk nog niet goed genoeg. Is het niet Koeman die BMI en Clasie een basisplaats heeft gegeven en laten doorbreken? Daarnaast krijgt Kongolo ook vaak genoeg een kans.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach ja, jammer dat de talenten op de bank zitten te verpieterenen dat andere spelers bijna oneindig krediet genieten.
Nou BMI kreeg pas een kans na blessure van Ransteijn, Kongolo na een blessure van Mathijssen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die talenten zijn waarschijnlijk nog niet goed genoeg. Is het niet Koeman die BMI en Clasie een basisplaats heeft gegeven en laten doorbreken? Daarnaast krijgt Kongolo ook vaak genoeg een kans.
Daarom lijkt mhet mij ook beter dat Koeman na dit seizoen weer stopt als trainer van Feyenoord. Dan ga je ook met een goed gevoel uit elkaar. Hopelijk neemt van Gastel het dan over, die weet veel over de jeugd en is een echte Feyenoorder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou BMI kreeg pas een kans na blessure van Ransteijn, Kongolo na een blessure van Mathijssen.
Vilhena en Achahbar zijn ws ook nog niet klaar voor een basisplaats, maar om elke keer dan weer Fernandez op te stellen.
Klopt maar aankopen van de trainer hebben nu eenmaal sneller een basisplaats en moeten hoe dan ook ingepast worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind dat dus ook een beetje overtroffen dat Koeman de jeugd geen kans zou geven. Ze zitten vrij snel bij de selectie, hij geeft veel kansen, maar het is helemaal niet zo vreemd dat die talenten niet direct aan spelen toe komen en zich moeten ontwikkelen op bepaalde fronten.
Dat bepaalt hij gewoon aan de hand van de speelminuten die ze wel krijgen en aan de trainingen...
Dat Fernandez zo lang de kans kreeg was wel onwenselijk, speel dan desnoods zonder spits, maar Verhoek begon nu langzaamaan toch wel te draaien. Soms hebben spelers even tijd nodig om hun draai te vindend, waarbij ze die minutenwel in het veld moeten maken, maar ontwikkelen vanuit jeugdspeler naar basisspeler is kan ook grotendeels op het trainingsveld...
Hoe stel jij de opstelling dan voor? Zoiets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt maar aankopen van de trainer hebben nu eenmaal sneller een basisplaats en moeten hoe dan ook ingepast worden.
Spelers als Casteignos, BMI en Clasie (Mulder ook) moesten wel spelen en kijk hoe ze zich ontwikkeld hebben bij Feyenoord. En Vilhena en Achahbar spelen bijna nooit meer mee.
Goossens voor Achahbar en Achahbar wat vaker wisselen voor Pelle denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Hoe stel jij de opstelling dan voor? Zoiets?
-------------------------Mulder
Janmaat ------ Vrij -------- Mathijsen ------- BMI
-------------------------Clasie
------------Vilhena--------------Immers
----------------------------------------------Achahbar
Schaken
-------------------------Pelle
Achabar ben ik niet zeker van, maar voor de rest ziet dit er prima uit. Maar Achahbar moet sowieso meer minuten krijgen, net als Vilhena.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Hoe stel jij de opstelling dan voor? Zoiets?
-------------------------Mulder
Janmaat ------ Vrij -------- Mathijsen ------- BMI
-------------------------Clasie
------------Vilhena--------------Immers
----------------------------------------------Achahbar
Schaken
-------------------------Pelle
Ik snap wat je zegt, maar ik zie Pelle eerder beslissende goals maken dan Achahbar. Misschien tegen 'zwakkere' tegenstanders beginnen met Achahbar en als het dan niet loopt in de rust Pelle erin?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Achabar ben ik niet zeker van, maar voor de rest ziet dit er prima uit. Maar Achahbar moet sowieso meer minuten krijgen, net als Vilhena.
eerder wat ze hierboven zeiden, Achabar en Vilhena er eens eerder ingooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:07 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik zie Pelle eerder beslissende goals maken dan Achahbar. Misschien tegen 'zwakkere' tegenstanders beginnen met Achahbar en als het dan niet loopt in de rust Pelle erin?
Hij deed het leuk tegen VVV ja, meer niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:53 schreef ace_eleven het volgende:
maar Verhoek begon nu langzaamaan toch wel te draaien.
ja ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:50 schreef Grifte het volgende:
Nog mensen hier naar laatste training morgen dan?
Hoe laat is het eigenlijk? En kan je gewoon bij het Topsportcentrum parkeren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:50 schreef Grifte het volgende:
Nog mensen hier naar laatste training morgen dan?
Half 10 Kuip open, poort 19-21, half 11 begin. Geen flauw idee mbt je parkeervraag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk? En kan je gewoon bij het Topsportcentrum parkeren?
Hmm, eens kijken of ik op tijd wakker ben danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Half 10 Kuip open, poort 19-21, half 11 begin. Geen flauw idee mbt je parkeervraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |