Buitenlanders aantrekken terwijl er waarschijnlijk ook wel landgenoten waren met evenveel talent, maar zonder RV punten.quote:Op maandag 10 december 2012 17:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In welke zin bedoel je Euskateliaanse aankopen?
Waarom zou Katusha dat willen?quote:Op maandag 10 december 2012 17:57 schreef TheArt het volgende:
Wending!!! Katusha zou degradatie hebben aangevraagd, dus toch een WT-licentie voor Saxo-Tinkoff???
Nee is aanvaard. Katusha is nu PCT.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef marcodej het volgende:
Katusha heeft aangevraagd Continental te worden, maar dat is afgewezen, als ik het goed begrijp?
Contintental-status ook nog niet rond. Wordt op een later moment over bepaald.quote:Op maandag 10 december 2012 18:02 schreef TheArt het volgende:
Het is dus nog anders. Katusha is door de UCI uit de WT gekickt
Dat was het dus idd. WT status door de UCI afgenomen, daarna heeft Katusha een PCT-licentie aangevraagd maar dat is voorlopig afgewezen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Contintental-status ook nog niet rond. Wordt op een later moment over bepaald.
twitter:dnlbenson twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:04:43Katusha say they have no idea why they've missed out on the WorldTour reageer retweet
Ze zullen voor een sprintkopman gaan. Kittel of Degenkolb dus.quote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef Evertjan het volgende:
maar wie is de kopman voor Argos in grote rondes???
Ze richten zich daar op de sprint neem ik aan? Kittel of Degenkolb dan.quote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef Evertjan het volgende:
maar wie is de kopman voor Argos in grote rondes???
Dan zouden er wel wat meer ploegen uitgeschopt moeten worden.quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Is Kolobnev de reden vanwege doping en dat LBL geintje?
Wel vrij riskant, als die dan (weer) na 3 dagen ziek wordt, dan heb je geen enkel alternatief meer, want geen klimmer, geen klassementsman en geen rittenkaper.quote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze richten zich daar op de sprint neem ik aan? Kittel of Degenkolb dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |